بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
9 دی ماه سال 92 بود که خبر دستگیری مرد جوانی منتشر شد که با جعل عنوان مأمور پست و مأمور اداره آب، برق و گاز اقدام به ورود به منازل شخصی و تجاوز به زنان جوان می‌کرد.
کد خبر : ۱۳۵۵۱۷
یکی از قربانیان متجاوز حیوان صفت با اشاره به اینکه مرد جوان گریه‌های وی را دیده اما به او خندیده است گفت: هرچه او را به مقدساتم قسم دادم گفت این چیزها را نمی‌فهمد و نمیداند.

9 دی ماه سال 92 بود که خبر دستگیری مرد جوانی منتشر شد که با جعل عنوان مأمور پست و مأمور اداره آب، برق و گاز اقدام به ورود به منازل شخصی و تجاوز به زنان جوان می‌کرد.

  این فرد که در یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا و طی یک درگیری از سوی مأموران اداره 16 آگاهی تهران دستگیر شده بود سرانجام پس از 9 ماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران در حال محاکمه است و به زودی حکم نهایی درباره وی صادر می‌شود. خانم «ب» یکی از کسانی است که در جریان این اتفاقات طعمه شکارچی زنان شده است.

  وی در گفت‌وگویی به تشریح روز حادثه و اتفاقات آن روز پرداخت هرچند این رسانه برای آنکه عواطف و احساست خوانندگان جریحه دار نشود از انتشار برخی از موارد مطرح شده خودداری کرده است. اوایل شهریور ماه سال گذشته حدود ساعت 5 بعد از ظهر بود که زنگ در به صدا درآمد. ظاهراً درب اصلی را همسایه طبقه پایین که پیرزنی مریض‌ احوال است باز کرده بود و این فرد پس از ورود به داخل آپارتمان و اطلاع از نام مدیر ساختمان وارد طبقات شده بود و پس از اینکه مطمئن شده بود که طبقه بالا خالی است و طبقه پایین هم یک پیرزن زندگی می‌کند به سراغ واحد ما آمده بود.

  وقتی جلوی در رفتم مرد قوی‌هیکل و چهارشانه‌ای را پشت در دیدم که خود را مأمور اداره برق معرفی کرد و چنین ادعا کرد که برق واحد ما اتصالی پیدا کرده و دلیل آن هم این است که واحدهای دیگر از کولر گازی استفاده کردند و همین موجب فشار آمدن به سیستم برق ساختمان شده است. من از این فرد خواستم با مدیر ساختمان بیاید که وی با ذکر نام مدیر ساختمان گفت ایشان الان با یکی از همکارانم در طبقه پایین مشغول چک کردن سیستم برق سایر واحدها هستند لطفا شما کنتور برق را قطع کنید و مجددا آن را وصل کنید. من این کار را انجام دادم و این فرد دوباره از من خواست که دو شاخه یخچال را از برق درآورم و مجددا آن را وصل کنم.

  من کمی شک کردم اما از آنجا که این فرد اسم مدیر ساختمان را آورده بود شکی که داشتم برطرف شد. دوباره به سمت در رفتم و از این فرد خواستم یا با مدیر ساختمان مراجعه کند و یا منتظر بماند تا 20 دقیقه بعد که همسرم به منزل می‌آید برای رفع اتصالی برق اقدام کند. این فرد به محض اینکه فهمید من در خانه تنها هستم در را هل داد و با یک چاقوی موکت‌بری که کنار گردن من گذاشته بود دست من را گرفت و گفت که من یک قاتلم و 5 نفر را کشته‌ام و الان آمده‌ام تا یک شنود که در کمد یواری شما مخفی شده بردارم و بروم.

