بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
هشدار مشاور جدید امنیت ملی "بایدن" در خصوص حمله احتمالی اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران مشاور جدید امنیت ملی معاون رئیس جمهور آمریکا هنوز به همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی امیدوار است.
کد خبر : ۱۳۴۹۱۷
به گزارش افکارنیوز، "کالین کال" معاون پیشین وزیر دفاع آمریکا در امور خاورمیانه در دولت نخست باراک اوباما که به تازگی به عنوان مشاور امنیت ملی جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده است، مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست نوشته و تلاش کرده است خوانندگان را متقاعد کند، اگر اسرائیل یک جانبه به برنامه هسته ای ایران حمله کند، اوضاع بسیار بدتر خواهد شد. 

او در این مقاله نوشت اگر اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند عواقب بسیار وخیم تر از حمله اش به راکتور اوسیراک عراق خواهد شد. 

کال، هشدار داد اگر اسرائیل بخواهد به ایران حمله کند، احتمال همکاری تهران با آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل را از بین خواهد برد.

کال همچنین در مقاله خود اذعان کرده است رئیس جمهور سابق عراق به هیچ عنوان آمادگی ساخت سلاح هسته ای را نداشته و عملیات اوسیراک اسرائیل عجولانه و غیرمنطقی بوده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سورنا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
خوب بزن ببینیم بعدش چی میشه.فکر کردی بعدش اسرائیلی باقی میمونه.این نتانیوی ابله از پس چند تا راکت و جوجه موشک بر نیومد بعد از پس سجیل و شهاب و ...بر میاد
ناشناس
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
امام خامنه ای : اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان میکنیم.
لبیک یا خامنه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
آرزو بر نتانیو عیب نیست ولش کنین بیچاره داره آرزوهاشو میگه ا
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
این یارو به دنبال باج خواهی از غرب است جدی نگیریدش .