بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
همراه با روند صعودی نرخ ارز طی روزهای گذشته، دلار آمریکا امروز با رشد 18 تومانی نسبت به دیروز به قیمت سه هزار و 473 تومان افزایش یافت.
کد خبر : ۱۳۹۶۸۳
نویسنده :
جمشیدی
همراه با روند صعودی نرخ ارز طی روزهای گذشته، دلار آمریکا امروز با رشد 18 تومانی نسبت به دیروز به قیمت سه هزار و 473 تومان افزایش یافت.

براساس گزارش بورس نیوز، امروز بازار ارز با رشد دلار آمریکا و در مقابل آن کاهش نرخ ارز سایر کشورها رو به رو شده است. به گونه ای که پوند، درهم امارات، دلار کانادا و استرالیا در کنار بسیاری از ارزهای کشورهای خارجی روند نزولی را سپری می کنند.

براساس اطلاعات موجود، طی روز جاری قیمت هر سکه بهار آزادی با هفت هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 950 هزار تومان رسید و بهای سکه امامی نیز با افت چهار هزار تومانی به 951 هزار تومان کاهش یافت.

نرخ جدید دلار ساعت 11:16


افزایش قیمت دلار آمریکا و کاهش بهای سکه و سایر ارزها

نرخ دلار ساعت 11:49

افزایش قیمت دلار آمریکا و کاهش بهای سکه و سایر ارزها/ افت دلار آغاز شد ( تکمیلی )

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تحلیلگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
دلار در موج 4 متوسط است و کف ان هم همین 3400 فعلی است .

بزودی وارد موج 5 متوسط می شود که هدف اولیه ان 3780 تومان است .
ناشناس
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
نه دوست عزيز ايندفعه مثل دولت قبل بي حساب و كتاب نيست. دلار بالايي نداره. ميبينيم.!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
یادم میاد رفته بودم چین..به دوستم گفتم زنگ بزن ایران ببین دلار چند شده ؟؟؟هتل دار چینی پرسید چی گفتی ؟جریانو گفتم ..خندید ..گفت 50 ساله در کشور ما دلار ثابته!!شاید سالی یکبار یه جزئی بالا پایین میشه؟ تاسف...تاسف ..تاسف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
متاسفانه دولت با سیاست های خود در بازار بورس و دیگر بازارها اعتماد مردم را از دست داد. مطمئن باشید در آینده نزدیک دلار باز هم گران تر خواهد شد
سسیب
CANADA
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
روبل روسیه با ذخایر ارزی 400 میلیارد دلاری ، بخاطر قیمت نفت و تحریمهای مضحک که عملا در مقابل تحریمهای ایران هیچ است، در عرض مدت کوتاهی از 25 روبل به ازای هر دلار الان نزدیک به 45 روبل است. بعد شما چطور انتظار دارید که اقتصاد ایران با رشد حجم نقدینگی 20 درصد، کاهش صادرات نفت و کاهش قیمت نفت و کالای های صادراتی پتروشیمی بتواند ارز را یکسال ثابت نگه دارد؟ حداقل رشد قیمت 20% و کف قیمت 3600 برای دلار می باشد. از 3600 به بالا بستگی به قیمت نفت دارد. بنظر من حدود 4100 دلار تثبیت می شود.