بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
مجوز فعالیت دومین نمایندگی استانی رسانه خبری تحلیلی بورس نیوز با امضای تفاهم نامه ای برای استان اصفهان صادر شد. با توجه به علاقه مخاطبان به برقراری ارتباط بیشتر با این رسانه خبری و استفاده راحت تر از خدمات باشگاه مشتریان، در پایان مهر ماه فراخوان جذب نمایندگی استانی اعلام شد.
کد خبر : ۱۳۹۸۲۰
نویسنده :
کیوان فر
مجوز فعالیت دومین نمایندگی استانی رسانه خبری تحلیلی بورس نیوز با امضای تفاهم نامه ای برای استان اصفهان صادر شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، با توجه به علاقه مخاطبان به برقراری ارتباط بیشتر با این رسانه خبری و استفاده راحت تر از خدمات باشگاه مشتریان، در پایان مهر ماه فراخوان جذب نمایندگی استانی اعلام شد و پس از صدور اولین مجوز رسمی برای استان فارس و شهرستان شیراز، نوبت به استان اصفهان رسید تا به عنوان دومین نماینده استانی بورس نیوز به مخاطبان و فعالان بازار سرمایه معرفی گردد.

در همین راستا، گفتگویی با نمایندگان طرفین انجام شده تا پیرامون اهداف و برنامه های قابل ارایه در نمایندگی ها اطلاع رسانی شود که شرح آن در ادامه آمده است.

یونس جداری، مدیر مسئول بورس نیوز ضمن اعلام خبر اعطای دومین مجوز استانی، اظهار داشت: در کمتر از یک ماه پس از صدور اولین مجوز نمایندگی استانی، دومین مجوز برای آغاز فعالیت نمایندگی استان اصفهان صادر شد.

وی تأکید کرد: به دلیل تمرکز و حضور شرکت های بزرگ صنعتی و تلیوید بورسی و فرابورسی استان اصفهان و همچجنین تعداد قابل توجه سهامداران و سرمایه گذاران فعال در این استان بورس نیوز اصفهان را به عنوان دومین نماینده استانی خود انتخاب نمود.

جداری افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در این استان، بورس نیوز به عنوان پربیننده ترین و چابک ترین مجموعه خبری حوزه بازار سرمایه، از این پس فعالیت خود را از طریق دومین نمایندگی استانی گسترش خواهد داد تا بتواند اخبار و وقایع مرتبط با این حوزه و شرکت های فعال در اصفهان را از نزدیک و با سرعت بالاتر پوشش داده و خدمات خود را با کیفیت بیشتری به مخاطبان ساکن در این استان عرضه کند.

راتین بورس دومین نماینده بورس نیوز شد

در ادامه، حمزه کریمی نماینده مؤسسه نوین پردازان راتین ایرانیان به خبرنگار بورس نیوز گفت: این مؤسسه در سال 1389 به ثبت رسیده و در زمینه آموزش و تحلیل بازار سرمایه فعال می باشد، همچنین این مؤسسه همایش های بزرگی را در سطح استان اصفهان برگزار کرده و دوره های آموزشی و تحلیلی متعددی نیز داشته است.

مدیر نمایندگی اصفهان ادامه داد: همچنین از سال 90 افزون بر برگزاری دوره مدیریت آموزشی با همکاری دانشگاه اصفهان، رسانه خبری راتین بورس راه اندازی شد تا در کنار مباحث آموزشی، مباحث تحلیل بازار نیز ارایه شود.

کریمی با ابراز خرسندی برای دریافت مجوز نمایندگی استانی بورس نیوز، زمینه های همکاری با این رسانه را چنین عنوان کرد: طبق تفاهم نامه امضا شده، مقرر گردیده در تمامی زمینه های پوشش اخبار و وقایع بازار سرمایه، ارایه تحلیل ها، برگزاری نشست های تحلیلی و هم اندیشی در سطح استان اصفهان و نیز ارایه خدمات متنوع به اعضای باشگاه مشتریان مقیم این استان با بورس نیوز همکاری داشته باشیم.

وی تأکید کرد: مؤسسه نوین پردازان راتین ایرانیان نیز طی حدود چهار سال فعالیت خود جامعه آماری مناسبی از فعالان بازار و شرکت های بورسی و فرابورسی در اختیار داشته و با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از قطب های اساسی صنایع مختلف فعال در بازار سرمایه است، می تواند خدمات لازم را به نحو احسن به مشتریان بورس نیوز ارایه کند.

این نماینده رسانه خبری تحلیلی بورس نیوز لزوم گسترش فرهنگ سازی در حوزه بازار سرمایه را یکی از مهمترین زمینه های همکاری با این رسانه دانست و گفت: در خصوص فرهنگ سازی سرمایه گذاری در بورس، کمیته آموزشی و فرهنگ سازی سازمان بورس نیز فعال بوده و ما نیز به نوبه خود در استان اصفهان این همکاری را با کمیته مذکور داریم؛ چراکه تمام تلاش ما جهت فرهنگ سازی و آماده سازی زمینه ورود هرچه بیشتر افراد به بورس است و این امر از این پس با ارایه خدمات به مخاطبان بورس نیوز ادامه پیدا خواهد کرد.

در خاتمه، کریمی از عدم حمایت مدیران بازار سرمایه از رسانه ها و نیز عدم توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: متأسفانه بخش زیادی از سرمایه های مردم در شهرستان ها به دلیل عدم حمایت به سمت بازارهای موازی با بورس روانه می شود، حال آنکه به عنوان مثال سرمایه های هنگفتی در سطح استان اصفهان وجود دارد که می تواند با پشتیبانی به سمت بورس سوق یابد و امیدواریم به عنوان یک رسانه تخصصی به این هدف دست یابیم.


فرم تقاضای نمایندگی جدید:

http://www.boursenews.ir/fa/forms/26


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سید محسن از مشهد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
ان شاالله بیایید مشهد