بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر : ۱۳۵۳۳۴
روزنامه خراسان نوشت:

زن ۲۸ ساله که با دستور قضايي به اتهام هتک حرمت و افترا دستگير شده بود پس از لو رفتن ماجراي انتشار مطالب دروغين و توهين آميزش در شبکههاي اجتماعي به کارآگاهان پليس فتا در مشهد گفت: چند سال قبل با جواني به نام ياسر ازدواج کردم، اما پس از مدت کوتاهي فهميدم که نامزدم به مواد مخدر اعتياد دارد اگر چه او بيکار بود اما به خاطر اين که پدرش وضعيت مالي مناسبي داشت کمبودي را از نظر مالي احساس نميکردم.

ياسر چند ماه بعد از ازدواجمان و با کمک پدرش شغل مناسبي پيدا کرد ولي يک سال بعد او را به خاطر اعتياد اخراج کردند. در اين مدت من پسري به دنيا آورده بودم و تمام اوقاتم را در کنار او سپري ميکردم.

اگر چه من و ياسر اختلافات زيادي با هم داشتيم اما بيشتر از هر چيزي «رفيق بازيهايش» عذابم ميداد. او هر روز دوستان نابابش را به منزل دعوت ميکرد و تا نيمههاي شب مشغول استعمال مواد مخدر ميشدند. من سعي کردم به خاطر فرزندم زندگيام را حفظ کنم ولي کارهاي خلاف او پاياني نداشت و اختلافات ما هر روز شدت ميگرفت تا اين که تقاضاي طلاق کردم و از او جدا شدم. اين در حالي بود که بنا به رأي دادگاه من ميتوانستم هفتهاي يک بار پسرم را ببينم .

اما ياسر نميخواست که من با فرزندم ديدار کنم به همين خاطر مرا اذيت ميکرد و من از دوري فرزندم رنج ميکشيدم تا اين که يک روز ماجراي زندگيام را براي يکي از همکارانم بازگو کردم. او نيز ادعا کرد که با همسرش اختلاف دارد و همسرش حتي لباسهاي او را اتو نميکند.

مدتي بعد «صادق» که خيلي از وضعيت زندگياش ناراحت بود مرا به عقد موقت خود درآورد و از من خواست به خاطر اين که بتواند مرا به عقد دائم خود درآورد براي طلاق دادن همسر اولش به او کمک کنم. او يک گوشي تلفن هوشمند برايم آورد و از من خواست تا مطالب توهينآميزي را عليه همسرش در شبکههاي اجتماعي منتشر کنم.

او پس از اين ماجرا و به بهانه اين که همسرش در شبکههاي اجتماعي ارتباطات غيراخلاقي دارد از دادگاه تقاضاي طلاق کرد اما قاضي پرونده که به مطالب منتشر شده در شبکههاي اجتماعي مشکوک شده بود گوشي تلفن را براي بررسي و رديابي عامل انتشار اين مطالب به پليس فتا ارسال کرد و چند ساعت بعد کارآگاهان مرا دستگير کردند. حالا نه تنها نقشه شوم ما براي متلاشي کردن زندگي يک زن به نتيجه نرسيد بلکه خودم هم در بين همکاران و بستگانم رسوا شدم .


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
خدا لعنت کند شما را که کلمه مطلقه را همیشه طوری بکار میبرید که تبدیل به یک ننگ و انگ و برچسب شده با اینکار همه بانوانی را که جدا شده اند در یک ردیف قرار میدهید و دلشان را به درد میاورید..انشالا که خداوند سزای این زشت گویییتان را بدهد.