بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
رئیس سازمان بورس در آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی بازار سرمایه کیش:

بازار سرمایه ایران، بین‌المللی می‌شود/ فعالیت بیش از ۷ میلیون سهامدار

کد خبر : ۱۳۶۶۹۷

نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و ششمین نمایشگاه‌ معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور رسماً آغاز به کار کرد.

صالح آبادی

در این مراسم علی صالح‌آبادی از تسریع روند بین‌المللی شدن بازار سرمایه کشورمان خبر داد و گفت: با حذف موانع و ایجاد مقررات شفاف میسر سرمایه‌گذاری خارجی در بازار سرمایه هموار می‌‌شود.

وی افزود: اکنون ۴۰ صنعت در بازارهای سهام از جمله بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران حضور دارند که به همین دلیل متنوع‌ترین بورس منطقه را به خود اختصاص داده است.

صالح‌آبادی با اشاره به اینکه بورس اوراق بهادار و کالایی از لحاظ زیرساخت وضعیت قابل قبولی دارند، گفت: با بهره‌گیری از ابزارها محدودیت مکانی مرتفع شده به طوری که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند از ابزارهای مختلف از جمله اجاره مشارکت بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اکنون ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار کد معاملاتی داریم و به همین جهت پرجمعیت‌‌ترین بورس در منطقه هستیم و در صورت آزادسازی سهام عدالت، تعداد سهامداران بازار سرمایه به بیش از ۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

همچنین در این مراسم میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی از ساماندهی طرح سهام عدالت و تعیین و تکلیف نهایی آن خبر داد و اظهار داشت: بنابه دلایلی اکنون وزارت اقتصاد تلاش می‌کند تا لایحه‌ای برای سهام عدالت تنظیم کند که البته هنوز این لایحه از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است.

براساس این گزارش نمایشگاه برپا شده از امروز تا دوم آبان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش دایر خواهد بود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
از دی ماه ۱۳۹۲ به این طرف ارزش سهام های بورس با هر خبری درست و یا نادرست بالا و پائین می شود تا جایی که از ثبات متوسط نیز برخوردار نیست، نیمی از روزهای ماه را بالا می رود و نیمی پایین، در ضمن سود خرید و فروش سهام ها اگر وجود داشته باشد نیز به جیب عده ای مطلع از اخبار اقتصادی روزانه می رود، بنابراین جای بسی شکر دارد افرادی بدون در نظر گرفتن سایر جوانب در این مکان سرمایه گذاری کنند.
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
باسلام علت مثبت شدن بازار فکرمیکنم بخاطر سهام عدالته چنانچه قیمت سهام بالا ومثبت باشه نرخ سهام عدالت به طبع اون بالا باز میشه وتو معاولات نیز مالیات خوبی عاید میشه سعی کنید هم کمک کنید و هم سهام شرکتهای کوچک را خریداری کنید وچنانچه خوب خرید کنید سهام کوچک سود خوبی بهتون میده بخاطر کم حجم بودن بیشتر قابل کنترله باتشکر