بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
کد خبر : ۱۳۴۰۱۷
طرح فروش و تحويل پنج روزه ايران‌خودرو نه تنها هنگام ثبت‌‌نام اينترنتي مشكلاتي را براي متقاضيان به وجود آورده بود، بلكه با مشكلاتي در تحويل خودروهاي ثبت‌نامي نيز همراه بوده است. بر اين اساس يكشنبه گذشته اخباري مبني‌بر نارضايتي ثبت‌نام‌كنندگان از تاخير در تحويل خودروهاي ثبت‌نامي منتشر شد.
اين اخبار در شرايطي منتشر شد كه مدير فروش و بازاريابي ايران‌خودرو در همان روز، ميزان پيشروي تحويل خودروهاي ثبت‌نامي را 80 درصد عنوان كرد. حال با گذشت دو روز از آخرين اظهار نظر عبدالله بابايي، روز گذشته شركت ايران‌خودرو اعلام كرد که 99 درصد خودروهای ثبت‌نامی به خریداران تحویل داده شده است.  در همين زمينه عبدالله بابايي در رابطه با چگونگي تحويل تمام خودروهاي ثبت‌نامي به شهرهاي مختلف كشور طي تنها پنج روز به خبرنگار «دنياي اقتصاد» مي‌گويد: براي پيش‌برد بهتر اين طرح، پيش از آغاز آن سهميه‌هاي هر استان را به نمايندگي‌ها تحويل داده بوديم تا پس از پايان ثبت‌نام خودروها به سرعت به دست ثبت‌نام‌كنندگان برسد.  اگرچه بابايي از برنامه‌ريزي‌هاي از پيش تعيين شده براي رساندن خودروهاي ثبت‌نامي به دست صاحبانشان مي‌گويد اما به‌نظر مي‌رسد اين برنامه‌ريزي با نقص‌هايي همراه بوده است؛ زيرا در نهايت نارضايتي مشتريان را در پي داشته است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
از سایت وزین "بورس نیوز " استدعا دارم این موارد را در قالب یک درخواست از طرف یک شهروند ایرانی جداگانه منتشر و پیگیری فرمائید:
1. نمی دونم این خودروساز ها چی دیگه از جون مردم می خوان چون جون مردم را هم دارن می گیرن!!!
2. مگه قرار نبود بعد از سه برابر کردن قیمت خودرو های داخلی سالی 5 درصد از تعرفه واردات کم شود پس چه شد؟!!
3. دیگه چقدر باید از این لگن ساز ها حمایت کرد 50 سال است که دارن حمایت می شوند الان به کجا رسیدیم،پراید وانت، پراید شاسی بلند و ...
4. خواهشن یک گزارش تحلیلی از روند رو به رشد محصولات دیگر خودروساز ها مانند کرولا، النترا،لنسر و غیره تهیه بفرمائید و به این خودروباز ها بفهمانید با این بازار انحصاری به کجا رسیدن تمام این خودرو ها هر روز در جهت کامل تر شدن، ارتقا، ایمن تر شدن قدم بر میدارند ولی خودرو های داخلی از دو ایربگ تبدیل به تک ایربگ شدن(مانند تندر 90) ، بی کیفیت تر شدن و ... قدم بر می دارن!!!
5. اخه چرا باید به بهانه حمایت از تولید داخل مردم از خودروهای ایمن ، مجهز ، زیبا و روز دنیا محروم شوند !
6. ضمنا چه کسی گفته این خودرو هایی مانند کمری کرولا النترا سوناتا اپتیما و ... لوکس هستن این خودرو ها خودرو های معمولی و اقشار متوسط در دنیا هستن و به هیچ وجه لوکس محسوب نمی شوند!
7. اخه چرا این خوردروباز ها از مقام معظم رهبری هزینه می کنند! ایشان بار ها از افزایش کیفیت احترام به حقوق مصرف کننده صحبت فرموده اندولی به این فرمایشات توجه نمی شود!!!
8. لطفا تکلیف این قضیه را تعیین فرمائید چه کسی باید از حقوق مردم و مصرف کنندگان حمایت کند! شورای رفاقت که فقط از خودروساز ها حمایت می کند و به هیچ افزایش قیمتی نه نمی گوید! سازمان حمایت هم فقط بخش حمایت ازتولید کنندگان ان فعال است!!!
9. بهتر است مسئولین خودرو ساز و قطعه ساز به جای پیگیری طرح مدیریت واردات خودرو پیگیر افزایش کیفیت ،تنوع خودروها و کاهش قیمت محصولات خود باشند نه اینکه فقط دنبال افزایش قیمت و سنگ انداختن جلوی پای واردات خودرو و مردم باشند.
با تشکر فراوان
نا شناس
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
جواب همه گفته ها شما اینه که هر وقت دولت مجلس دستشون از جیب خودرو سازها یا به عبارت مستقیم ملت کشیدن بیرون خودرو سازها اون 40 درصد قیمت که به دولت میدن خرج افزایش کیفیت میکنن پس زور بی خود نزن به خودرو سازها ربط نداره
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
متن این خبر با تیترش چه ربطی به هم دارن؟؟؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
ایرانخودرو از قصد سرعت سرور شو پایین میآره که بگه مردم واسه خرید هجوم آوردن سایت فروش مختل شده باور کنید سیاه بازیه .....یا این کار تو این رکود میخوان بازارشونو گرم نگه دارن.....