بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر : ۱۳۳۳۶۳
به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،خبر قتل هولناک الناز، دختر 19ساله را مادرش به ماموران پلیس اعلام کرد. او در تماس با ماموران گفت: «پسرم علی با خواهرش درگیر شد، او را خفه و جسدش را با کندن چاله‌ای در انباری خانه دفن کرد.»

این زن مدعی شد هنگام درگیری خواهر و برادر در آنجا بوده اما نتوانسته کاری کند و پسرش هم بعد از دفن‌کردن خواهرش خانه را ترک کرده است. وقتی ماموران به خانه این زن رفتند و خاک نرم انباری را دیدند متوجه شدند آنجا به‌تازگی کنده شده ‌است. آنها در ادامه جسد الناز را از زیر خاک بیرون کشیدند. با ارسال جسد به پزشکی‌قانونی و اثبات صحت اظهارات زن میانسال، تحقیقات برای پیداکردن علی آغاز شد تا اینکه ماموران یک هفته بعد موفق شدند او را در حالی‌که قصد داشت از کشور خارج شود، بازداشت کنند.

علی بلافاصله بعد از بازداشت مسوولیت قتل خواهرش را برعهده گرفت و گفت: «مدتی بود متوجه شده‌ بودم خواهرم کارهای عجیب می‌کند و سعی دارد مسایلی را از ما پنهان کند. چندروزی او را زیر نظر گرفتم و فهمیدم الناز با آدم‌های بدی رابطه دارد. به او گفتم این رابطه را قطع کن و اگر به حرفم گوش بدهی فراموش می‌کنم تو چه کرده‌ای. ما پدر نداشتیم و با مادرمان زندگی می‌کردیم. نبود پدر باعث شده‌ بود الناز فکر کند می‌تواند هر کاری دوست دارد انجام دهد. فکر می‌کردم تذکری که به او دادم کافی است و با اینکه با من جروبحث کرد اما دیگر به آن روابط ادامه نمی‌دهد.»

علی در ادامه گفت: «خواهرم چندروز قبل از حادثه از خانه بیرون رفت زمانی که من به منزل رفتم و از مادرم پرسیدم الناز کجاست، جواب داد با دوستانش بیرون رفته‌ است. خواهرم چند شب به خانه نیامد وقتی که آمد با هم جروبحث کردیم و به او گفتم باید به من بگویی کجا رفته‌ای و توضیح بدهی چه اتفاقی افتاده ‌است و او به من گفت به تو ربطی ندارد.» متهم ادامه داد: «خواهرم دوسال از من بزرگ‌تر بود و می‌گفت کارهایم به تو هیچ ربطی ندارد و هرکاری بخواهم می‌کنم مادرم هم با او برخوردی نمی‌کرد. به الناز گفتم باید جواب بدهد، کتکش زدم و گوشی تلفنش را از او گرفتم متوجه شدم عکس‌ها و پیامک‌های نامناسبی در گوشی او است ضمن اینکه شماره‌تلفن‌های غریبه هم در گوشی‌اش بود.

فهمیدم خواهرم به راهی که نباید، کشیده شده و او حالا دختری فاسد است؛ با هم درگیر شدیم، گفتم غیرت من اجازه نمی‌دهد تو را رها کنم تا هرکاری دوست‌ داری بکنی. باز فحاشی کرد و به من گفت به تو ربطی ندارد. دست‌هایم را روی گلوی خواهرم گذاشتم و فشار دادم. مادرم خواست جلو من را بگیرد اما نتوانست.

من خیلی عصبی و ناراحت بودم وقتی به خودم آمدم خواهرم خفه شده و جانش را از دست داده‌ بود. آن‌موقع اصلا از کارم پشیمان نبودم. در انباری خانه چاله‌ای کندم و خواهرم را دفن و بعد هم از خانه فرار کردم. او آبرو و حیثیت من را برده بود در محله همه درباره خواهرم صحبت می‌کردند و انگشت‌نمای مردم شده بودم حتی خجالت می‌کشیدم سر کار بروم. من به خواهرم گفته ‌بودم اگر کسی در زندگی‌اش هست می‌تواند او را به ما معرفی کند و با هم ازدواج کنند اما بعد متوجه شدم خواهرم از این راه پول درمی‌آورد و همین موضوع هم من را به‌شدت ناراحت کرد. هرچند به‌خاطر مرگ خواهرم ناراحت هستم اما راهی نداشتم و باید او را می‌کشتم.»

پزشکی‌قانونی در ادامه تحقیقات، مرگ الناز بر اثر خفگی را تایید و اعلام کرد علت مرگ فشار بر عناصر حیاتی گردن است. علی باتوجه به این نظریه و شکایت مادر مقتول بازداشت و کیفرخواست علیه او با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل صادر شد و وی به زودی در شعبه 74 دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
به نازم به این غیرت خدا پشت وپناهت باش
امید
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶
کی میخوایم یاد بگیریم که مشکلات و مسائل منطقی رو با منطق باید جواب بدیم نه با احساس و تفکرات پوسیده. اسمش رو هم بذاریم غیرت.
ناشناس
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰
غیرت اونه که مردها هم تو خیابون چشمشون رو ناموس دیگران نباشه. نه اینکه مردها هر کاری خواستن بکنن ولی زنها با کوچکترین لغزش مستحق مرگ و سنگسار باشن.
ناشناس
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵
بجای اینکه ببینیم درد دختره چی بوده باید جونش رو بگیریم؟ نباید درد ریشه ای حل بشه؟
ناشناس
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
طرف واقعا گند زد اگه راست گفته باشه میتونس با یه گوش مالی درست حسابی خواهرشو براه بیاره
ناشناس
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
داعش
ناشناس
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
بنا به قوانین اسلام وشرع مرد نمیتواند(اجازه ندارد) زن، خواهر،دخترش را به حجاب مجبور کند(کتک زدن)
رسول
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
نباید انسان کسی را بکشد
محمد رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
قابل توجه مسولین و نمایندگان مجلس و هر کسی که در این مملکت زندگی می کند شرایط اقتصادی و فر هنگی به قدری بد شده که دختر 19 ساله ای به روسپی گری!! رو آورده و برای تامین مخارج اولیه زندگی، خود فروشی می کرده!!
مقصر کیست؟؟؟؟؟
چه ارگانی مسولیت حمایت مالی از این خانواده را به عهده داشته و ایا به وظیفه خود را به درستی انجام داده است؟؟؟
با این وضعیت بیکاری، تورم و هزینه های بالای زندگی چه کسی مسول رسیدگی به این خانواده ها می باشد؟؟؟؟؟
با حقوق609 هزار تومنی نمیشه شکم خودت رو سیر کنی چه برسد به خانواده و مهمان وغیره
313
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
حرف شما متین
تمام این چیزها علت رفتن به اون مسیر نیست در ریشه یابی بیشتر این مسایل به فقر فرهنگی میرسیم نبود پدر دلیل دیگر فقر مالی و ...
در پارتی هایی که در سطح همین تهران هست فقیر کم پیدا میشه ولی باز هم چنین روابطی هست بازهم باید یقه ی بیکاری و فقر را باید چسبید ؟
هستن خانواده هایی که فقیر هستن ولی به چنین مسیری هرگز قدم نگذاشته اند .
ولی با تمام این حرفها میگم مسئولین محترم کشوری که این همه منابع و نیروی انسانی داره نباید فقیر داشته باشه اگر میدانستین مسول بودن و مسولیت داشتن چقدر سخت است مسولیت را رها میکردین و به خانه هایتان می رفتین .
بترسید از روزی که در محکمه عدالت الهی حرفی برای گفتن نخواهید داشت
گناه هایی در پرونده اعمالتان خواهید دید که نکرده اید .
ای کاش صاحب بیایید ... انشاا...
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
مسئولین مربوطه سرشان را بالا بگیرند
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵
تمامش تقصير سرعت اينترنته خخخخخخخخخخخخ
sara
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
زنها ودخترها را میکشند وبعد بهشون انگ خرابی می زنند همین پسرها ومردهایی که خودشون 50 - 100 دوست دختر تا قبل ازدواجشون عوض میکنند اونوقت اینا سالمند دخترها فاسد دخترها هم مال کره ماه هستند ایرانی نیستند بنده های خدا اونهایی که شما باهاشون دوست میشید مال همین آب وخواب هستند برید افکارتون اصلاح کنید.
313
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
همون دخترایی که شما هم گفتین اخرش میرن با یه پسر که ممکنه اصلا دوس دختر نداشته باشه ازدواج میکنن اون وقت چی؟
چه پسر چه دختر باید امانت دار باشن جسم و روحشون رو امانتی بدونن برا شوهر آینده شان و بهش خیانت نکنن .
چه پسر و چه دختر اگر به هرزگی کشیده بشن فاسد میشن عین اعتیاد که بسیار نابود کننده هست اینم بنیان خانواده را نابود میکنه حتی اونی که بعد از تجربه دوس دختری و دوس پسر زندگی مشترک تشکیل میده همیشه از نظر روانی درگیر هست.
پس خواهشا نرین تو این مسیرها.
امید
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱
جناب 313 ببینید از نظر علمی جسم انسان پس از بالغ شدن نیاز به رابطه جنسی داره. این حتی نیاز به اثبات علمی هم نداره. در این مرحله دوتا راه وجود داره. یا ازدواج و یا روابط جنسی کنترل شده. در مورد راهکار اول با توجه به اینکه ازدواج نیاز به بلوغ اجتماعی و اقتصادی و عاطفی و روانی و جنسی بطور همزمان داره پس نمیشه جوان 15 یا 17ساله رو مجبور به ازدواج کرد.
میمونه راهکار دوم که نیاز به اموزش و مراقبت و البته پذیرش پدر و مادرها و مسئولین امر داره. ما متاسفانه همزمان با رشد اگاهی جوانان فقط این مسائل رو کتمان و سرکوب کردیم و نتیجش رو هم داریم میبینیم. در حالیکه میشه با هزینه های کمتر و سالمتری این مسائل رو کنترل کرد. همچنان که همه دنیا دارن مدیریت میکنن.
313
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
آقا امید راه سوم هم هست کنترل نیاز بدن ما به خیلی چیزها نیاز داره هر چیزی که بدن نیاز داره باید به اندازه باشه از اندازه که بگذره از کنترل خارج میشه برای اندازه نگه داشتن هم باید یاد بگیریم و آموزش ببینیم و به حکم الهی عمل کنیم برای همه راهکار گذاشته و قطعا جواب میده و داده.
امید
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
آقا یا خانم 313 بله هر چیزی حدی داره ولی حدش رو من و شما نمیتونیم تعیین کنیم. متخصص این کار باید تجویز کنه.
دوما احکامی که مربوط به دوره ای میشه که اصلا ارتباطات انسانها از حد روستا و شهرشون تجاوز نمیکرده چطور میخواد جوابگوی دنیایی باشه که من تو اون در یک آن با تمام نقاط دنیا میتونم ارتباط داشته باشم؟
جواب این سوال میتونه این باشه که مجتهدین برای اینکار در نظر گرفته شده اند که احام رو به روز کنن و یا تفسیر کنن. بله ولی مجتهدی که به زبان امروز نتونه با مردم تعامل داشته باشه و نتونه تاثیری در اونها بگذاره به چه کاری میاد؟ آیا نباید مجتهدین و متخصصین دینی ما فناوریهای امروز رو اگر نمیپذیرن حداقل باور داشته باشن نفوذ اون فناوریها در مردم خیلی بیشتر از متخصصین شده.
من که تا به حال از مجتهدین در مورد فناوریهای جدید چیزی جز انکار و تقبیح ندیدم. متخصصی که همیشه چند قدم از علم روز عقب تره چطور اسم خودش رو متخصص میگذاره؟
313
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
آقا امید این که میگین احکام اون دوره چطور میتونه در این زمان مدیرت کنه چنین موضوعاتی که اون زمان نبوده یه جواب ساده داره همون طوری که قانون جاذبه زمین از اون موقع تا الان کار خودشو انجام داده خیلی از قوانین کار خودشون انجام میدن مثل حکم دروغ گفتن نهی شده چه اون موقع چه این موقع در دنیای مجازی اگه دروغ نباشه مشکلی پیش نمیاد وقتی مشکل میاد که ما نقاب دروغ به چهره میزنیم .
به نظر من در این مورد نیاز به متخصص نیست بهترین متخصص پدر و مادر هستن .
آقا پدر و مادر فرزندان خودشون آگاه کنه قسمت عمده ای از مشکل حل میشه تازه الان از یه بچه کوچولو هم بپرسی چی به چیه سیر تا پیازو برات توضیح میده اگه میخواین منتظر دیگران و متخصص و کارشناس باشیم که روزمون از این بهتر نمیشه اینقدر منتظر نشیم یه تکونی بخوریم آقا امید شما که میدونی متخصص نیست چرا یه تکونی به خودت نمیدی و متخصص بشی و یه قدمی برداری تا کی منتظریم تا متخصص پیدا بشه ؟
شما برو بحث های دکتر عباسی رو از اینترنت دانلود کن گوش کن به روز صحبت میکنه برو مباحث استاد رائفی پور گوش کن و مباحث اساتید دیگه حتما که نباید که متخصص روحانی باشه.
امید
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
دوست گرامی 313
اولا که قانون جاذبه همونطور که از اسمش پیداست و قانونه. یعنی کسی نمیتونه اون رو نقض کنه. بعبارت دیگه یک مسئله عینی و قابل اثباته. در حالیکه دروغ مسئله ای ذهنی و انتزاعیه و نمیشه به راحتی اون رو در چارچوبی قرار داد و معین کرد که مثلا این دروغه و همه هم قبول کنن که دروغ یعنی همین چارچوب. پس یرای تعیین دروغ و حقیقت نیاز به سیستم فکری و البته مفسران این سیستم داریم که همون فلاسفه اخلاق هستند.
احکام دینی هم همینطورند. یعنی از اونجایی که میشه تفاسیر مختلف از 1 حکم شرعی داشت میشه از راههای مختلف هم اون رو نقض کرد.
پس این تفاسیر هستند که راه رو به ما نشون میدن و تفسیر غلط برامون مشکل ساز میشه.
در مورد مسئله دوم من با شما مخالفم که پدر و مادران بهترین متخصصان هستند. چون پدر و مادر هم که علامه نیستند و باید از کارشناس کسب تکلیف کنن و آموزش داده بشن.
متخصص این کار هم روانشناس و جامعه شناس و کارشناسان علوم اجتماعی هستند. باید به اونها مراجعه کرد.
من با این که به این مباحث علاقه دارم ولی خودم رو در حدی نمیدونم که بخوام دیگران رو آموزش بدم. در صورت وجود مشکل باید به مشاور خانواده مراجعه کنیم.
در مورد مسئله آخر من هم تاکیدی بر روحانی بودن متخصص نداشتم. این اساتیدی هم که نام بردید روشهای جالبی دارن در توجبه گفته هاشون.
ملغمه ای از مصداقها و استدلاها رو به اسم روشنفکری به خورد مردم میدن و خودشون رو هم کارشناس همه چیز میدونن. از فوتبال گرفته تا سیاست رو تحلیل میکنن. به حرف چنین اساتیدی نمیشه اعتماد کرد. هر کاری متخصص داره .
313
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
با این حساب که شما میگی و به حرف هیشکی اعتماد نداری و هیشکی رو قبول نداری نمیشه کاری کرد .
با وجود این همه جامعه شناس و روانشناس بازم کاری پیش نرفته
نه پدر مادرها میتونن کاری کنن نه اساتید و اینا پس کی می تونه کاری بکنه ؟
افکار شما خوبه ولی زیادی مسوم شده یه تجدید نظرهایی لازمه داشته باشین.
استدلال هایی که آوردم همون مباحث روانشناسی بود نه با فلسفه به جایی میرسیم نه با شعار و نه با تئوری تنها راه حرکت به طرف انسانیت هست.
اگه خودتو در حدی نمیدونی به حدی برسون که بتونی و بازم میگم تنها راهش حرکت هست از حرف به جایی نمی رسیم
لازمه حرکت حرف و بحث و نقشه راه هست با وجود اینکه قرنهاست حرف و بحث شده نقشه راه پیدا نشده برای اینکه نقشه راه وجود داره و از طرف خداوند آمده ولی بشریت خودش میخواد نقشه راه ترسیم کنه و از انجایی که عقل بشر کامل نیش همیشه نقشه راهش کامل نیست و نمی تونه باشه.
یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
سلام
قابل توجه نمايندگان محترم مجلس كه اگر كمي وجدان كاري داشتند بجاي تبليغ و جمع كردن راي با استفاده از بيت المال و پرداختن به مسائل بي اهميت مانند قيمت خودرو و... به مسائل و مشكلات ريشه اي مملكت توجه مي كردند و براي جلوگيري از بروز چنين فجايعي راهكار مي دادند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
امید افکارت وگفتارت بسیار هدفدار و......مواظب باش دانشمند ترشی نخوری
امید
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
اره هدفداره. میدونی چیه من از سرویسهای جاسوسی غرب دستور میگیرم. اینطوری خیالتون راحت میشه؟
تقصیر شما نیست. از اول بهمون یاد دادن هر کسی خلاف کلیشه ها حرف بزنه حتما عامل دشمنه.
