بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: امیدواریم مردم آمریکا به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین توجه لازم را داشته باشند و درباره کشتار انسان‌ها و ترویج تروریسم توسط دولت آمریکا، سکوت نکنند.
کد خبر : ۱۳۴۹۰۷

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: از اینکه بعد از سال‌‌ها مقام اول کشور آرژانتین به صراحت اعلام می‌کند که ایران دخالتی در ماجرای آمیا نداشته، خوشحالیم اما باید گفت که این حقیقت برای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی تلخ بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد آرژانتین را مستعمره خود کند، تصریح کرد: همان‌طور که رئیس‌جمهور آزاده آرژانتین گفت تمام دنیا می‌دانند که داعش و دیگر گروه‌های تروریستی دست‌پرورده آمریکا هستند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس مواضع رئیس‌جمهور آرژانتین را تحسین می‌کند، افزود: رئیس‌جمهور آرژانتین در حالی از حقیقت سخن گفت که رسانه‌های مدعی جریان آزاد رسانه‌‌ای، پخش اظهارات وی را قطع کردند و اجازه ندادند صدای ایشان به گوش مردم جهان برسد، اما باید گفت که دیگر دوران سانسور گذشته و برخی رسانه‌ها همچون بی‌بی‌سی و صدای آمریکا که بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس و آمریکا هستند دیگر در بین ملت‌های جهان وجاهت ندارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان گفت: امیدواریم مردم آمریکا به اظهارات رئیس‌جمهور آرژانتین توجه لازم را داشته باشند و درباره کشتار انسان‌ها و ترویج تروریسم توسط دولت آمریکا سکوت نکنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر