بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
سردار محمد حسن‌خانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرونده عرفان کیهانی تشکیل شده و در حال بررسی است، توضیحات بیشتر درباره این پرونده و تعداد دستگیرشدگان در این رابطه را به آینده موکل کرد
کد خبر : ۱۳۴۸۵۷
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری عده‌ای از فعالان عرفان کیهانی در استان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار محمد حسن‌خانی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پرونده عرفان کیهانی تشکیل شده و در حال بررسی است، توضیحات بیشتر درباره این پرونده و تعداد دستگیرشدگان در این رابطه را به آینده موکل کرد و اظهار داشت: چون پرونده در حال بررسی و تکمیل شدن است، نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در این رابطه دهد.

وی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در آذربایجان شرقی اشاره کرد و ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی که از 14 تا 20 مهر برگزار می‌شود، 57 عنوان برنامه برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی، راه‌اندازی شهرک آموزش ترافیک، نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر، ارائه مشاروه قضایی و حقوقی رایگان، ویزیت رایگان توسط بهداری نیروی انتظامی، میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، دیدار فرماندهان و مسئولان با خانواده‌های شهدا و جانبازان و برنامه‌های، پخش دو سریال تلویزیونی مرتبط با هفته نیروی انتظامی، ارائه مشاوره  قضایی به مردم، برگزاری نشست مشترک مرزبانان و مرزنشینان از جمله برنامه‌های هفته ناجا در آذربایجان‌شرقی است.

حسن‌خانی، پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار را شعار هفته ناجا امسال نام برد و به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم انقلاب (فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی) و به تأکید ایشان بر مفهوم جهاد اشاره کرد و متذکر شد: تلاش جهادی به این معناست که با یک کوشش خستگی‌ناپذیر، شور و اشتیاق و به دور از هرگونه فرسودگی، خستگی و ملال برای رضای خدای گام برداریم.

وی، کارآمدی را دومین مؤلفه شعار هفته ناجا عنوان کرد و یادآور شد: کارآمدی از جنس اثرگذاری است و اگر بخواهیم انجام و فرجام مأموریت‌ها مطلوب باشد باید مقبولیت داشته باشیم که البته لازمه آن داشتن منزلت اجتماعی در درون، برون سازمان و پرسنل آن است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به روزشمار هفته ناجا، عنوان کرد: 14 مهرماه به عنوان اقتدار، توانمندی و قانونمداری، 15 مهرماه خدمت‌گذاری، پاسخگویی و کرامت انسانی، 16 مهرماه دانش‌بنیان، حرفه‌گرایی و روزآمدی، 17 مهرماه تلاش جهادی، ایثارگری، تعالی فردی و سازمانی، 18 مهرماه ولایتمداری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی و جامعه ایمانی، 19 مهرماه اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی، 20 مهرماه آموزش همگانی، پیش‌بینی و پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده است.

سردار حسن‌خانی، نگاه و تلاش جهادی را به عنوان تجربه‌ای ارزشی برای پلیس در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با این رویکرد و با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی با علمی‌نگری، دانش‌بنیانی، کارآمدی و بهره‌مندی از فناوری‌های روز سعی دارد در مسیر نهادینه کردن فرهنگ امنیت اجتماعی و توسعه رویکرد جامعه‌محوری در اجرای ماموریت و وظایف محوله به سمت تعالی حرکت کند.

وی عنوان داشت: نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی 800 شهید در عرصه نظم و امنیت، تقدیم ملت و کشور کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی و افتتاح بیمارستان تخصصی الغدیر نیروی انتظامی در تبریز تا پایان امسال خبر داد و اطلاعات بیشتر در این رابطه را به آینده موکل کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر