بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن "امید زیادی" به دستیابی به توافق هسته ای با ایران طی چند هفته آینده دارد.
کد خبر : ۱۳۴۴۱۶
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه اسکای نیوز، جان کری، وزیر خارجه آمریکا جمعه شب اعلام کرد که واشنگتن "امید زیادی" دارد که طی چند هفته اینده به توافق با ایران دست پیدا کند. وزیر خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد که مبارزه با داعش برای حمایت از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیست.

این در حالی است که نشست جدید میان جان کری و محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در نیویورک برگزار شد. از سوی دیگر حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیز تاکید کرد: امیدواریم توافق دوجانبه و قابل قبولی در مذاکرات هسته ای حاصل شود.

آقای روحانی در حاشیه سفر به نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در گفتگو با شبکه سی ان ان در خصوص این سوال که ایا وی تصورمی کند تا ضرب الاجل نوامبر توافق نهایی بر سر برنامه هسته ای ایران حاصل می شود یا خیر ؟‌ گفت: امیدوارم نتیجه ای قابل قبول و دو جانبه حاصل شود.
وی گفت: دو طرف در این مذاکرات جدی هستند و به ویژه طرف ایرانی بسیار جدی است.
رییس جمهور تصریح کرد: همچنان اختلاف نظراتی میان دوطرف وجود دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
reza
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳
توافق هسته ای بنظر من هیچ وقت رخ نخواهد داد بلکه طرفین از حساسیت های خود کمی کوتاه خواهند آمد-در ایران 8سال جنک بود و27 سال مابقی جنگ بین خود مسئ.ولین مملکتی جریان دارد جنگی که اتمام آن با اتمام دنیا یکی است -امید که ملت ایران حتی برای یکروز از زندگیشان روز راحتی وبدون دق دقه ای را سپری کنند -روزی که میان چپ وراست داخلی جنگی نباشد وانرژی هسته ای نیز وجود نداشته باشد-در حسرت روزهای آرام مانده ایم
هدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
یقینا پایان هر جنگی صلح است با این مهم که بردبرد باشد. این توافق با علم به اینکه ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم انجام خواهد شد اگر افراطیهای دو طرف بگذارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