بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر : ۱۳۲۴۷۱
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری گفت: سند راهبردی وزارت اقتصاد لایتغیر نبوده و ما بنا داریم هر شش ماه تغییرات بروزی را در آن ایجاد کنیم.
به گزارشخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رضوی مشاور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری امروز در همایش برنامه‌ای برای آینده، تفاهمی پایدار برای تحولی ماندگار، با بیان اینکه سند راهبردی وزارت اقتصاد بنا دارد عزم حرکت واحدی را برای مجموعه وزارت‌خانه تدوین کند، افزود: نتیجه این عزم واحد ایجاد ادبیات مشترک و همگرایی ذهنی نظام‌مند خواهد بود، این موضوع کمک می‌کند تا مطالبات و انتظارات خود را در چارچوب این برنامه ارائه کنیم.

مشاور وزیر اقتصاد تصریح کرد: فرآیندی که در وزارتخانه شکل گرفته بر مبنای تصمیم‌گیری در راستای برنامه استراتژیک است.

وی ادامه داد: امیدواریم این برنامه هفت گانه وسیله ای برای تغییر در وزارتخانه باشد چرا که گاها برنامه‌ای استراتژیک به جای اینکه به توسعه سازمان‌ها کمک می‌کند مقاومت آنها را برابر تغییر و تحول افزایش می‌دهد.

رضوی با بیان اینکه این برنامه لایتغیر نیست گفت: پیشِ‌بینی شده است هر شش ماه یکبار تغییراتی را در این برنامه ایجاد کنیم تا این سند روزآمد و کارآمد باشد.

وی تصریح کرد: پایش و مستندسازی مسئله‌ای است که بر وزارت اقتصاد و امور دارایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ما به دنبال مچگیری نیستیم بلکه در پی ارتقای مفاهمه‌ای استراتژیک بین وزارت خانه و سازمان‌های تابعه هستیم.

به گفته رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، پایش ابزاری برای هم‌راستایی با تغییر و تحولات است.

رضوی اظهار داشت: مرکز نوسازی و تحول اداری وظیفه دارد موضوعات را به شورای تحول اداری جهت هموارسازی مسیر استقرار چرخه مدیریت راهبردی انعکاس دهد.

مشاور وزیر اقتصاد گفت: اگر این برنامه به درستی اجرا شود و توانمندسازی های مورد نظر صورت پذیرد قطعا به توسعه قابلیت‌ها خواهیم رسید.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر