بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
رجوی جوانان ایران را فریب داد و 30 سال در کمپ اشرف زندانی کرد وحالا که پیر و فرتوت شده اند آن ها را کمپ لیبرتی رها کرده و خودش در بهترین مکان ها به عشق و حال خودش مشغول است.
کد خبر : ۱۳۳۴۷۱

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای ضد انقلاب "ایران فردا" با انتقاد از عملکرد سرکردگان  منافقین در سه دهه گذشته به بررسی خیانت های مسعود رجوی پرداخت.

 

 

 

وی با اشاره به خیانت های مسعود رجوی گفت: «من از دست مسعود رجوی ناراحت هستم و همیشه این مساله را تکرار می کنم. مسعود رجوی  به سه نسل از جوانان ایرانی خیانت کرد و هزاران جوان را فریب  و به کشتن داد.»

 

 

 

نوری زاده در ادامه افزود: «مسعود رجوی یک عملیات به راه انداخت به نام فروغ جاویدان که هزاران نفر را به کام مرگ کشاند. البته نمی دانم چگونه اسم آن را فروغ جاویدان گذاشته است.»

 

 

 

مدیر شبکه ایران فردا با بررسی گذشته منافقین تصریح کرد: «رجوی جوانان ایران را فریب داد و 30 سال در کمپ اشرف زندانی کرد وحالا که پیر و فرتوت شده اند آن ها را کمپ لیبرتی رها کرده و خودش در بهترین مکان های به عشق و حال خودش مشغول است. مریم رجوی نیز در پاریس خوشگذرانی می کند.»

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹
رجوی مثل کارتون چاق و لاغر بود میذاشت ! این شبیه همون کاراکتر چاق شده که خیلی مسخره بود.