بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
اولین سری از خودروهای اسپرت کوپه مرسدس AMG GT به‌زودی و در بهار سال 2015 روانه بازار می‌شوند. این خودرو با قیمت پایه 115 هزار یورویی به خوبی قادر است با اتومبیلی مشهور چون پورشه 911 به رقابت برخیزد.
کد خبر : ۱۳۵۹۴۶

مدل پایه AMG GT از موتور هشت سیلندر 462 اسبی بهره می‌برد. یک مدل قوی‌تر با توان 510 اسب بخار نیز با نام AMG GT S از این خودرو با قیمت 134 هزار یورو قابل انتخاب است.

این خودرو با کاپوتی کشیده و درب صندوقی کوتاه، کاملاً روبه جلو و تهاجمی طراحی شده است. درب‌های بدون فریم برای پنجره‌ها، گلگیرهای دارای خروجی هوا، فرم سقف منحنی و گنبدی شکل، چراغ‌های LED با جلوپنجره بزرگ و برجستگی‌های روی کاپوت دست به دست هم داده‌اند تا تصویری از یک خودروی اسپرت کلاسیک را خلق کنند.

درون کابین این خودرو هم اوج هنر و ظرافت را می‌توان یافت. تکنولوژی بالا و سبک مدرن با ویژگی‌هایی جذاب چون فیبر کربن تریم و چرم مرغوب، فضای داخلی این خودرو را بسیار دل‌نشین کرده‌اند.

پکیج‌های ویژه برای سری نخست شامل پکیج شب با قیمت Night Package با قیمت 952 یورو و یا پکیج کروم نقره با قیمت 1130 یورو و گران‌تر از همه پکیج کربن با قیمت 4700 یورو می‌شوند.

کار دات آی آر: این پکیج‌ها در تزئینات و قطعات آئرودینامیکی، شکل ورودی هوا و لیست لوازم و تریم داخلی با هم تفاوت دارند. درمجموع مرسدس توانسته نسبت به مدل افسانه ای و گران‌قیمت SLS یک کوپه ارزان‌تر و سبک‌تر را خلق کند که از نظر لوکسی در بین خودروهای کوپه اسپرت زبانزد باشد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر