بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر : ۱۳۳۹۶۲
خبرگزاری آلمان با انتشار خبری مدعی اعلام آمادگی حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای شرکت در مذاکرات هسته ای شد.


خبرگزاری آلمان با انتشار خبری مدعی اعلام آمادگی حسن روحانی رئیس جمهور ایران برای شرکت در مذاکرات هسته ای شد.

به گزارش سرویس بین المل «انتخاب»، حسن روحانی اعلام کرده که در مذاکرات هسته‌ای این کشور با شش قدرت جهانی که در حال حاضر در نیویورک در جریان است، شرکت خواهد کرد.

براساس این گزارش، در صورت حضور روحانی در مذاکرات هسته ای، گفتگوها در سطح سران برگزار خواهد شد.

مذاکرات هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک در نیویورک روز جمعه رسما کار خود را آغاز کرد. از آن زمان، دیدارهایی دو جانبه بین ایران و دیگر اعضای پنج بعلاوه یک، صورت گرفته است.

محمدجوادظریف و جان کری نیز روز شنبه با یکدیگر دیداری یک ساعته داشته و در مورد مسئله ی هسته ای به بحث و گفتگو پرداختند.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران بامداد دوشنبه به وقت تهران وارد نیویورک شد.

براساس این گزارش، روحانی در روزهای آینده با سران کشورهای مختلف جهان از جمله انگلیس و فرانسه دیدار خواهد کرد.

در این میان، خبرگزاری رویترز از اعلام آمادگی اوباما برای دیدار با روحانی خبر داده است اما اعلام داشته که تصمیم گیری با ایران است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
بخاطر خدا با اباما ملاقات کن وتمام سعیت را بکن تا به توافق برسی واین دشمنی با امریکا که تنها ضررش به قشر ضعیف کشور یا به عبارتی مستضعفین رسیده را تمام کن وما را از دست افراطیون شیشه باز که دایم در توهم هستند وفقط بفکر منافع خودشان هستند نجت بده چقدر باید تاوان امریکا ستیزی را بدهیم وبا مشتهای خالی به اسمان ضربه بزنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
اگر این کار انجام شود و نتیجه مثبتی در گشایش رابطه با جهان حاصل شود و تحریم ها برداشته شود به بخشی از مطالبات مردم در انتخابات پاسخ داده است و امانت رای اعتماد انتخابات ریاست جمهوری را تا حدی امانت داری کرده است
منصور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
دیپلمات مودب دوستت داریم............
محمد خان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
بعضیها فکر میفرمایند که کار دعوای 2 تا رفیقه که اگه خودشون نتونستن حل کنن باباهاشون بیاد دیگه حل میشه و همه چیز به خوبی و خوشی تموم میشه !!!!!!
روحانی هم بره فقط اعتبار خودشو همه جوره خراب میکنه چون طرفهای ایران سقفی برای خاسته هاشون ندارن.... آمریکا هر موقع اومد از ایران بابت ساقط کردن هواپیمای مسافربری معذرت خواهی کرد اونموقع شاااااااااید بشه امیدی بهشون داشت که حقوق ما را قبول کنن.
فرق روحانی و احمدینژادم همینه که روحانی دنبال تایید حقوق ملت ایران از طرف قلدرهای دنیاست ولی حاج محمود حقوق ملت را تایید شده میدانست و خواست ملت را حرف آخر میدانست.
احمدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
با توجه به اينكه روحاني يك حقوق دان بر جسته اي است فكر مي كنم هم مي تواند از حقوق ملت دفاع كرده وهم از راه هاي قانوني جلوي ابر قدت ها بايستد كاري هم به شعارهاي توخالي و ورشكست شدن دورغين بانكهاي آمريكا ندارد
ناشناس
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کدوم قانون ؟؟؟؟ قانونگذار کیست؟؟؟؟؟ آیا کسی هم که محکوم شود و قوی باشد تن به قانونمداری میدهد ؟؟؟؟
چقدر ساد ایم بعضیامون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
اقای محمد خان شما ساکت باش لطفا .
ناشناس
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
شعورت بیشتر از این نیست...
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷
از قدیم گفتن خون را با خون نمی شوینداگر ما از نظر سیاست زبده و اطلاعاتمان قوی باشد و همه چیزها را زیر ذره بین داشته باشیم چرا رابطه نداشته باشیم روابطی مانند قبل از انقلاب نباشد که کشورمان را مستمره کرده باشد روابطی که احترام متقابل داشته باشد چه اشکالی دارد .اگر ما حرفها یمان را به همدیگر ملایم کنیم رفته رفته کدورتها برداشته میشود و عادی خواهد شد آقای روحانی به حرفهای عده ای که منافع شان به خطر افتاده گوش نذهید و بادر نظر گرفتن نظر رهبرییت اقای خامنه ای با امریکا سازش کنید و ملت ایران را از این رنج و مشقت برهانید آنهایی که نمی خواهند رابطه برقرار شود فرزندانشان در خیابانهای تهران بوگاتو سوار میشوند بخدا من در هزینه دانشگاهی فرزندم مانده ام که امثال من زیاد هستند بگذارید باقی مانده عمرمان را پیش فرزندانمان بدون شرمندگی بگذرانیم امیدوارم و از خداوند کریم خواستارم با دست پر از سازمان ملل بر گردی دعای خیرنثار شما باشد نظر دهنده یه روستایی
ناشناس
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
اشکالی نداره ... ولی طرف مقابل میخاد زور بگه .... این قابل درکه برات ؟؟؟؟؟؟