بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: شرکت پدیده شاندیز علیرغم تذکرات، مکاتبات و اخطارهای لازم از سوی مسئولین مربوطه با بی‌اعتنایی به کار خویش ادامه داده و اکنون به مرحله‌ای رسیده که با برخورد قانون مواجه شده است.
کد خبر : ۱۴۱۶۵۶

محمدحسن واحدی معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، در خصوص آنچه اکنون به عنوان پرونده اقتصادی پدیده شاندیز مطرح است؛ اظهار کرد: شرکت پدیده شاندیز از ابتدای شروع فعالیت خویش دقیقا خلاف قانون عمل کرد و مراحل قانونی را طی نکرده است.


وی تصریح کرد: این شرکت علیرغم تذکرات، مکاتبات و اخطارهای لازم از سوی مسئولین مربوطه با بی‌اعتنایی به کار خویش ادامه داده و اکنون به مرحله‌ای رسیده که با برخورد قانون مواجه شده است و با بررسی‌هایی که هم اکنون در حال انجام است برخورد قانونی با این شرکت خواهد شد.


معاون استاندار ضمن تأکید بر نقض قانون توسط شرکت پدیده شاندیز خاطرنشان کرد: متأسفانه بروز نقض قانون توسط این شرکت به دلیل عدم برخوردها و نظارت‌های لازم و به موقع متولیان قبلی صورت گرفته است.


وی همچنین به لزوم توجه فعالان اقتصادی به رعایت قانون اشاره کرد و گفت: اکنون عدم توجه به قانون و طی نکردن مراحل قانونی در هر فعالیت اقتصادی از چشم تیزبین متولیان مربوطه دور نخواهد ماند و منجر به تشکیل پرونده‌ اقتصادی و برخورد لازم خواهد شد.


منبع : راه دانا
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
سپاس فراوان از استانداری خراسان رضوی و دادستانی کل کشور که با اطلاع رسانی به موقع و جلوگیری از تبلیغات و خرید و فروش سهام پدیده شاندیز مانع از بین رفتن سرمایه های مردم شدند.
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۲
یکی از دلواپسین سرمایه های مردم :-) میشه بگی تابحال سرمایه چه کسی در پدیده از بین رفته؟ راجع به بورس نظری نداری؟ اونجا احیانا نباید کاری... برخوردی... چیزی... صورت بگیره؟
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
بله سپاس فراوان که اینقدر به موقع!!!!! اقدام کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
بوجود ممنوعیت هر گونه تبلیغات شرکت پدیده شاندیز در کل کشور ، سایت رسمی این شرکت هنوز فعال هست و فیلتر نشده ، جهت اطلاع مخابرات و دادستانی کل کشور .
حسن حسینی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
صدبارگفتم بورس نیوز جان پدیده یک عروسکی بیش نیست کارگردانان ان مافیای قدرت وثروت هستند همه را میخرند مگر به گوش حضرت آقا برسد تا انشاء الله این بت به دست ایشان بشکند
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۷
شما افاضات فرمودید ولی ما نابخردان گوش نکردیم. گردنمان بشکند... :-) حالا شما خودشو ناراحن نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
ب شماااااااااا چه از کجا میسوزین
مریم
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
به قول دوستمون از کجا میسوززییی؟!!! سهام نداری درکت میکنم. سوزشت طبیعی!!! ههه
پدیده افتخار.مردم عقب افتاده ایران اینو نمیفهمن.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
ناشناس عزیز.اطلاع رسانی بموقع رو خوب اومدی....مرد حسابی کجاش بموقع بود.بیشتر از پنج ساله. هرکسی که نظر میده برمبنای واقعیت نظر نمیده.کلیتش اینه:اونایی که پدیده دارن میگن خوبه و اونایی که ندارن میگن بده.تمام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
این قانونی که شما یکسره آن را علم میکنی و میزنی تو سرمان صفحه دارد ، ماده دارد ، بندو تبصره دارد . میشه آدرس بدی ببینیم کدوم قسمتش باید مراجعه کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
علي رغم منع دادستان از بالا رفتن فيمت سهامداران اين شرکت منتظر وعده جهش 250 توماني در روز جمعه هستند. حالا که مشخص شده فعاليت پديده غير قانوني بوده تکليف ثروت چند هزار ميليارد توماني مدير عامل پديده چه مي شود. اميدواريم اين ثروت غير قانوني به بيت المال برگردد. ضمنا برخي از اين مسوولين سابق که هنوز بر مسند قدرت هستند و به شدت حامي اين شرکت اميدواريم به زودي با مسووليني هم که قصور داشته اند برخورد شود
ناشناس
Hong Kong
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
و!!!!!این داستان همچنان ادامه دارد هر دولتی مییاد میگوید دولت قبلی خلاف کرده وما درست کار می کنیم (تنها چیزی که از دمکراسی فهمیدیم)
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
بعداز5سال که این شرکت داره سهام فروخته وکلی ازمردم درگیرش هستن وشب وروز به اندازه یه سریال تبلیغات پخش میکنه صداوسیما تازه یادمراجع قضایی افتاده که غیرقانونیه.دادستان تاحالاکجابوده؟
بایدازدادستان شکایت کردنه ازشرکت پدیده.
علي
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
دم شما گرم كه بالاخره از خواب بيدار شديد
البته يكم ديره بازم ي چرتي بزنيد بد نيست
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۳
دوست عزیز ظاهرا این جنابعالی هستید که خواب ناز تشریف داشتید وگرنه بورس نیوز از همون روز که شمشیر رو از رو بسته بود بر علیه پدیده :-) ولی فقط اینو از من بشنو :" این نیز بگذرد" از ما گفتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
دوستان تمام اینها فقط بخاطر مسایل سیاسی و سیاسی بازی است. چون پدیده درزمان احمدی نژاد شروع به کار کرد و یکسری ازهمون ادمها اصولگرا هم در استانداری وقت بودند سهام دار پدیده هستند فقط حالا اینهایی که بر مسند قدرت نشستند میخواهند قدرت نمایی کنند چون تو بورس و بانکهایشان با تغییرات مدیر عاملیشان هیچ کار نتوانستند بکنند. فقط همش سیاسی بازی است وگرنه توی این پنج شش سال این اقایان کجا بودند .ملت اگه بدونند که چه دورغهایی توی همه دولتها از قدیم تا به امروز به اونها گفته شد نباید تو بورس سرمایه گذاری میکرند و نه بانکها ربا خوار .البته اینها همه از ویژگیها اقتصاد دولتی یا رانتیه که کشور به این روز افتاده درضمن معنی سیاست بازی یعنی دورغ نه در ایران بلکه درتمام دنیااین معنی میده
آرش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
معاون عمرانی محترم بهتر بود جای متخلف خواندن مجموعه ای که در رسانه ملی تبلیغات داشت،صراحنا در خصوص چگونگی تخلف صحبت میکردند.
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۵
مساله همین جاست که در جزییات آقایون حرفی برای گفتن ندارند که. مهم کلی گویی و متهم کردنه که ماشالله همه مسولین در این خصوص ید طولایی دارند
چشم حسود کور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳
همیشه یک عده حسود و بخیل هستند که چشم دیدن ترقی و پیشرفت بقیه رو ندارند.الهی که چشمشون از حسادت بترکه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
من واقعا موندم با چه عقلی اینا میگن پدیده غیر قانونی اومده و میخواد پول ها رو بالا بکشه بره ..
فقط ازتون میخوام برین سایت پدیده پیشرفت پروژه ها رو ببینین ، حالا اگه تاخیری هم بوده واسه این پروژه به این عظیمی کاملا طبیعی هستش ...
شما حساب کنین یه ساختمون 4 طبقه 3-4 ماه تاخیر داره ، حالا این که جای خودش داره...
فقط در یک کلام میخوام بگم که اونقدری واسه پدیده خرج کردن که سنگ زیر پاتون اونجا ،حداقل 5 میلیون متری قیمتشه.....
من حالا اصلا به پدیده کار ندارم ،ولی تو این شرایط تحریم ،به صلاح نیست جلو پیشرفت رو بگیریم و بخوایم سنگ اندازی کنیم.....
والسلام......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲
اقای معاون استاندار.. یعنی شماو استاندار و دادستان .
تازه دو روزه اومدن سر کار ...یا پدیده تازه دو روزه ک پروژه رو شروع کرده؟؟. چطور پس کسی ک بخواهد حتی درب حیاطشو عوض کنه همان لحظه پلمپ میشه بعد پدیده با این عظمت رو ندیدین تا حالا ..یا تا حالا خودتون میخوردین الان دیگه بهتون چیزی نمیماسه ها؟؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
زنده باد پدیده شاندیز
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۸
به تازگی مدیرای پدیده چندین تن از کارمندای خودشو اجیر کرده تا به عنوان خریدار سهم در دفاتر فروش تجمع کرده تا از حجم کسانی که برای فروش سهم میایند از فروش پشیمان شوند.
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۹
ببین، پدیده 30 درصد پروژه ها رو که بفروشه تمام سهامش رو از مردم بازخرید میکنه و با اعتباری که الان داره بدون نیاز به سرمایه ملت هم با تدبیر میتونه کارش رو جلو ببره. مهم اینه که میخواد اشتغال ایجاد کنه و بقول پهلوان روزی برسه که تک تک ایرانی ها سهامدار پدیده باشند و از این سود استفاده کنند.
احمد
France
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۶
با سلام:
احمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
مگه پدیده تا حالا مال کیو خورده که همه یکهو بفکرش افتادن؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
کاش یکی پیدا میشد این پوله بی زبون ما که در پذیره نویسیه بانک آریا که با اجازه بانک مرکزی بوده رو پیگیری میکرد
این حقو الناسه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
شما که این همه به فکره مردمید دنبال منفعت رساندن پدیده به مردم نباشید فکر ضررهای سنگین بورس باشید که خیلیها رو متضرر کرده
عجبه ها
مهراز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
این شرکت از سال 1388 تاسیس شده ما یه شرکت خواستییم تاسیس کنیم جون به لب شدیم!!
دوستان تو رو خدا شما جای خدا نیستید که قضاوت می کنید.
خدائیم هست مراقب اول اعمال خودتون باشید بعد برید به مسائل دیگران گیر بدید.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
آخ که چقدر میسوزن اونایی که سهام با برکت پدیده رو ندارن،،چشمتون در بیاد از حسودی،،زنده باد پدیده و زنده باد حاج محسن پهلوان.
قربان
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
رضا جان قربونت برم یه کلاس خاله زنک بازی برا ما بزار تا از این اصطلاحات زیبات به ما هم اموزش بدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
شرکت‌های سرمایه‌گذاری در گام اول تنبیه نهایی نشوند

ترکان همچنین در ادامه این همایش به فعالیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری که در خراسان رضوی نیز فعال هستند اشاره کرد و گفت: در خراسان رضوی شرکت‌هایی هستند که در جذب سرمایه‌گذاری موفق بوده‌اند و چنانچه این شرکت‌ها دارای اشکالاتی هستند باید آنها را با ضوابط تطبیق دهیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: کسی نباید این ظرفیت‌ها را که توسط این شرکت‌ها به خوبی به وجود آمده مضمحل کند بلکه باید این ظرفیت‌ها را با قانون تطبیق داد و ساماندهی کرد چرا که آسیب زدن به این ظرفیت‌ها در اقتصاد مشکل به وجود می‌آورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
به دنبال پلمب مراکز دلالی خرید و فروش سهام شرکت های سرمایه گذاری پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان، روز گذشته و با دستور دادستان کل کشور انتشار آگهی تبلیغاتی و تجاری از سوی این شرکت ها در رسانه ها و صدا و سیما ممنوع اعلام شد تا پرونده این شرکت‌ها وارد فاز جدیدی شود.معاملات سهام شركت‌های سرمایه گذاری در يك فضاي غيررقابتي و خارج از بورس باعث شده که ابهام‌هاي بسيار زيادي در مورد قيمت سهام اين شركت‌ها وجود داشته باشد.در این میان برخي شركت‌هاي مشاور سرمايه‌گذاري داراي مجوز از سازمان بورس هم گمانه‌هايي را در مورد برخي حساب‌ها و آمار اين شركت ها مطرح مي‌كنند.
