بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
تهران- ایرنا- قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس اقدام دولت در معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم را مثبت خواند و گفت: فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی ، مثبت است.
کد خبر : ۱۳۸۹۱۵

به گزارش ایرنا از خانه ملت، جواد جهانگیرزاده اقدام دولت در معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم را مثبت خواند و افزود: حضور و عملکرد روشن فرهادی در مسوولیت های اجرایی وزارتخانه های علوم و بهداشت در دولت های قبلی در سوابق کاری وی به خوبی مشهود است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: از پیشنهاد دولت مبنی بر معرفی محمد فرهادی برای تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استقبال می کنیم چراکه وی فردی دانشمند، انقلابی و مدیری با تجارب مدیریتی ارزنده و مثبت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: حضور فرهادی در سازمان هلال احمر نیز بیانگر مدیریت مناسب و عملکرد غیرحساسیت زای وی است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در زمان فعلی دیدگاه ها نسبت به فرهادی در مجلس مثبت است، یادآور شد: محمد فرهادی وزیر پیشنهاد شده دولت برای وزارت علوم به طور جدی می تواند اعتماد مجلس را جلب کرده و رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر فرهادی در راس وزارت علوم، مطالبه ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص نهضت علمی با همکاری مستمر دولت، مجلس و سایر ارکان تاثیرگذار نظام سرعت بیشتری می یابد.

جهانگیرزاده تاکید کرد: با حضور دکتر فرهادی در وزارت علوم، جمهوری اسلامی ایران به جایگاه واقعی خود نزدیک می شود، ضمن اینکه ابراز اعتماد مجلس شورای اسلامی به محمد فرهادی روابط بین مجلس و دولت را مطلوب تر خواهد کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
ببینیم و تعریف کنیم! ما که چشممون آب نمیخوره!