بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۸
کد خبر : ۱۳۴۷۳۰

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس از رانت 7 هزار ميليارد توماني سه صراف با همكاري بانك مركزي خبر داد و گفت: سه صراف در سال 90 با همكاري بانك مركزي 7 هزار ميليارد تومان سود كرده‌اند كه اكنون اين رانت نسبت به پرونده سوءاستفاده‌هاي مالي سه هزار ميليارد توماني اهميت بيشتري دارد.

  ارسلان فتحي پور گفت: كميسيون اقتصادي با بررسي‌هاي صورت گرفته تمام اسناد و مدارك مربوط به اين پرونده را تهيه كرده و گزارش آن در جلسه غيرعلني مجلس به نمايندگان ارائه شد و هم اكنون نيز اين پرونده به قوه قضائيه ارسال شده است. وي با بيان اينكه اين رانت در دولت دهم انجام شده است، گفت: مسئولان دولت زمان وقوع اين رانت بايد پاسخگو باشند. فتحي پور همچنين تاكيد كرد: كميسيون اقتصادي مجلس به زودي جزييات و نحوه دسترسي به اين رانت را منتشر خواهد كرد تا با خاطيان اين پرونده برخورد قانوني شود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ادریس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
این 3 صراف منظورت کدام صرافه............مردم

را

مسخره کردند..............
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
تامیری این پرونده را پیگیری کنی یکی دیگه پیدا میشه واون به فراموشی سپرده میشه فقط بیچاره مردم
ناشناس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
هردم از این باغ بری میرسد/ تازه تر از تازه تری میرسد . اگر این رانت خواران بدونن به کارهاشون و جرمهاشون رسیدگی میشه و به مردم معرفی میشن اینقدر بی پروا نمیشن . یکی رو برا 20 میلیون وام هفت جد آبادشو در میارن افرادی دیگه هم اینجوری . تا با این افراد مماشات میشه وضع از این بدتر میشه و عدالت اجتماعی رو فقط تو سخنرانیها و نمازجمعه ها میشنویم ولی نمی بینیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
هرچه بگنند نمکش مي زنند واي به روزي که بگندد نمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!