دوست عزیز من دارم بحث منطقی میکنم. حالا شاید 1 جایی من اشتباه کنم. شما بیا اشتباه منو گوشزد کن. این درسته که چون خلاف میل شما صحبت کردم حرفهای من بشه بودار؟
اصلا بودار هم باشه. من بنظر خودم منطقی حرف زدم شما هم با منطقت حرفهای بودار من رو رد کن تا نتونم کاری بکنم.
گرفتی داستانو؟ نه اینکه از بیخ و بن بخوای طرفتو منکر بشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
آقای امید
این هم فتوای شماست حتما!

یعنی اگه نمی شه ازدواج کرد که همش تقصیر عرف و سخت گیری های جامعه خودمون به خودشه باید راه دوم انتخاب کرد؟ زنا کاری و فساد و فحشا؟
اونوقت شما هم خیال کن اگه کسی به فساد کشیده شد , حتما هم این کار رو کنترل شده !!!! انجام میده!!!!!!
امید
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
ببین دوست عزیز کافیه کمی چشمهامون رو باز کنیم. همین حالا هم بقول شما زنا و فساد و فحشا فراگیر شده. اونموقع که من و شما خواب بودیم یا چشمهامون رو بروی واقعیتها بستیم دنیا راه خودشو رفته و اثری هم که میخواسته گذاشته. شما میگید فساد من میگم بله فساد هستند ولی الان تبدیل به فساد شده اند. اگر از ابتدا دختران و پسرانمون رو آموزش صحیح جنسی و البته نحوه روابط اجتماعی میدادیم و خطرات بی بندو باری رو براشون تشریح میکردیم حالا کار به اینجا میکشید که روابط متعدد و افسار گسیخته قبل از ازدواج گریبانگیر ازدواجهامون هم بشه و با تاثیرات مختلف خودش بشه یکی از دلایل اصلی ویرانی خانواده ها. اگر آموزش میدادیم که جسم و روحمون بازیچه نیستند که به هرکسی که از راه رسید دل ببندیم و روز بعد دل بکنیم کار به اینجا نمیکشید که این روابط بشه عادت غلط و ازدواجها رو هم خراب کنه. من نگفتم جوانان رو تشویق به فساد بکنیم. حرف من اینه که این مسائل نیاز به آموزش داره. روانشناس و جامعه شناس و پزشک باید تو این حوزه ها فعال باشندو نه اینکه ویدئو اومد ماهواره اومد اینترنت اومد به بهترین شکل خواست غربی ها رو هم روی ما پیاده کرد اونوقت ما نشستیم میگیم باید اینترنت و ماهواره رو کنترل کرد. دنیا پیشرفت کرده. اگه من و شما به جوانانمون آموزش ندیم به راحتی آب خوردن آموزشهای غلط اونوریها در دسترسشونه. چرا وقتی میتونیم کاری کنیم جوانان به متخصصان داخلی اعتماد داشته باشند عرصه رو کاملا خالی کنیم تا شبکه هایی که غرب رو به بدترین شکل ممکن برای جوانانمون خواستنی کنند؟
313
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
حالا که فهمیدی باید آموزش داده بشه اول برو یاد بگیر بعد هم آموزش بده
امید
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
دوست گرامی میدونم چطور باید آموزش داد. منتها شما دوستان چنان با تعصب برخورد میکنید که خدا عالمه بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد. ببین دوست من دهه هفتاد رو به یاد دارید؟ در مورد اعتیاد مسئولین چطور برخورد میکردن؟ دهه 80 با موج نوجوانان و جوانان نسل سوم رو یادتونه؟ برخورد مسئولین به اون قضایا رو هم دیدیم. همین 5-6 سال اخیر و موج فزاینده طلاق رو ببینید. باز هم برخورد مسئولین امر جالب توجهه. آیا با انکار و سرکوب این موج هایی که گفتم به جایی رسیدیم؟ آیا تونستیم کنترل کنیم؟ نه جامعه راه خودشو رفته و تنها دستاوردی که داشتیم این بوده که اعتماد بین مردم و مسئولین بیش از پیش خدشه دار شده. چه اتفاق دیگه ای باید بیفته تا باور کنیم که این راهکارها جواب نمیده؟ چند سال دیگه باید بگذره هم وقت مردم تلف بشه و هم از دل این مشکلات مشکلات جدید و پیچیده تری سر باز کنه تا ما بیدار بشیم؟
313
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
مسئول کیلوی چند خودمون باید یه تکونی بخوریم این دنیای مجازی با این همه وسعت یه پتانسیل بزرگ خوب چرا امسال آقا امید که تعصبی هم نیستن چرا کاری نمیکنن اگه اقدامی کردین به ما هم بگین .
