بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر : ۱۳۶۸۵۸
"هلمز" کم سن و سال ترین میلیاردر آمریکایی است که با ترک تحصیل ثروت های بسیاری اندوخت.

عصر بانک؛کسی توقع ندارد "الیزابت هلمز" کم سن ترین میلیاردر آمریکا درس های دانشگاهی اش را رها کرده باشد تا شرکت خود را تاسیس کند.


گفتنی است "الیزابت هلمز" از ذخیره پولی پدر و مادرش استفاده کرد تا شیوه پول درآوردن را بیاموزد و پس از آن شرکت "theranos" که متخصص در زمینه امور بهداشتی است را تاسیس کرد و هم اکنون قیمت شرکت بهداشتی او در حدود 76 میلیارد دلار است.

گزارش ها حاکیست" هولمز" نیز شیوه جدیدی برای آزمایش خون طراحی کرد وی از طریق سوزنی که با آن نمونه خونی می گیرند نیاز به خون گیری های بسیار را کاست.




بنابراین گزارش وی همچنین درمانگاهی تاسیس کرد که هر ساله 7 میلیارد تست آزمایشگاهی در آن انجام می شود.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
بسمه تعالی
تو ایران می گفتند مدرکت را بیاور معادلش پول میدهیم و هرکاری بدون مدرک محکوم به نابودیست مهم نیست کار بلد باشی یا نه مدرک مهم است. وسلام
313
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کجا به مدرک پول میدن بگین من چند تایی دارم بیارم !
ناشناسه آشنا
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
واقعا کهههههه...خخخخ... تو همین اینترنت سرچ کن ببین مدرک دیپلم به بالا چند می ارزه فروش ... از باغبانی گرفته تا دکتررای فلان فلان... برو بابا
سیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
این روزهادختران موفق در ایران کسانی هستند که از اسید پاشی جان سالم به در ببرند !
سورنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
ینده فوقلی سانس حسابداری دارم.به این نتیجه رسیدم علم و یادگیری و اصلاً کار بلدی تو دانشگاه وجود نداره .خود آدم باید بره دنبالش و هر جا میشه به علمش اضافه کنه.تو مملکت ما هم که همش مدرک گرایی و رابطه سالاریه .نگاه به کار بلدی ندارن.البته ابن موضوع بیشتر در سطوح مدیریت به چشم میخوره تا زیر دستان.یکی از دوستان در یک شرکت پیمانکاری بزرگ حوزه نفت و گاز در جنوب کار میکنه .میگه یه روز یکی از مهندسای چینی برگشت گفت واقعاً ایران کشور عجیبیه موندم که چجوری چرخ این مملکت میچرخه.دقیقاً برعکس چینه.دوستم پرسید چطور.گفت اونجا هر شرکتی میری یه آدم فوق العاده باهوش و باسواد وجود داره که مدیره و بقیه زیر دستشون کار میکنن.ولی ایران یه عالمه آدم باهوش و با استعداد هستن که زیر دست یه آدم نادان دارن کار میکنن که مدیرشونه.
ناشناس
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱
حرف دل ما رو زدی. اینجا هوش و استعداد علمی مهم نیست. اینجا با همه جای دنیا فرق داره. اینجا استعداد پاچه خواری و چاپلوسی مهمه
ناشناس ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
بنازم سورنا جان . رانت پدر مملکت رو درآورده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
پول و موفقیتی که با تکیه بر استعداد و تلاش و پشتکار شخصی به دست بیاد افتخار داره نه پولی که با دست درازی به جیب مردم و کلاه برداری و اختلاس از بیت المال. البته ایشان خودشان را از لذت القابی مانند دکتر و مهندس محروم کردند که خیلی جای تعجب دارد !!!!
FAHAD NEMATEE
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
آمریکا دکتر مهندس کم نداره مهم فرصت شناسی ست که همه هنرش را ندارن
محمد اعمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
و اینک او یک دستگاه پورشه دارد و من یک دستگاه تنفسی.
اوریا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
احیانا ایشون قصد ازدواج ندارن؟
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
بورس نیوز عزیز!خواهشااگه این خانم مجردهستن،زودترازبقیه به من،یه ندایی(ایمیلی یاپیامکی)بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!