بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر : ۱۳۵۴۸۱
گروه اقتصادی، برج مسکونی مرجان در یکی از مناطق خوش آب و هوای شهر تهران، منطقه نیاوران واقع شده است. این برج مسکونی با سازه ای بتنی و 1100 متر مربع ساخته شده است.

به گزارشبولتن نیوزبه نقل از بازارخبر، برج مرجان دارای 9 طبقه بوده که شامل 6 طبقه مسکونی( در مجموع 15 واحد) و 3 طبقه مشاعات می باشد. لابی به مساحت 220 مترمربع، سالن اجتماعات، سالن بدن سازی، استخر، سونا و جکوزی امکانات و مشاعات این برج را در بر می گیرند.

از دیگر ویژگی های این برج کلاسیک استفاده از چیلر و فن کوئل به عنوان سیستم گرمایش و سرمایش، وجود 39 جای پارک خودرو، استفاده از سنگ در اجرای نما، استفاده از سنگ، چوب، آینه و کاغذ دیواری در متریال داخلی می باشد.

واحد قابل فروش برج مرجان واحد پنت هاوس است. این واحد 1060 مترمربع مساحت دارد و دارای ویژگی هایی شامل 4 اتاق خواب( 1 اتاق خواب مستر، 1 اتاق کار، 1 اتاق مهمان، 1 اتاق کودک که هرکدام سرویس بهداشتی مجهز دارند)، 5 سرویس بهداشتی، 4 حمام، 1 آشپزخانه و 1 پنتری، ظرفیت پارک 4 خودرو و 3 بالکن.

قیمت هر مترمربع از این برج 25 میلیون تومان برآورده شده است به طوریکه قیمت واحد پنت هاوس مرجان در حدود 26 میلیارد و 500 میلیون تومان خواهد بود.












اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
313
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۳
خیلی به مردم خیانت میشه اینم یکیش تجمل گرایی تا کجا اخه و اسه هر خونه چهار تا جای پارک خوب معلومه کسی که خونه 26 میلیاردی بخره ماشینش هم میلیاردی میشه با این رقم چند تا شغل میشه ایجاد کرد چند تا جوان میتونن ازدواج کنن صاحب خانه بشن و ...
خوب کشوری رییس جمهورش خانه میلیاردی داره زندگی میکنه بایدم اینجوری بشه دیگه
به مقدار داشته هامون ازمون سوال میشه بترسیم از آن روز که مادر و فرزند هم دیگر را نخواهند شناخت!.
یک شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
من چی بگم...........3 روز پیش رفتیم ضمانت وام خواهر زاده ام را انجام بدم (5 میلیون برای پول پیش مستاحری)...(گواهی کسرخقوق و فیش حقوقی و کپی کارت ملی و شناسنامه و اصل آنها و چک بانکی ...) خلاصه بعد از نیم ساعت نوشتن وامضا ..یارو میگه پرونده ناقصه ...یک نفر هم با مدارک و چک بانکی بعنوان ضامن دوم باید بیاوری...(تازه این فلک زده 9 ماه 5 میلیون توی حساب خوابونده بوده)....
من چی بگم شمابگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
هیس!!! ایرانیها فریاد نمی زنند....
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
قیمت این آپارتمان حدود 8200000 دلار می شود با 4000000 دلار در بهترن منطقه نیویورک می شود یک آپارتمان شیک و مدرن تر از این خرید نیویورک کجا نیاوران کجا!