بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
وضعیت داخلی رییس مجلس خبرگان مانند یک آدم سالم کار می‎کند.
کد خبر : ۱۳۴۹۸۲
میرلوحی گفت: آیت‎الله مهدوی کنی امروز با دستور پزشکان چشمان خود را باز و بسته کرد.

به گزارش جنوب نیوز، سیدمحمود میرلوحی  با اشاره به بهبود وضعیت آیت‎الله محمدرضا مهدوی‎کنی، رییس جامعه روحانیت مبارز ابراز کرد: وضعیت آیت‎الله مهدوی کنی در حال بهبودی است و اکنون روزی 10 تا 15 ساعت بدون دستگاه تنفس می‎کند. 

مسئول دفتر آیت‎الله مهدوی‎کنی‎، گفت: به گفته تیم پزشکی آیت‎الله مهدوی کنی فعالیت مغزی وی روبه‎ بهبودی است و در حال حاضر قلب، کلیه و کبد وی به خوبی کار می‎کند. 

وی در گفتگو با برنا افزود: در حال حاضر وضعیت داخلی رییس مجلس خبرگان مانند یک آدم سالم کار می‎کند. 

میرلوحی با بیان اینکه وضعیت آینده آیت الله مهدوی کنی هنوز به درستی مشخص نیست، افزود: این احتمال وجود دارد که وی به حالت عادی بر گردد اما هنوز به طور کامل مشخص نیست. 

وی با بیان اینکه حرکات دست، پا و چشم وی در حال بهبود است، گفت: امروز دکتر فوق تخصص وی در برابر چشمان بنده با آیت الله مهدوی کنی صحبت کرد و به وی گفت چشمانت را باز کن و آیت الله چشمانش را باز کرد و بعد از آن گفت که چشمان خود را ببند که چشمانش را بست. 

وی ادامه داد: برای آنکه از اتفاقی نبودن این موضوع اطمینان پیدا کنیم دکتر فوق تخصص وی چندین بار این موضوع را تکرار کرد و در آخر گفت که چه می تواند این موضوع را انکار کند که حال آیت الله روبه بهبودی است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله مهدوی کنی هر چند وقت یکبار حرکاتی دارد؛ اما ما هر بار این موضوع را رسانه‎ای نمی‎کنیم و انشالله امیدوار هستیم رییس جامعه روحانیت مبارز روزی صحبت کند و در این روز این خبر رسانه‎ای خواهد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر