بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
کد خبر : ۱۳۶۸۲۵

این میلیاردرها برای شب عروسی شان چقدر ریخت و پاش کردند؟/تصاویر

این میلیاردرها برای شب عروسی شان چقدر ریخت و پاش کردند؟/تصاویر
هنری>دنیای هنر-اینگونه افراد که معمولا افراد مشهور و شناخته شده‌ای هستند برای جلب توجه دیگران هم که شده دوست دارند خرج و مخارج مراسم‌شان سر به فلک بزند. در متن زیر نمونه‌هایی را می‌خوانید که جزو این دسته آخر هستند.

به گزارش ستاره نیوز به نقل از تی وی پلاس، مراسم عروسی زیبا و شیک برای هر زوج جوانی منتهای آرزوست. البته برخی عقیده دارند که مراسم عروسی را هر چقدر ارزانتر و بدون خر‌ج‌های گزاف و طبق سنت امامان و پیامبران بگیرند بهتر است. اما عده‌ای هم هستند که اصلا و ابدا به مسایل مالی فکر نمی‌کنند و مقدار پول خرج شده در این مراسم برایشان اهمیتی ندارد. در واقع اینگونه افراد که معمولا افراد مشهور و شناخته شده‌ای هستند برای جلب توجه دیگران هم که شده دوست دارند خرج و مخارج مراسم‌شان سر به فلک بزند. در متن زیر نمونه‌هایی را می‌خوانید که جزو این دسته آخر هستند.

10-کیتی هولمز و تام کروز

این عروس و داماد که هر دو هنرپیشه‌های معروف هالیوود هستند پس از مراسم نامزدی در برج ایفل، مراسم عروسی‌شان را در کاخی مربوط به قرن پانزدهم در کشور ایتالیا گرفتند. 150 نفر مهمان داشتند. تمام لباس‌ ها توسط طراح معروف جورجیو آرمانی دوخته شده بود و بوچلی موزیسین معروف هم اجرای موسیقی را بر عهده داشت. خرج این عروسی دو میلیون دلار آمریکا شد.

b2ap3_thumbnail_36834_86.jpg

9-هثر میلز و پل مک کارتنی

با اینکه مراسم عقد در کلیسا برگزار شد، پذیرایی از مهمان‌ها در کاخ‌ لسلی در کشور ایرلند انجام شد. مک کارتنی خواننده و آهنگساز معروف و سابق گروه بیتل‌ها در این مراسم از 300 نفر مهمان با نمایش آتش‌بازی پذیرایی کرد. خرج این عروسی مبلغ سه میلیون دلار شد.


8- دیوید گست و لیزا مینلی

مراسم عقد هنرپیشه هالیوود با یک میلیاردر با 850 نفر مهمان در کلیسای دانشجویی در منهتن برگزار شد. علاوه بر ارکستر 60 نفره، مهمانان با کمک دو مجری سرشناس ناتالی کول و تونی بنت سرگرم شدند. از مخارج سه و نیم میلیون دلاری این عروسی مبلغ 40 هزار دلار برای کیک و 700 هزار دلار خرج گل‌های این عروسی شد.

b2ap3_thumbnail_DavidGest-LizaMinelli.jpg

7-آرون نایر و الیزابت هارلی

الیزابت هارلی، هنرپیشه آمریکایی و آرون نایر وارث صنعت منسوجات هندی در روز 2 مارس سال 2007 در مراسمی با هزینه 2/5 میلیون دلار و در یک جشن 8 روزه، که در دو قاره آسیا و اروپا به وقوع پیوست، پیوند زناشویی بستند.

مخارج عروسی این دو نفر 7 میلیون دلار شد. عروسی هشت شبانه‌روز طول کشید؛ شروع مراسم از قصری قرن پانزدهمی در گلوچستر شایر انگلستان شروع شد و جشن به قصری در جادپور هند انتقال یافت و مهمانها هر شب در سوئیت‌هایی ده هزار دلاری می‌خوابیدند.

b2ap3_thumbnail_nf00143090-2.jpg

6-الساندرو والارینا گانچیا و دلفینه آرنال

وقتی پدر عروس مردی قدرتمند و پولدار در صنعت مد و لباس است در حدی که به نام «پدر مد» شناخته شده و داماد یکی از افراد خاندان ثروتمند باشد، عروسی‌ای با 7 میلیون دلار خرج، مراسم ناچیزی به شمار می‌رود. با این اوصاف مطمئنا لباس‌ها و نوشیدنی‌های این مراسم بهتر و بالاتر از حد انتظار خواهد بود. شروع مراسم در کوت دآزور فرانسه بود. 5000 شاخه گل رز سفید این مراسم را زیبا و رویایی کرد.