  این فرد همانطور که دست من را گرفته بود و چاقو را زیر گردنم گذاشته بود من را به سمت اتاق خواب کشاند و آنجا بود که من به نیت پلید وی پی بردم و هر چه به او التماس کردم و او را قسم دادم گفت که من کسی را نمی‌شناسم و اگر حرفی بزنی تو را مانند دیگران می‌کشم. این قربانی حادثه با تأکید بر اینکه تمام این اتفاقات در عرض 10 تا 15 دقیقه اتفاق افتاد، گفت: این فرد پس از تعرض به من همانطور که چاقو را جلوی گردنم گذاشته بود تا جلوی درب خروجی من را کشاند و گفت اگر جیغ بزنم همین‌جا شاهرگم را می‌زند.

  من آنقدر شوکه شده بودم که زبانم بند آمده بود و تنها رفتنش را تماشا کردم و چند دقیقه بعد به خود آمدم و با گریه به سمت منزل همسایه‌ها دویدم. خانم «ب» با اشاره به اینکه پس از این اتفاق با پلیس تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها در میان گذاشتیم، گفت: گویا یک بار این فرد را در شهر ری گرفته بودند اما با وثیقه 10 میلیون تومانی آزاد شده بود. متأسفانه پس از دستگیری در تهران هم خیلی ما را این طرف و آن طرف کشاندند و چند روز قبل گفتند که این سری جلسه آخر دادگاه است و به زودی حکم نهایی صادر می‌شود.

  وی ادامه داد: گویا این فرد آدم پولداری است که قبلا در کارهای ساختمانی بوده و 2 همسر هم داشته و تمام تلاش خود را می‌کند تا به هر نحوی شده حکم خود را تغییر دهد. خانم «ب» در پایان گفت: خواسته من، همسرم و تمامی قربانیان این حادثه اشد مجازات برای این فرد حیوان‌صفت است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
اگه قانون درست اجرابشه اگه حکم اعدام بدند دیگه کسی جرات نمی کنه از این غلطها بکنه
123
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
خیلی جالبه. عزیزم اینهمه اعدام شدن نتیجه چیه؟ اگه اعدام راه حل بود تا به حال جواب داده بود دیگه نه؟
ناشناس
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵
بلاخره با اعدام سگی از سگا کمتر میشه . حیف نون نیست بدن این بخوره تو زندان
اردشیر
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
اعدام این دیوانه قرار نیست الزاما درس عبرتی برای دیگران شود کافی است جامعه از دست یک دیوانه عاقل نما که کنترلی بر خود ندارد در امان باشد. از طرفی زخم هایی که بر روح قربانیان و خانواده آنها وارد آماده را یکی باید کمی ترمیم نماید و چه کسی بهتر از عامل آنها.
ناشناس
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
خواننده 123 شما مطمئني اگر بقول شما اينهمه اعدام نبود اين جرائم كمتر ميشد؟ اگر اين حادثه براي ناموس خودت پيش ميومد هم همين نظر را داشتي؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
باید این فرد اعدام گردد و چهارپایه زیر دار توسط این خانم از زیر پای این شیطان کثیف کشیده شود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
گویا یک بار این فرد را در شهر ری گرفته بودند اما با وثیقه 10 میلیون تومانی آزاد شده بود. متأسفانه پس از دستگیری در تهران هم خیلی ما را این طرف و آن طرف کشاندند!!!
313
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
خیلی تاسف بار بود از سیستم قضایی کشور درخواست اشد مجازات برای این حیوان صفت را داریم باشد که مایه ی عبرتی برای دیگر حیوان صفتان باشد.
پناه می بریم برخدا از شر شیاطین انس و جن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
حالا خوبه این بی پدر دو تا زن داره وگرنه به مردای تنها هم رحم نمی کرد.
ناشناس
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۷
نگران نباش به تو کاری نداره
مراد
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
آقای ناشناس تو از کجا میدونی؟ با وضع مالی خوبی که داره ظاهرا روابط وحشیانه و غیر عادی فقط این دیوانه را ارضا می کند.
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
اعدام در ملاء عام کمترین مجازات برای این شیطان صفت میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰
خانم بیساربرای اتفاق که پیش امده متاسفم ولی این حقبقته که با پول دراین مملکت همه کارمیشود کرد
ناشناس ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
خطابم به 123 هست ؛ اگر خدای ناکرده برای یکی از نزدیکان خودتون اتفاق می افتاد بازم اینو میگفتی ؟!
123
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
همیشه استدلالتون بر مبنای احساسات بوده. هر وقت تونستین بر احساستون مسلط بشید و از پنجره عقل و منطق به قضایا نگاه کنید خیلی از مشکلات حل میشه. به امید اون روز
ناشناس
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
من بانظر شما موافقم
متاسفانه اینجور موقع ها بعضیا ادای آدمای روشنفکرو درمیارن...
345
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
برادر 123 جان شما بگو با این فرد پولدار که 2 تا همسر هم اختیار کرده باید چیکار کرد ؟؟ خوبه الان بهانه فقر و عدم ازدواج این فرد ندارین
313
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
جناب 123 قانون برای این موارد حکم روشنی داره و فکر نمی کنم قانون گذار که برگرفته از احکام الهی است احساساتی بوده و این قانون رو وضع کرده تجاوز به عنف حکمش اعدام هست ربطی هم به احساسات نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
جای بسی تاسف است که شخصی به این جرم دستگیر می شود و با 10 میلیون وثیقه آزاد می گردد، و افراد دیگری را مورد تعرض قرار می دهد،برای از بین بردن این جنایات بایستی شعب ویژه قضایی با قضات شجاع و قاطع تشکیل گردد.درصورت اثبات جرم کمترین مجازات اعدام باید باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
وثیقه 10 میلیونی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدای من تو این مملکت فقط ادعا دارند و بس!! صبح تا شب تو تلویزیون اعلان میکنند طرح جمع اوری اراذل و اوباش ،اونوقت با وثیقه 10 میلیونی کسی که چنین کارهایی کرده رو ازاد میکنند،بهتره اسمشو بزارید طرح پرورش اراذل و اوباش! 2 تا زن داشته و وضع مالی خوب! ده ها مورد تو پروندش هست !بچه این چی میشه ؟یه انگل برای ایندگان،چنین ادمهایی باید اعدام شوند که هم زادوولد نکنند و هم تا لحظه مرگ مردم از دستشون در امان باشند و هم عبرتی شود برای دیگران
ناشناس
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
حداقل ده برابرش رو خرج کرده تا قرار 10 میلیونی گرفته داداش !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
بايد سيستم قضايي پاسخكو باشه و اون قاضيي كه براي چنين جرمي 10 مليون وثيقه قرار داده و اين شيطانو آزاد كرده مجازات بشه. اين افراد اصلاح پذير نيستن و اون قاضي بايد مجازات بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
سيستم قضائي در دنيا بر مبناي پيشگيري شكل گرفته اما سيستم قضائي ما بر مبناي تنبيه و عبرت عمل مي كند. نتيجه اين مي شود كه در زمينه آمار جرم و جنايت و اعتياد و فحشا و طلاق سردمدار مي باشيم و سرمايه اجتماعي خيلي پائيني داريم و سال به سال وضع بدتر مي شود. همه بايد نگران 35 سال ديگر باشيم.
ناشناس
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
اجب !!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
آقای ناشناس شما بفرمایید عبرت یعنی چی؟ یعنی اینکه دیگران ببینن و فکر این کارا رو از سرشون بیرون کنن. بهترین راه پیشگیری از چنین جرایمی اعدام عاملان آنهاست تا دیگران بدانند که حتی اگر یک بار مرتکب چنین عملی شوند اعدام خواهند شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
قطع آلت و اخته سازي تاثيرش بسيار بيشتر از اعدام است متجاوزين را نبايد راحت اعدام كرد بايد كاري كرد كه روزي صد بار آرزوي مرگ كنند