﷯ ﷯ ﷯
معاون سیاسی‌امنیتی دادستان کل کشور : «پدیده»، «تبرک» و «پردیسبان» ممنوع‌التبلیغ شدند
معاون سیاسی امنیتی‌ دادستان کل کشور گفت: بنا به دستور دادستان کل کشور، تبلیغات شرکت های سرمایه گذاری «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تا اطلاع ثانوی و تعیین‌تکلیف پرونده قضایی این شرکت‌ها در رسانه های مکتوب و مجازی و همچنین صدا و سیما ممنوع شد.سیدمرتضی بختیاری در گفتگو با خبرنگار شهرآرا، با بیان این که پرونده قضائی شرکت های سرمایه گذاری پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان به جهت انتشار سهام خارج از چارچوب سازمان‌های بورس و فرابورس در بازپرسی شعبه ٩٠٤ مشهد در حال رسیدگی است، اظهار داشت: حدود ٣ هفته پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد طی نامه ای کتبی از دادستان کل کشور درخواست کرد با توجه به اینکه پرونده شرکت این شرکت ها در حال رسیدگی است، از انتشار هرگونه آگهی تبلیغاتی و تجاری از سوی این شرکت‌ها جلوگیری به عمل آید.وی تصریح کرد: بنا به دستور دادستان کل کشور، انتشار هرگونه آگهی در ارتباط با شرکت های سرمایه گذاری پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان در رسانه ملی و جراید مکتوب و فضای مجازی ممنوع است.معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور تاکید کرد: ممنوعیت تبلیغ این شرکت ها تا اطلاع ثانوی طی نامه ای مکتوب به وزارت راه و شهرسازی برای فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با رسانه ها ابلاغ شد.وی با بیان این که درخواست دادستان مشهد در خصوص جلوگیری از انتشار آگهی تبلیغاتی و یا تجاری از سوی شرکت های سرمایه گذاری پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان منطقی و البته حقوقی است، تصریح کرد: پس از تعیین تکلیف پرونده قضایی تدبیر بعدی اعلام می شود.بختیاری ابراز داشت: پرونده این سه شرکت سرمایه گذاری در حال رسیدگی است و ممکن است هیچگونه اتهامی متوجه آن ها نباشد و مجدد لغو ممنوعیت انتشار آگهی شود اما اگر هم متخلف شناخته شوند، جلوی ادامه فعالیت آن ها گرفته خواهد شد.
﷯ ﷯ ﷯
عضو شورای‌عالی بورس و اوراق بهادار در گفتگو با شهرآرا، با بیان اینکه فروش سهام شرکت‌های سرمایه گذاری بدون نظارت بورس غیرقانونی است، گفت: فروش سهام خارج از نظارت بورس پیگرد قانونی دارد.حسین عبده‌تبریزی بیان کرد: شرکت سهامی خاص برای فروش سهام خود باید مجوز لازم را از بورس دریافت کند، چرا که وقتی چند نفر می‌خواهند با هم کار کنند، شرکت سهامی خاص تشکیل می‌دهند و دولت به آن‌ها کاری ندارد، اما اگر بخواهند در شرکت خود از سرمایه‌های مردم استفاده کنند به‌عنوان مثال سهم بفروشند یا اوراق مشارکت منتشر کنند، باید تحت نظارت مقام ناظر باشند تا حقوق مردم تضییع نشود.دبیرکل سابق بورس اوراق بهادار تهران درخصوص چرایی رونق فروش سهام این شرکت‌ها در مشهد تصریح کرد: این کلانشهر در دهه اخیر شاهد تخلفات زیادی در این حوزه‌ها بوده است. در برهه‌ای برخی باعنوان قرض‌الحسنه عامه مردم را در این شهر مخاطب قرار داده و بدون نظارت بانک مرکزی اقدام به جمع‌آوری نقدینگی مردم کردند.وی افزود: در سال‌های اخیر نیز شاهد بروز شرکت‌هایی در این شهر بوده ایم که باعنوان فروش سهام بدون نظارت بورس، به شهروندان سهام می‌فروشند، این درحالی است که عرضه سهام باید تحت نظارت بورس باشد.

فعالیت پدیده طبق قانون است
با این حال مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز در واکنش به اخبار منتشر شده در ارتباط با پلمپ مراکز دلالی خرید و فروش سهام این شرکت گفت: تا کنون هیچ یک از دفاتر رسمی ما پلمب نشده و فعالیت‌های ما طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. محسن پهلوان در گفتگو با شهرآرا، همچنین با اشاره به انتشار خبر دستور دادستان کل کشور در ارتباط با ممنوعیت تبلیغات این شرکت اظهار کرد: ما به عنوان یک شرکت بزرگ تصمیم می‌گیریم که چه موقع تبلیغات داشته باشیم یا چگونه و کجا تبلیغات کنیم. به عنوان مثال همین امروز زمان قراردادهای تبلیغاتی ما در تهران به اتمام رسید. وی افزود: همچنین در مورد ممنوعیت تبلیغات، هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده است و ما خودمان طبق سیاست‌هایی که داریم تبلیغات خود را تغییر یا جمع آوری می‌کنیم.مدیرعامل شرکت پدیده شاندیز درباره فروش سهام پدیده در بورس نیز گفت: برای انجام این کار باید با بورس مذاکره کنیم و به توافق برسیم، هرچند تمام فعالیت های ما طبق قوانین انجام می‌شود و جای نگرانی نیست. پهلوان تاکید کرد: سهامداران نگران نباشند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

تورم علت استقبال از خرید سهام
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی هم در این ارتباط با بیان اینکه افزایش تورم در سال‌های اخیر باعث شده تا مردم به‌سمت خرید این نوع سهام‌ها گرایش یابند، گفت: در سال‌های گذشته رسیدن تورم به ٤٠درصد باعث شده بود تا نرخ بازده سرمایه‌گذاری در بانک‌ها به منهای ٢٠درصد برسد.مهدی تقوی افزود: به‌عبارتی در ظاهر بانک‌ها به شما ٢٠درصد سود می‌دادند اما در عمل ٢٠درصد از ارزش واقعی پول شما بود، در چنین شرایطی ایجاد شرکت‌هایی که اقدام به فروش سهام می‌کنند، باعث شد تا مردم برای سودکردن، پس‌اندازهای خود را روانه این شرکت‌ها کنند.وی با بیان اینکه نفس جذب سرمایه توسط این شرکت‌ها ایرادی ندارد، گفت: در‌صورتی‌که این شرکت‌ها بتوانند سرمایه مردم را جذب و در پروژه‌های عمرانی استفاده کنند، فعالیت آن‌ها نه‌تنها ایرادی ندارد، بلکه مولد هم است، چرا‌‌که باعث می‌شود سرمایه مردم به‌سمت طلا و ارز و دلالی نرود. وی ادامه داد: اما اگر سهام این شرکت‌ها به صورت غیرقانونی عرضه شود و نظارتی بر آن‌ها نباشد باعث ایجاد مشکل در سیستم اقتصادی کشور می‌شود.این استاد اقتصاد با بیان اینکه مشهد در یک دهه اخیر رشد زیادی داشته است، گفت: این مسئله باعث شده تا سود سرمایه‌گذاری در بخش ساخت‌وساز و پروژه‌های تجاری در مشهد افزایش یابد، لذا افراد زیادی متقاضی سرمایه‌گذاری در این شهر هستند.وی تصریح کرد: با این حال از آنجا که تامین نقدینگی از طریق سیستم بانکی برای افراد سرمایه‌گذار سخت و با بهره زیاد میسر است، این افراد به سمت فروش سهام رفته و مردم نیز برای حفظ پول خود از عرضه این سهام‌ها استقبال کرده‌اند.وی گفت: به‌نظر من به جای دید منفی به این مسئله باید بررسی کرد که چگونه می‌توان از این ظرفیت و اعتماد مردم برای طرح‌های توسعه‌ای استفاد کرد، چرا‌که در موارد مشابه مردم از اوراق مشارکتی که از سوی نهادها منتشر می‌شود، چندان استقبال نمی‌کنند.
رضا
Germany
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
از روزی که سود سهام پدیده روزانه ترقی می کرد وبقیه مثل نفت وطلا وبورس که حال وروز خوشی ندارند هرصاحب عقلی می بایست متوجه بشه که سرمایه اش دارد به باد می ره ...کار خود کرده ......
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۷
عزیز هر شرکتی سیاست و تدبیر خودشو داره. شما با این حرفت پیشرفت هرچیزی رو زیر سوال می بری. سیاست و روال کارر پدیده اگه اشتباه میبود اینهمه مردم بهش اطمینان نمیکردند پس تو بدون که پدیده کارش درست بوده و این نیز بگذرد
امیر علی
Netherlands
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
محسن خان
بانک اریا رو که ژولش تابستون بانک ملت پژرداخت کرد ؟؟ گفتم شاید خبر نداری خرداد ۹۳ اصل پول دادن بروبگیر برادر
naseri
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
چيزى که معلومه اينه حالا که پروژه نزديک به بهره بردارى هست مى خوان با شايعات قيمت سهام پايين بيارن تو 1عده پولدار همه رو به قيمت پايين از مردم بخرن بعد ببرن بورس به اسم مثلا قانونى بفروشن, وگرنه يعنى چى از اول غير قانونى بود مگه ميشه 5 سال ادم کاره غير قانونى کنه حتما باز قراره اين جمله کليشيه اى بشنويم که بگيد مقصر دستگاهاى قبلى بودن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
سلام بنظرمن که سهامدار پدیده هستم اگر وارد بورس بشیم دست از سر کچلمون برمیدارن زنده باد پدیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
من یک کاسب هستم
صبح تا شب تلاش میکنم تا سودی در بیارم.اجاره.هزینه.کارگر.مشتری و ....
13ساعت کار
بعد طرف تو خونه نشسته سود سهامش بیشتر از منه.
به نظر شما با این وضعیت صلاحه کسی دنبال تلاش و اشتغالزایی باشه.
به نظز من سهام پدیده و امثالهم کلاهبرداری شزعیه.
مسولین ما هم که بیشتر از چغندر توانایی ندارند اگه دارن این کلاهبرداریها رو جمع کنند وگرنه لطفابرن خونشون لطفا.
محمد
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۷
عزیز من
خدا عقل داده تا ازش استفاده کنی ، واسه پول دراوردن راه زیاده ....
بعدش چطور تهمت بیجا میزنی در صورتی که همین پدیده 30000 شغل مستقیم و 200000 هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کرده و خیلی ها از همین پدیده دارن نون میخورن
بهت پیشنهاد میکنم با فکر و منطق حرف بزن و اطلاعاتت رو بیشتر کن و از خودت حرف در نیار
تماااااااام
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۲
آقای عزیز اون کسی که تو خونه نشسته و سود سهامش رو استفاده میکنه بالاخره اون هم حاصل عمری دسترنج خودش رو سرمایه گزاری کرده و از نتیجه اون هزارها نفر دارن برای خانواده شون نون میبرن. در ثانی در پدیده به روی همه بازه. چرا شما همین کار رو نمیکنی که مجبور به غر زدن نشی. از قدیم گفتن عقل که نباشه تن در عذابه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
جناب عبده تبریزی بهتره به وضع بازاربورس برسه که هرروز سرمایه افرادجامعه داره آب میشه
زمانی که بورس رونق داشت پیگیر مسائل پدیده نبودی ولی به محض اینکه بازاربورس مثل الان بی رونق میشه وهر روز افت میکنه ایشان وسایتهای مرتبطش مثل همین بورس نیوز ویا بورس بازان و...مقصراصلی را پدیده میدانند واونوقت به فکر تخریب وتضعیف پدیده میشند
آقایان خیالتون راحت بازاربورس باتضعیف پدیده رونق نمیگیره مشکلات بورس درجاهای دیگه است شما اگه فکرمیکنید ما به سمت بازار بورس برمی گردیم سخت دراشتباهید من الان 30درصد توضرر بازار بورسم آقای تبریزی دراین خصوص چرا قلم فرسایی نمی کنند ودنبال مقصر نمیگردند
یک توصیه:میدونید راز موفقیت پدیده درچیه؟
1-مدیریت قاطع وانقلابی شخص پهلوان2- ایمان راسخ سهامداران پدیده به ایشان چراکه تاکنون درحق هیچ کس اجحاف نکرده وبدون نیاز به پول بیت المال واز سرمایه مردم داره ایران را آباد میکنه این کجاش تخلفه
باتوجه با تاکیدات مقام معظم رهبری به اجرای اقتصادمقاومتی وانجام آن توسط دولت کریمه بیایید همه باهم سعی کنیم ایران را آبادکنیم بخدا با تخریب وتضعیف همدیگه به هیچ جا نمیرسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۳
باسلام درجواب آن کاسب محترم عرض کنم باپول همین مردم کارگرها وجوانان زیادی دارند توشرکنهای پدیده دارن کار میکنند وتشکیل خانواده دادند شما به عنوان یک کاسب منصف حاضری باتخریب این شرکت عظیم همه آنها رابیکار بشند؟تکلیف زن وبچه آنها چه میشه؟
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
در سالروز تولد پیامبر بزرگ،حضرت محمد (ص) افتتاح پیست بین المللی هاکی روی یخ و پاتیناژ در مشهد مقدس و پدیده شاندیز.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
زنده باد پدیده زنده باد اقای پهلوان
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
تو هم هر سه دقیقه یک بار بیا بنویس زنده باد پدیده خخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵
باز هم مسوولین عقبتر از مردم کی این معزل حل خواهد شد
مریم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
آخ آخ این ملت مردم کوفه ان!!! صب کن پاتیناژ افتتاح بشه و افزایش قیمت داشته باشیم اونوقت همین ملت باز با 2برابر قیمت میخرن.
همچنان خبرهای خوب در راه است...
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۷
امروز صف فروش... فردا صف خرید
خدا این صف ها رو از این ملت نگیره
ملتی داریم عشق صف واقعا...
پاینده باد پدیده، افتخار هر ایرانی
مینا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴
سلام دوستان .میخوام چیزی رو بگم که شاید دیده باشید .حتما پذیره نویسی میدونید چیه .موقعی که سهمی پذیره نویسی میشه چند سالی بهطور متوسط ۳یا ۴ سال طول میکشه وارد بورس بشه مثلا سهمی مثل فولاد صاعب تبریز که ابتدا با ۱۳۰۰۰ تومان و بعد با ۱۵۰۰۰ تومان پذیره نویسی شده و فکر میکنم هنوز ادامه داره .خوب .این سهم بعدا افزایش سرمایه میده و قیمت میشکنه و به قیمت اسمی ۱۰۰ تومن وارد بورس میشه ،برنامه اینه اگه تغییری نکنه ، بعد که ورد معاملات شد از ۲۰٪ تا ۱۰۰٪ ممکنه افزیش قیمت داشته باشه در ابتدای کار .برای من جای سوال هست این چند درصد جهش قیمت میشه ؟ از خودتون بپرسید و جواب بدید ! کاری با درست و غلطش ندارم .راهی که پدیده رفته هم همینه فقط تو بورس مراحل پذیره نویسی از قیمت بالا به سمت پایین میاد اما در پدیده این مراحل از پایین به بالا بوده .نظراتی که خوندم متوجه شدم پدیده ای ها دستس در بورس هم دارن .فکر کنم اونها بیشتر متوجه مطلب میشن .پدیده همونقدر سود داده که یه سهم تو بورس از ابتدای پذیره نویسی داده .این یه معضل کلاه برداری نیست که بگیم غیر قانونی .روش متفاوتی هست که تیم پدیده در پیش گرفته ، شاید اقایان دولتی با روش مشکل داشته باشن اما فکر نکنم با اصل موضوع مشکلی داشته باشن ،چون اگه با پولی که مردم درگیر پدیده کردن مشکل دارن این اتفاق در پذیره نویسی های دولتی هم اتفاق میوفته چه بسا با وسعت بیشتر ،کاش اقایون یکبار برای همیشه قانون رو فقط برای خود نخواهند ،پدیده اطلاعیه های مجامع خودش رو تو سایت کدال درج میکنه ،این معنی خاصی نداره ؟؟!!! تعصب بیجا ندارم اما اگه پدیده ۵ سال غیر قانونی سهامش رو فروخته چرا الان به فکر پول مردم افتادن ،این بیشتر شک برانگیز تا اصل کار اینطور فکر نمیکنید ؟ ؟؟ من که اهواز دفتر پدیده رو رد شدم دیدم نه پلمپ بود نه مردم صف کشیده بودن برای فروش ،در هر صورت صلاح مملکت خویش خسروان دانند
عباس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲
اگه تخلفاتی که میگن پدیده کرده واقعیت هم داشته باشه ضرر این همه سرمایه مردمو کی باید بده؟ بعد از 5سال تازه دارن میگن پدیده تخلف کرده. مسئولین پولاشونو گرفتن عشق و حالشونو کردن حالا میگن میخوایم با پدیده برخورد کنیم. حالا که خیلی از مردم سرمایه هاشونو آوردن تو پدیده. دم مسئولین گرم
بابک
United States of America
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
آدم وقتی از چشم تنگ نظر و افکار بسته و متحجر آدمهای یک محیط کوچک خسته می شه، فرار و به قرار ترجیح میده و بجای خدمت رسانی و آینده سازی بساط موفقیتش رو جای بزرگتری پهن می کنه تا از سنگ اندازی و حسادت آدمهای دور و برش در امان باشه...
آدمهای ترسویی که بخاطر ترس و ناتوانی در ریسک پذیری سهام پدیده رو نخریدند،خیلی وقته منتظر یه فرصت خوب واسه شایعه سازی و تخریب این شرکت و سهامداراشند تا اینجوری عقب افتادگی خودشون رو جبران کنند...
آقای پهلوان حماقت از شماست که بجای اروپا و امریکا و دبی ایران سرمایه گذاری می کنی و به این جماعت متحجر و عقب مونده میخوای خدمت کنی...
ناشناس
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
عزیز من شما هنوز نمی دونی که اینکه یک سری ادم سهم خودشون رو نمی فروشن ربطی به ترس و ناتوانی نداره و فقط و فقط به سطوح متفاوت ریسک پذیری و مدیریت سود مربوط می شه چه جوری می تونی ادعا کنی که چشمت تنگ نیست و افکارت بازه؟
پدیده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
امیدوارم شاهد بازگشایی مجدد و با قدرت پدیده باشیم
اینایی که الان خوشحالن زرق و برق حسادت و خوشحالی در وجودشون نمایان شده از خوشحالی نمیدونن چکارکنن یک مشت جاهل بیسواد جیره خوار