بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر : ۱۳۶۴۸۸
نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: عباس عراقچی در نشست امروز گزارشی را درباره روند مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 ارائه کرد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: در نشست امروز این کمیسیون سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه حضور یافته و گزارشی را درباره آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 ارائه کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست برخی از نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس سؤالاتی را درباره مذاکرات هسته‌ای مطرح کردند سپس عراقچی به تمام سؤالات پاسخ داد.

وی گفت: عراقچی در این نشست گفت که تمام کشورهای مذاکره‌کننده بر این اعتقاد هستند که مذاکرات تا مهلت قانونی آن باید به نتیجه برسد و هیچ یک از طرفین به‌دنبال تمدید مذاکرات نیستند.

حقیقت‌پور افزود: معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه همچنین گفت که اختلافاتی درباره برخی از محورهای مذاکرات هسته‌ای وجود دارد که در مذاکرات آتی این موضوعات مورد بررسی قرار می‌گیرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر