بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر : ۱۳۹۴۶۰
روزنامه خراسان نوشت:

ساعت 14:30 روزگذشته زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و فرمانده کلانتري طبرسي جنوبي مشهد، وي را در جريان جنايتي هولناک قرار داد. سرهنگ توفيق حاجي زاده که به همراه عوامل تحت امرش و در پي تماس اهالي خيابان وحيد در محل حضور يافته بود، دستور حفظ صحنه حادثه را صادر کرد و بدين ترتيب دقايقي بعد و با توجه به اهميت ماجرا، «قاضي علي موحدي راد» براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کرد.

اين گزارش حاکي است: پس از انجام بررسيهاي مقدماتي و همچنين اثربرداري از محل وقوع جنايت توسط ماموران بررسي صحنه جرم، «قاضي موحدي راد» دستور انتقال اجساد قربانيان اين حادثه تاسف بار را به پزشکي قانوني صادر کرد و بازجويي از زن ۳۶ساله ادامه يافت. همچنين تحقيقات بيشتر در اين باره مشخص کرد زن ۳۶ساله پس از کشتن دوقلوها با همسرش تماس گرفته و ماجراي قتل فرزندانش را به او اطلاع داده است.

بنابراين گزارش، بررسيهاي اوليه حاکي از آن است که مادر قربانيان اين حادثه که اميرحسين و علي رضا نام داشتند از مدتي قبل دچار افسردگيهاي بعد از زايمان شده و ناراحتيهاي روحي پيدا کرده است در عين حال به دستور قاضي ويژه قتل عمد، وي براي انجام اقدامات درماني به مراکز بيمارستاني معرفي شد و بدين ترتيب تحقيقات قضايي درباره اين جنايت تکان دهنده ادامه يافت.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
متاسفانه مطالعه کم در جامعه باعث شده جامعه ما از خیلی مسائل اگاهی نداشته باشد. ای کاش مرد خانه می دانست که زن در این موقع نیاز به توجه ومحبت بیشتر دارد و زن در این مواقع از نظر عاطفی شکننده هست وباید شرایط واوضاع روانی او را درک کرد و به بهانه های مختلف به خاطر مادر شدن به او احساس غرور و مهم بودن را تزریق کند افسوس افسوس جامعه ما پای برنامه های ماهواریی می نشیند که در بهترین حالت فقط نیازتفنن او را پاسخ میدهد و هیچ گونه اموزشی و فرهنگ سازی برای او ندارد ودریغ از آمزش نکته ایی آمزنده
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
خداوندا به داد ملت ایران برس .............
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
عجیبه توی ایران هر کی جنایت بکند می گید روانی بوده مثل دانش آموزی که هفته پیش معلمش را کشت ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
جنون ناشی از این همه مشگل در ایران
سکا کی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴
شاید هم به فکر خرج و مخارج بچه ها بوده .....
ناشناس
پنجشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
شما با خودت مقایسه اش نکن