وقتی یه نوجوان از کوچکترین مسایل و احکام خود کوچکترین اطلاعی نداره بایدم چنین بشه به فرزندان خود آموزش بدین قبل از آنکه دیگران مسایل غلط را اونطوری که دوس دارن یاد بدن به فرزندانتان تعصب خوبه اما با آگاهی و آگاهانه.
ناشناس
United States of America
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
جامعه کثیف مردسالار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
در جواب امید وناشناس .متاسفانه واقعیت را در کمال ناجوانمردی تبدیل کردید این جامعه خیلی وقت زن سالار شده یا بهتر بگم یک عده روجساب وکتاب حتی در تنقیج قوانین هم طرف زنها را میگیرند یک سری به دادگاههای خانواده بزنید میزان طلاق را طبق امار خود دستگاههای دولتی ببینید !!!همه اینها بخاطر القای افکارغربی وغیر شرعی که اتفاقابه اسم دین داره به خورد مردم میشه دقیقا حرفای شبکه voaرا ببینید مشخصا ان برنامه که اسمش پارازیت تمام حرفهای انها داره در کشور پیاده می شه اتفاقاداره قانون می شه سریالهایی فمنیستس که داره ساخته میشه کاملا بوی فمنیستی میده البته خودتون بهتر میدانید این تفکر نه به فکر زنهای ماهستند ونه مردها وکلا خانواده ها فیلمهای زمان شاه را یادتون هست همش یک داستان کلیشهای یک زن ....اب توبه می ریزه سرش وبقیه داستان همش منتقد بودند چرا این جوری یا...بعد یک مدت از انقلاب امدند فیلم ساختند چرا دختر وپسرها ازادنیستند و..حالا دیگه خو دشون هم نمیدانندچی میخواهند در ضمن امیداقا من به شما نگفتم حرفات بو داره ...راستی چرا درمورد سود بالای بانکی یا بیکاری واشکالات وارد برقوانیین وفساد حاکم بربعضی از دستگاههای دولتی و...اینها اعتراضی نماکنید ومقاله ای نمی نویسد چرا سن ازدواج رفته بالا چرا ازاد نیستسم زن وزندگی تشکیل بدیم ولی ازادیم دوست دختر داشته باشیم و....چند نفر برای مهریه در زندان هستند ؟فقط از اسلام حکم زندان مهریه اش در دادگستری اجرا میشه ؟چند نفربرای زنا دراین کشور در زندان هستند قوانین شرع را کناری رها کردیم وقوانین ساخته وپرداخته دست بشر را در حد دین یا با لاتر داریم اجرا میکنیم /
هیچ کس
United States of America
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
درود بر این غیرت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
اقای هیچ کس کار این ادم خشونت کور وجرم لحظه ای بوده نه غیرت خدا لعنت کن باعث وبانی اصلی این فجایع را این پسر خودش قربانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
بنده خودم خانمم فقر دلیل نمیشه دخترها هر کاری دلشان خواست انجام دهند عصر عصر ارتباطات هست اما دلیل نمیشه عکسهای خود را با لباسهای مبتذل وفقط برای دریافت چند لایک فدا کنند به خاطر خرید شارژ گوشی تن فروشی کنم به خاطر ندادن کرایه سوار هر ماشین ناشناسی شوم برای سیر کردن شکم وتفریح ازجیب اقایون مایع بگذارم وبرای خوش گذران لحظات زندگی از زنانه گیم مایع بگذارم وحرمت خود وخانواده را خدشه دار کنم همیشه به این فکر کنید چگونه همچین دختران وزنان میتوانند مادر خوب وبا ابرو در اینده شوند وفرزندان خود را تربیت نمایند کسانی که به خداوند ایمان قلبی داشته باشند هرگز در همچین راههایی قدم نمیگذارند زیرا برای خود و زندگی اینده خود احترام قایل می شوند.............
313
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
افرین
ایمان داشته باشین و ایمان را به فرزندانمان آموزش داده و کمک کنیم به فعل و عمل برسه و مراتب ایمان را طی کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
قصه تلخیه علی جان شما اینقدر تذکر دادید البته غیرتت قابل درکه ولی چرا برا خواهرت یه کار خوب پیدا نکردی بالاخره اون از رو فقر زیاد این طوری شده ! مثل این می مونه بگی آیا حاضری با مردیکه دنبال خواسته های پورن جفت شی نه !البته دخترها سعی کنید اجتماعی شید و جذاب