بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان ایجرود گفت: تکمیل و راه اندازی شرکت پتروشیمی این شهرستان نیازمند 16 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر : ۱۳۶۷۷۹
باقر اکبرپور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه بزرگ پتروشیمی ایجرود سال 1388 کلنگ زنی شد و در زمینی به مساحت 200 هکتار در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این شرکت 98 هزار سهامدار دارد ، یادآورشد: محصول تولیدی این شرکت اوره و آمونیاک خواهد بود که مواد اولیه و مورد نیاز شرکت های آب و گاز است.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه شرکت پتروشیمی شهرستان ایجرود از مصوبات هیات دولت دهم است که باید ظرف هزار روز مورد بهره برداری قرار می گرفت ، خاطرنشان کرد: این شرکت با 20 درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون به لحاظ تامین تسهیلات ریالی و ارزی با مشکل مواجه است.

اکبرپور تاکید کرد: با تلاش های انجام شده توسط استاندار زنجان، نمایندگان مردم استان در خانه ملت و متولیان امر ، امید است این مشکلات مرتفع و شرکت فعال شود.

فرماندار شهرستان ایجرود گفت: در کنار شرکت پتروشیمی، شهرک صنعتی بخش خصوصی با مساحت 800 هکتار برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و در راستای اشتغالزایی در دست آماده سازی قرار دارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر