بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر : ۱۳۶۶۵۹
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات ایرانا، وحید صدوقی با بیان اینکه در سال 92، استان‌ها از 4 منظر مورد بررسی قرار گرفته‌اند اظهار داشت: از نظر بازاریابی و خدمات مشتریان به ترتیب استان‌های قم، سمنان، خراسان شمالی، کهگیلویه و خراسان شمالی، از نظر مالی به ترتیب استان‌های قم، آذربایجان غربی، گیلان، قزوین و گلستان، از نظر نگهداری و پشتیبانی به ترتیب استان‌های قم، مرکزی، یزد، آذربایجان شرقی و همدان و از نظر کیفیت استان‌های اردبیل، قزوین، زنجان، همدان و خوزستان به ترتیب در رتبه‌های اول تا پنجم قرار دارند.

وی افزود: همچنین به ترتیب استان‌های مازندران و خوزستان در بین استان‌های گروه یک (بیش از 1.5 میلیون مشترک)، استان‌های لرستان و همدان در بین استان‌های گروه دو (بین 750 هزار تا 1.5 میلیون مشترک) و استان‌های قزوین و زنجان در بین استان‌های گروه سه (کمتر از 750 هزار مشترک) به عنوان استان‌های برتر سال 92 انتخاب و معرفی شدند.

او در ادامه با اشاره به برنامه‌های بازاریابی و مالی همراه اول بیان داشت: در سال 91 پانزده محصول، در سال 92 نوزده محصول و شش ماه اول امسال هفت محصول جدید به مشترکین خود عرضه کرده‌ایم.

مدیر عامل همراه اول گفت: امسال 259 هزار سیم‌کارت دائمی جدید واگذار کرده‌ایم و اکنون تعداد مشترکین دائمی ما به مرز 17.3 میلیون رسیده است. همچنین امسال ما 3 میلیون و 250 هزار سیم کارت اعتباری واگذار کرده‌ایم و تعداد سیم‌کارت‌های فعال شده همراه اول از 64 میلیون و 100 هزار عبور کرده است.

مدیرعامل همراه اول سهم بازار این اپراتور را 63 درصد و ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های اپراتور اول را 76.3 درصد اعلام کرد.

صدوقی با اشاره به اینکه استراتژی همراه اول در سال جاری، راه‌اندازی موبایل باند پهن بوده است، گفت: سال گذشته حدود 19 هزار میلیارد ریال برای 3G سرمایه‌گذاری شده است. ترافیک دیتا نیز طی یکسال گذشته در شبکه همراه اول 12 تا 13 برابر شده و این ماه به 1500 ترابایت خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات نوسازی شبکه و راه‌اندازی نسل‌های بالاتر اظهار داشت: یکی از وندورهای بزرگ در سال 91 از ایران خارج شد که معادل یک زلزله 8 ریشتری بود، ما باید سریعاً جایگزین می‌کردیم که خوشبختانه با توکل به خدا و تلاش شبانه‌‌روزی همکاران مشکل خاصی بوجود نیامد.

او افزود: پس از دریافت مجوز ارائه نسل‌های بالاتر در شهریورماه، به سرعت تجهیزات فنی مورد نیاز را آماده کردیم و هم‌اکنون با سیم‌کارت دیتا در 170 شهر و با سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری در 35 شهر، خدمات نسل 3 را عرضه می‌کنیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۸
درحال حاضر تعداد سيم كارت ملاك نيست بلكه واگذاري اينترنت پرسرعت ADSL ملاك است