5- کالین مک لافین و وین رونی

مراسم ازدواج کالین مک لافلین، مجری تلویزیونی و تهیه‌کننده انگلیسی و وین رونی ستاره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستر پیونایتد در 12 ژوئن 2008 در شهر پورتوفینو در ایتالیا انجام شد. 64 نفر مهمان این عروسی با پیتزا پذیرایی شدند اما مخارج این عروسی 15 میلیون دلار شد! عمده هزینه‌های زیاد این مراسم مربوط به کرایه پنچ جت اختصاصی بود که برای جابه‌جایی و انتقال مهمان‌ها به مهمانی‌ای چهار روزه بر روی قایقی لوکس و تفریحی در ساحل ایتالیا بود. البته لباس عروس هم خرجی ناقابل حدود 4 میلیون دلار داشت.

b2ap3_thumbnail_rooney-505x350.jpg

4-ویکرام چاتوال و پریوا ساچدی

ویکرام چاتوال، پسر هتلدار ثروتمند هندی در نیویورک در روز 18 فوریه 2006 با پریا ساچدو هنرپیشه هندی ازدواج کرد. عروسی ده روزه این زوج 20 میلیون دلار هزینه در برداشت. مهمانان از سه شهر هندوستان با جت‌هایی چارتر به محل عروسی انتقال پیدا کردند. 600 نفر مهمان این عروس و داماد بودند از جمله افراد مشهوری چون بیل کلینتون.

b2ap3_thumbnail_9001-5.jpg

3-الکساندرا کوکو توویچ و آندری ملنیچنکوف

آندری ملنیچنکوف، میلیاردر روسی و موسس بانک MDM در روز 3 سپتامبر 2005 با الکساندرا کوکو توویچ ملکه زیبایی یوگسلاوی پیوند زناشویی بست. مراسم این عروسی سی میلیونی در کوت دآزور فرانسه و با حضور مهمانانی معروف و ثروتمند برگزار شد. برای سرگرمی حاضرین هنرپیشه‌های معروفی هم حضور داشتند که البته هر کدام 3/5 میلیون دلار دریافت کردند.

b2ap3_thumbnail_ss93-02-441.jpg

2-شیخ محمد بن رشید و پرنسس سلما

5/44 میلیون دلار خرج هزینه‌های این عروسی شد. شیخ، فرمانروای دبی، به طور اختصاصی برای این مراسم استادیومی ساخت تا بتواند از همه 20000 نفر مهمانش به مدت 7 روز پذیرایی شکوهمندی کند.

b2ap3_thumbnail_sheikh-mohammed-princess-haya.jpg

1-وانیشا میتال و آمیت باتیا کاست

در حال حاضر رکورددار گرانترین مراسم ازدواج در سراسر دنیا ازدواج وانیشا میتال دختر میلیاردر معروف هندی لاکشمی میتال با آمیت باتیا بانکدار و سرمایه‌گذار است.

78 میلیون دلار برای 1000 نفر مهمان خرج شد که با کارت دعوت‌های 20 صفحه‌ای نقره به مراسم عروسی 5 روزه دعوت شده بودند. مهمانان در شاتوی فرانسه با 100 مدل غذایی که برترین سرآشپز کلکته تهیه کرده بود پذیرایی شدند. مهمان ویژه این مراسم شاهرخ‌خان سوپراستار سینمای هند بود.

b2ap3_thumbnail_0511_20141023-085345_1.jpg

16


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
MALAYSIA
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
این شیخ محمد بن رشید قیافش با اون کلاهش خیلی با مزه هستش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
این عروس ها چقدرزشت هستند هزار تومان برای انها زیادی هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
پنج دقیقه از عمر طلاییم بفنا رفت تا فخر وتکبر وانساننمایی بعضی از حیوانات رو که بوی تعفن خود را با عطر وادکلنهای گرانقیمت میپوشانندرو ببینموبشنوم ای کاش وقتمو به اینا اختصاص نمیدادم.