بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
در پی گزارش حضوری از دفتر فروش سهام اریکه ایرانیان

یکروز با دلواپسان پدیده

پس از گذشت یک سال، به هر دلیلی این مصوبه ابطال شد و این زمان مصادف با اتمام مراحل اولیه پروژه و پیشرفت قابل توجهی از کار بود بلافاصله پس از ابطال مصوبه سال 87 وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نماینده بیت المال دادخواستی جهت بازپس گیری 40% پروژه که خارج از اراضی شهری و در اراضی جهاد کشاورزی می باشد تنطیم نمود که البته رای آن دادگاه و مستندات آن موجود است
کد خبر : ۱۴۱۹۲۲

ابهامات پروژه بزرگ پدیده و تخلفات احتمالی مربوط به این پروژه، از  زمین پروژه گرفته تا  فروش سهام توسط یک شرکت سهامی خاص؛ حدیثی نه چندان نا آشنا که چند روزی است نقل و نبات رسانه های تخصصی و عمومی شده و آتشی که حدود دو ماه پیش با جرقه دادستان مشهد با درج مطلبی باعنوان "ورود دادستان به پرونده تخلفات 2 شرکت بزرگ سرمایه گذاری در مشهد" در روزنامه خراسان به پا شد و پس از گذشت این دوماه تا به آنجا پیش رفته است که در روزهای اخیر مقامات دادستانی و قوه قضاییه کشور را نیز مجبور به دخالت و واکنش نشان دادن به موجودیت قانونی و ادامه رویایی یک چنین "پدیده" ای نموده است.

واکنش هایی نه چندان تند ولی دغدغه مندانه که "در آینده برای مردم مشکلی ایجاد نشود ." و نگرانی ازین بابت که "در صورتی که مسائلی را پیشگیری و پیش‌بینی کنیم بهتر است و قطعاً‌ در آینده با مشکلات کمتری مواجه می‌شویم ". همین دغدغه مندی مسئولین و واکنش هایی از روی نگرانیشان است باعث شده طی روزهای اخیر تعدادی از سهام داران پروژه شاندیز که نه! باید گفت کسانی که مدیران این پروژه، در رویاهای خود شریک و سهامدار کرده اند به مراکز امور سهام این شرکت رجوع کرده و مراتب نگرانی خود را به صورت شفاهی اعلام نمایند. البته عده ای نیز در یک اقدام عملیاتی و نه چندان دلواپسانه اقدام به ایجاد صفهای فروش این سهام نموده و تمام سهم خود از رویاهای پیش روی این پدیده شهر شاندیز را به صف فروش گذاشته اند.

اریکه ایرانیان میزبان سهامداران پدیده 

ساعت از 19:30 گذشته که به اتفاق یکی از سهامداران دلواپس پدیده برای پرس و جویی کوتاه به دفتر فروش سهام این شرکت واقع در اریکه ایرانیان شهرک غرب مراجعه کردیم، بحث و حرفهای اتفاقات امروز و موضع گیری جناب سخنگوی قوه قضاییه از همان درب ورودی و محوطه انتظار آسانسور با دربان محترم و تا حدی مطلع از اوضاع و احوال شروع شده بود و دربان جوان با بیان جملاتی دلگرم کننده به مراجعین مضطرب (و در عین حال منتظر آسانسور) سعی در آرام کردن چهره های نگرانی می نمود که لحظه به لحظه به دنبال اخبار و اطلاعات دلگرم کننده ای از وضعیت شرکت بودند.

دربان جوان با بیان این جمله که :«وکیل شرکت اعلام کرد، عصر امروز موضوع نگرانی های و تخلفات موجود حل شده است و اخبار آن روزهای آتی منتشر خواهد شد و ...» مراجعین را به طبقه مربوط به فروش سهام پدیده در قلب اریکه ایرانیان راهنمایی می نمود.

با ورود به طبقه مربوطه ابتدا با ماکت پروژه عظیم این شهر رویایی مواجه می شوید، که از نظر هر بیننده ای حتی ترسیم این چنین رویایی برای خود، پدیده ای می باشد؛ ولی واکنش سهامداران با برخورد با این اثر (که حداقل برای اولین بار نمی باشد که با آن مواجه می شوند) چندان متحیرانه نیست و بیشتر با مکثی کوتاه ویا تکان دادن سری به جستجوی مامنی برای ابراز نگرانی خود در میان جمعیت حاضر در سالن می گردند. 

افزایش 10 درصدی سهام 

جمعیت نه چندان کمی و البته نه چندان هیجان زده در سالن حضور دارند که تعدادی از آنها در حال مذاکره و مشاوره با کارگزاران امور سهام شرکت پدیده شاندیز بوده و عده ای نیز منتظر برای انجام امور اداری جهت دریافت 10% افزایش سرمایه ای که شرکت برای روز جمعه قول آن را داده بود و تازه امروز به عرصه ظهور گذاشت.

ظرفیت فروش پر است !

البته در این میان افراد منتظر بیکار نبوده و در قالب گروه های چند نفره در حال رای زنی و گپ و گفت در مورد اتفاقات اخیر بالاخص رفتار سایت های خبری و رسانه ها بودند، با پرس و جو در مورد نحوه فروش سهام به محلی بعد از کریدوری نه چندان بلند هدایت می شویم که حالت لابی دایره ای شکل دارد و در سمت چپ آن افراد روبروی درب آسانسوری تجمع نموده و به توضیخاتی یکی از دست اندر کاران شرکت گوش می دهند؛ شواهد امر نشان می دهد که برای فروش سهام باید به طبقه ای ظاهرا بالاتر و تنها از طریق آسانسور مراجعه نمود، که البته آن دست اندرکار شرکت سعی داشت با ارائه توضیحاتی جمعیت هیجان زده را که امشب را برای فروش سهام خود بهتر از فردا می دانند قانع کند که «ظرفیت طبقه فروش پر است و 30 نفر در حال حاضر انجا هستند برای فروش ...»؛ البته اعتراض متقاضیان فروش هم منطقی بود چون تازه هنوز 8 شب نشده بود و ساعت کاری دفتر فروش سهام تا ساعت 9 شب بود.

 به گفته کارگزاران حاضر با احتساب میزان زمان تخصیصی به هر شخص برای فروش سهام تقریبا یک ساعت باقی مانده برای 30 نفر حاضر در طبقه فروش کم هم میامد و از حاضران مرتبا درخواست می شد که تشریف ببرند و شب را یک جوری با نگرانی های خود سر نموده و مجددا فردا صبح مراجعه وسرخطی فروش بنشینند که بعد با رعایت "صف" و اولویت ثبت نام در "لیست" به طبقه بالا جهت فروش هدایت شوند.

ایده جالب رزرو تلفنی برای فروش سهام 

در این میان معترضانی نیز بودند که به صورت تلفنی نوبت فروش رزرو کرده بودند که با مراجعه در ساعت معین شده با درهای بسته آسانسور طبقه فروش سهام این پدیده از شاندیز مواجه شدند و البته جای تقدیر و تشکر دارد از مسئولین امر به جهت ایجاد خدماتی اینچنینی (رزرو تلفنی) برای تسهیل امر فروش برای سهام داران.

در حول این لابی انتظار صندلی هایی جهت رفاه حال سهامداران منتظر در نظر گرفته شده بود که البته با استقبال بی نظیر مراجعین قرار گرفته و مشغول رایزنی با یکدیگر بودند .

در این میان سوال یک خانم از یکی از مسئولین امر مورد توجه همگان واقع شد که در مورد طولانی بودن فرآیند پاسخ گویی پرس و جو کرده بودند و فرد مورد خطاب که خود را مسئول IT مجموعه معرفی و با حساب کتابی نه چندان واقع گرایانه میزان زمان تخصیص برای فروش سهام هر فرد را 30 دقیقه برآورد نمود.

مراجعه 1000 نفر برای فروش سهام در یک روز

این زمان اعلامی از سوی جوان IT کار پدیده شاندیز با اعتراض یکی از افراد حاضر واقع شد که «مگر چه کار می کنند که 30 دقیقه طول می کشد؟!» مسئول در جواب ابراز داشت که مراحل طولانی از قبیل اخذ تایید و رفت و برگشت اطلاعات بین مشهد و تهران این پروسه را طولانی نموده، طبق آماری که مسئول IT مجموعه ارائه نمودند «از صبح تا الان حدود 1000 نفر برای فروش سهام مراجعه نمودند و پاسخ گویی به این حجم از تقاضای فروش کار را کمی مشکل نموده است» 

این بیان صادقانه جوان IT کار از طرف معترض بی پاسخ نماند و بیان داشت که «با احتساب 120 هزار سهامدار این شرکت و فروش روزی 1000 نفر از این سهامداران آن هم فقط در شهر تهران ....! ، اگر این فرآیند چند روز طول بکشد که دیگر چیزی از سهامداران این شرکت باقی نخواهد ماند .... » مسئول IT با تایید حرف معترض سهام دار گفت: «باید به این آمار 30 هزار نفر پرسنل شرکت را نیز اضاقه نمود که البته سهام آنها در حال حاضر بلوکه می باشد ....» پس از رد و بدل این گفتگو افراد حاضر دیگر در آن جمع سوالات خود را در مورد ابهامات و موضوعات تشکیک برانگیز در مورد سهام این شرکت اعلان کردند و تقاضای پاسخگویی داشتند.

در آینده از فروش سهام پشیمان خواهید شد 

مسئول IT هنگام مواجه با این صحنه که به نظر می آمد چندان آمادگی پاسخ گویی بدان ندارد تنها با اعلام جمله ای که "کلیه افراد فروشنده این سهام درآینده ای نه چندان دور از عمل امروز خود پشیمان خواهند شد ... " صحنه را ترک گفته و به دنبال مشاور حقوقی پدیده که در طبقه بالا (ظاهرا طبقه فروش ) حضور داشتند فرستاد تا به تمامی دلواپسان جواب متقن و کاملی ارائه دهند؛ پس از کمی انتظار مشاور حقوقی شرکت تشریف آوردند و در حالی که کیف به دست در حال ترک محل کار بودند و با عتابی کوچک به کارکنان که چرا این افراد هنوز اینجا حضور داند وارد صحنه شده و ظاهرا همان جا موضوعات و سوالات مطرح شده به ایشان منتقل شد .

پرسشهای سهامداران  و پاسخهای مشاور حقوقی  

چند سوال اساسی از ایشان پرسیده شد از جمله تخلفات مربوط به فروش سهام شرکت های سهامی خاص یا ممنوعیت تبلیغات و همچنین تخلفات مربوط به زمین پروژه و یا بحث عدم تمایل شرکت برای ورود به بورس ...

در مورد سوال اول وی گفن که طبق قانون تجارت هیچ گونه ممنوعیتی بابت ایجاد شراکت و سهام دار در شرکت های سهامی خاص وجود نداشته و شرکت های سهامی خاص می توانند برای خود شریک و سهام دار اخذ نموده لذا شرکت پدیده شاندیز افتخار دارد که شما سهامداران را به عنوان شریک در کنار خود داشته باشد .

ممنوعیت تبلیغات بر طرف می شود 

مشاور حقوقی پدیده در پاسخ به سوال مربوط به ممنوعیت تبلیغات (ماده 21 - شركتهاي سهامي خاص نمي توانندسهام خودرابراي پذيره نويسي يافروش دربورس اوراق بهادارياتوسط بانكهاعرضه نمايند و يابه انتشار آگهي واطلاعيه وياهرنوع اقدام تبليغاتي براي فروش سهام خودمبادرت كنند مگراينكه ازمقررات مربوط به شركتهاي سهامي عام بنحوي كه دراين قانون مذكوراست تبعيت نمايند.) ابراز داشت که شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز به هیچ وجه در تبلیغات گذشته خود اقدام به تبلیغ در مورد خرید یا فروش سهام نکرده و نخواهد کرد و انشالله طی روزهای آتی شاهد از سر گیری مجدد تبلیغات این شرکت خواهید بود و تنها روسیاهی برای رسانه ها و سایت های خبری جنجال برانگیز ایجاد کننده این جو منفی باقی خواهد ماند و طی روزهای اخیر بر همگی ما صداقت رسانه ها ثابت شد، وی در ادامه ابراز داشتند که امروز جناب پهلوان با مسئولین امر در جهت شفاف سازی و رفع سو تفاهمات مطرح شده جلسه داشتند که بالحمدالله در طی روزهای آتی در جریان نتایج مثبت این جلسات خواهید گرفت .

در حاشیه این "جلسه پرسش و پاسخ سرپایی" مطرح شد که احتمالا جناب پهلوان فردا (سه شنبه) ساعت 2 با سهامداران صحبت و نشستی خواهند داشت که صحت آن توسط مسئولین حاضر نه تایید شد ونه تکذیب.

مجوز صادر و بعد ابطال شده ما فقط هزینه می دهیم 

در ادامه مشاور حقوقی پدیده در جواب سوال تخلفات مربوط به زمین پروژه گفت: در سال 87 که ابتدای پروژه، مصویه ای در هیئت دولت تصویب شده بود که طی آن تعیین حدود شهرها بر عهده استانداری ها بوده و استانداری ها می توانستند اقدام به ارائه پیشنهاد جهت تعیین اراضی تحت پوشش خود نمایند و هیئت دولت آن را مصوب میکرد ، این امر در آن زمان و در ابتدای پروژه صورت گرفت و با احداث این پروژه در آن اراضی موافقت شد .

پس از گذشت یک سال، به هر دلیلی این مصوبه ابطال شد و این زمان مصادف با اتمام مراحل اولیه پروژه و پیشرفت قابل توجهی از کار بود بلافاصله پس از ابطال مصوبه سال 87 وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نماینده بیت المال دادخواستی جهت بازپس گیری 40% پروژه که خارج از اراضی شهری و در اراضی جهاد کشاورزی می باشد تنطیم نمود که البته رای آن دادگاه و مستندات آن موجود است که تا به امروز دادستان کل کشور از آن رای مطلع نبود و ما به آن ارائه دادیم، حال قابل بحث است که چرا مجوزی که در دولت قبل صادر و معتبر بوده توسط دولت فعلی و جهاد کشاورزی فعلی نامعتبر انگاشته و تخلف قلمداد می گردد.

در حال حاضر هم پدیده نهایتا می تواند هزینه ها و عوارض مربوط به تغییر کاربری را متقبل شده و کار خود را ادامه دهد و پاسخگوی آن باید کسی باشد که مصوبه را ابطال کرده است.

وی در مورد اظهارات قباد افشار گفتند: «ایشان در محکمه محکوم شده اند به بی حقی و ما قرار منع تعقیب گرفتیم برای همان پرونده و امروز به آقای دادستان اعلام کردیم ؛اینها رسانه ها را موثرتر از شما می پندارند، آقای افشار 20:30 را بیشتر از قوه قضاییه قبول دارد چون اگر قوه قضاییه را قبول داشت می رفت و به ایشان مجددا شکایت می کرد و  خوب می داند که در قوه قضاییه محکوم است ولی دنبال این است که از افکار عمومی به نفع خود بهره برداری کند.  

مشاور حقوقی پدیده در جواب به بحث عدم تمایل برای ورود به بازار سرمایه ابراز داشت «همانطور که مستحضر هستید شاخص بورس 2 سال است منفی است و این یعنی اینکه بسیای از شرکت های حاضر در بورس با وجود ارزندگی سهامشان ولی زیر قیمت واقعی خود خرید و فروش می شوند و آن چیزی که در این بازار تعیین قیمت می کند نظام عرضه و تقاضاست، حال به نظر شما خوب است که پدیده وارد این بازار شود و با عدم استقبال مواجه شده و قیمت آن نزول کند...؟!»

مشاور حقوقی پدیده در ادامه گفت :« درضمن در پایان هر معامله در بورس و فروش سهام 3 روز پول شما بلوکه می شود در صورتی که در اینجا هر موقع که اقدام به فروش بفرمایید تنها با یک برگه سهم به دفتر فروش مراجعه کرده و همیشه خریدار حاضر وآماده است»

شرکت تضمینی بابت خرید همیشگی سهام نمی دهد

البته وی در جواب این موضوع که چه تضمینی وجود دارد که در ادامه راه، شرکت خریدار صف های فروش سهام باشد گفت: «شرکت هیچ تضمینی برای خرید و حمایت از سهم به خریدار نمی دهد کما اینکه در بورس و یا اوراق مشارکت هم بانک چنین تضمینی نمی دهد ولی شرکت هلدینگ پدیده جهت آسایش خیال خریداران و حمایت از سهم تاکنون اقدام به این امر نموده است» .

این جلسه در حالی پایان یافت که مدیر دفتر پدیده شاندیز تهران با اعلام اینکه کارکنان مجموعه می توانند تشریف ببرند به نوعی غیر مستقیم نیز سهامداران را برای ترک محل بدرقه نمودند تا یک شب دیگر را سهامداران این پدیده رویایی با دلواپسی و تردید نسبت به آینده رویای سهیم شده خود به صبح برسانند.


اصلاحیه با تماس شرکت پدیده :

طی تماسی از دفتر فروش سهام پدیده (اریکه ایرانیان ) عنوان شد که حدود 1500 نفر در روز پانزدهم دی ماه نود و سه برای فروش سهام به دفتر اریکه مراجعه و ثبت نام کردند اما تنها 135 نفر اقدام به فروش کردند . از طرف دیگر کارکنان پدیده مشکلی برای فروش سهام خود ندارند و سهام آنها بلوکه نیست .

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
سایتهایی که الان دلواپسان این شرکت وسهامدارش شدند همونهایی هستند که حدود 8000هزار تومن سهامشان رو فروختند والان ....چقدر بد شدیم همه چیز برای خودمون میخوایم...
ناشناس
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
عزیزم 8000 هزار یعنی 8 میلیون . یه بنده خدایی سهامش 70 درصد افت کرده بود اون می گفت رو سهام 140% زیان دیدم .
بهتره یکم به نوشته هامون توجه کنیم. چون نشونه ی سطح سواد ماست
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
امان از دل بيقرار
محسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
خبرهای بدی در راه است.
امین
Germany
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
بیاد تو بورس قیمت می خوره
ناشناس
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
مگه کشکی هس اومدن تو بورس جیگر
امین
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
تکنار هنوز یک ورق بود تا 950 هم رفت
سهیل
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
عمرا بورس اجازه بره همچین شرکتی تو بورس بیاد.چون باید صورتهای مالی اش شفاف باشه .مالیات بده افزایش سرمایه کشکی نده . قیمت سهم راهم تحت کنترل داشته باشن تا سهامدارها گول نخورن.
ناشناس
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
بله بورس ايران يكي از شفافترين بورسهاي دنياست واجازه ورود همچين شركتي رو نميدهد ......شما یا در ايران نيستيد يا در بورس نبوده ايد.
داریوش
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
این برو بچ بورسی عجب آدمای خجسته ای هستین ولله هنوز دارین بعد از یکسال ضرر مستمر و بی وقفه سنگ این بازار مکاره بدرد نخور رو به سینه میزنین!!!! صورت مالی شفففففففافففففف میخواد واسه ورود به بورس خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
چه طور تبلیغ خرید سهام نکردند پس آون که میگه شما هم میتوانید سهیم باشید چیه

چون پدیده از این بزرگ تر بشه خطر ناک هست
همین الان برا قوه قضاییه سینه سپر میکنه
kamran
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
سلام خدمت تمامی انسانهای شریف و با وجدان
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند ...
اینجا جای کار کردنو تلاش نیست دوستان من ، اگه سرمایه ای دارین ببرین تو دبی آنتالیا جنوب شرق آسیا ...
اینجا ساختن کشور جرمه آخرش به خیانت محکوم میشی ، نه اینکه یواشکی کار کنی و کسی نفهمه 5 سال هم تو همه جه داد بزنی که آقا من دارم فلان کار را میکنم همه با چشماشون ببینن با گوشاشون بشنون ...
حالا بیای همه جور بهتونو تحمل کنی
دست مریزاد به شماهایی که داری دروغ مینویسین و بی وجدانید ...
برین دلار دلار تو دبی و انتالیا خرج کنین نوش جان دوستان عرب و ترک و ...
انسان از این همه بی عقلی و نفهمی بعضیها شوکه میشه هنگ میکنه
مردم خودشون پول دادن خودشون سود بردن خودشون حمایت میکنن ...
برین تو خلوتتون فکر کنین برین وجدانتونو بیدار کنین
اینجا نمونه ای در دنیا ندارد اگه بخوای مملکتتو آباد کنی خائنی ... و همه اینقده راحت سوار موج میشن بیاو ببین...
به امید حق به امید خدا هستیم همراه با پدیده همراه با تلاشگران همراه با زیبا اندیشان ...
به امید خدا به سمتی حرکت کنیم که از شر این سیستم بانکداری این سیستم بیمه ای این سیستم بورسی که به این شکل داره اداره میشه راحت شیم و حداقلش اینه که از همین بغل دبی و ابوظبی و قطر و عمان ... چیزهایی در باب اقتصاد و سرمایه گذاری یاد بگیریم ...
برین تو دبی ، منامه ، ابوظبی ... پول خرج کنین و هی برگردین تعریف کنین چه کردنو چه نکردن و اینجا که رسیدین به کسی که داره شبانه روز تلاش میکنه تهمت بزنین و حالشو ببرین
تف بر این همه عقب ماندگی تف بر این همه نفهمی ...
دوستان همه با هم برخیزیم همه با هم برای آباداین این مملکت این دیار این ایران
هستیم همراه با پدیده و هستیم و هستیم.
سالار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
چقدر ادبیات آدما زمانی که پای سود و منفعت در میونه قشنگه .
قانون بد بهتر از بی قانونیه
ما با تمدن و فرهنگمون دیده میشیم
من
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
واقعا که حرف حقت از این بغض و کینه ای که تو نوشتت داری معلومه.اره بابا جون تو راست میگی.
ناشناس
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
یعنی اونا هم دزدی کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
مسئولین چشم دیدن یک سهام را هم که رشد میکرد نداشتن اومدند اون را هم کله پا کردن تا کل سهام موجود تو این مملکت فقط روند نزولی را طی کند.
حسودا.
اعتصام
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
آقاچطوررشدمیکرد؟پهلوان خودش قیمت روبالامی برد.خریدارتازه سودخریدارگذشته رومی دادواین ادامه پیداکردحالاتاکی وچه تعدادرومیتونندبازخریدکنند؟!
سهیل
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹
اگر شدیده راست میگه بیاد پشیمون رو سهام سهامدار های پشیمون رو با همون قیمتی که خریدن ازشون بخره.
غلوم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
حسادت تا کی
نادر
Switzerland
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
قبل از نوشتن هر مطلبی صورت های مالی پدیده رو کدال رو بررسی کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
من بچه همین منطقه ام اینها با رانت وتوصیه افراد ذی نفوذ تمام منطقه را که باید زمین کشاورزی و باغ باشه به جنگل آهن و بتن تبدیل کردن بیچاره روستاییای منطقه که فقط نظاره گراین وضع هستند و صداشون هم در نمیاد چون گوش شنوایی نیست وقدرتی هم ندارند به کی شکایت کنند. به صاحبان قدرت و ثروت؟
غلوم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
حسادت تا کی
مسعود نوری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
خداییش امیدوارم سهامدران این شرکتها مثل تبرک و پدیده و پردیسبان ...زیاد ضرر نکنند واز این وضع نجات پیدا کنند .انشاالله
داریوش
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
من سهامدار تبرکم ۱۰۰ درصد رو سودم شرکتم داره کارشو انجام میده تا چشای آدم حسودم دراد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
بورس باختی به ما چرا گیر می دی؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
جهاد کشاورزی اگه راست میگه از کشاورزا حمایت عملی کنه نه اینکه به زور جلوی تغییر کاربری زمینهای کشاورزی رو بگیره. مسئولین جهاد کشاورزی اگه خیلی دلشون برای کشاورزی این مملکت می سوزه چرا کاری کردن که سطح زیر کشت پنبه توی استان گلستان از 180هزار هکتار به 12هزار هکتار برسه در حالی که پنبه یک محصول بسیار استراتژیک تو کل جهانه و ارزش افزوده بسیاری ایجاد میکنه. و چرا بعداز 26 سال که از اتمام جنگ می گذره هنوز تو استان های غربی زمین های مردم زیر مینه و هیچ اقدامی براش نمی کنن؟ آمار بیکاری تو استان کرمانشاه از همه جای ایران بیشتره اینو میدونید مسئولین جهاد کشاورزی؟ اینم میدونید که شما برای حمایت از کشاورزی حقوق میگیرید؟ و اینم میدونید که تا حالا کمترین حمایت رو از کشاورزان نکردین؟ پس چرا نمیذارین پدیده به کارش ادامه بده؟ بابا به خدا گردشگری هم تولید حساب میشه. ارزآوری هم خیلی زیاد داره.
من
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
عزیز من این قدر نگو ارز اوری اخه خندم میگیره.تو تضمین بده که بعد از تکمیل پروژه فقط خارجی ها میان و دلار خرج میکنند.من همین فردا قضیه رو حل میکنم.خود پهلوانم 1 همچین قولی نمیتونه بده.
بورس باخته
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
چرا الکی تبلیغات سوء میکنی اگر چشماتو وا میکردی میدیدی اونایی که دلواپس هستند شمایید که فردا جواب شایعه هایت را با افتتاح پاتیناژ پدیده در روز تولد پیامبر اکرم جشن میگیریم تا کور شود هر انکه نتواند دید
مهران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
سهام ابنیه شاندیز با معیارها بورس و تحلیل آن ای وی حداکثر 400 تومن می ارزه گفتم حداکثر و منصفانه 250 تومن.
داریوش
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
همه الان کارشناس شدن … از قدیم گفتن آب که سر بالا میره قورباغه هفت تیر کش میشه
کمال الدین قیصری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
من از یک سایت یک تا صد شنیدم میشه خرید ولی وقتی تحلیل سایت بورس نیوز را خواندم فهمیدم چه کلاهی سر مردم رفته . افرین بر سایت بورس نیوز
مهران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷
اون که نظر داده بود امارات طی20سال از بیابون تبدیل به بهترین شهر جهان شده. اینو بدونه که امارات زمین لم یز ر عه وجای کشت وکار نداره 20 سال پیش شاندیز تخت زیر کشت بود و از بهترین تفرجگاههای مشهد بود. پهلوان اگر راست میگه میرفت کویر لوت رو پدیده میکرد.
اهالی شاندیز
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
نه اینکه شاندیز جنگل سرسبز و خوش آب و هواست ، همه جا گل و بلبل و سنبله ، اونجا هم کویر بود که پهلوان آباد کرده .
آرام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
به جای اینکه حمایت کنید از ایده کسی که سرمایه گذاری کنه مملکت رو واسه من وشما آباد کنه باعث افتخار ایران باشه چرا سرکوب میکنید آبادانیرو یه نگاه به امارات و دبی بکنید ما چی کم دارید واقعا احسنت به همچنین سرمایه گذاری دولت جان مگه نهاینکه میخواهید بیکاری رو از بین ببرید یا نه با اینکارتون بیکاری هزاران نفر رو ایجاد کنید خوب اگر مشکل داشته دولت همون اول که کلنگش زده میشد صداش در میومد نه الان النواقعا که چی
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
اگر پدیده شاندیز سهم خوبی بود همین شرکتهای سرمایه گذاری عظیمی که در بورس سهام شرکتهای دیگر رو میخرن و در فعالیتهای آن شرکت میکنن برای خرید پدیده از من و شما زرنگتر هستن.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
باز دوباره عده ای پول مردم رو بالا کشیدند و مردم بدبخت باید زیان بدهند. البته تو مشهد این جور برنامه ها طبیعیه مثل گلد کوئیست، .... اون بیچاره ها با قناعت بالا پول جمع می کنند و عده ای هم خیلی راحت براشون می خورن.
امیدوارم از این یکی درس خوبی بگیرن
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
یک گزارش چندین صفحه ای هم از یک سال دلواپسان بورس تهیه کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
بورس نیوز پیشنهاد بده کل بورس را با پدیده طاق بزنند تا ما هم به بخشی از سرمایه مان برسیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
به نظر من اگر دولت قبل رانتی داده است از نظر سیاسی برای این دولت بد است که پس بگیرد اگر می خواهد رانتها را پس بگیرد جایی این کار را بکند که برایش نفع سیاسی داشته باشد
هستی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹
در پاسخ رضا که بچه شاندیزه بگم نه که همه روستاها و روستائیها وضعشون گل و بلبله . تازه روستائیهای شاندیز که دیگه همه شاسی بلند سوارن و میلیارد پول خوردشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴
من از سهامدارای قدیمی پدیده بودم. ۳-۴ ماه پیش به علت اینکه به پولم نیاز داشتم فروختم .واقعا متاسفم واسه کسایی که بدون شناخت کافی از شرکت برعلیه پدیده حرف می زنن. محسن پهلوان سال ها زحمت کشید تا پدیده پدیده شد.نذازیم تلاشش بی نتیجه بشه.نذاریم ثروتمندان هرجایی غیر از ایران سرمایه گذاری کنن. بورس نیوز اگه واسه شرکت های بورسی هم همینقد گزارش دقیق تهیه می کرد ما از بورس اینقد ضرر نمی کردیم.
محسن
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
من هم موافقم، یه جا تو مملکت پیدا شده که هم داره آبادانی میاره، هم سود میده، باید حمایت بشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
خیلی ببخشید شما فکر بورس تون باشید که همه رو بدبخت کرده . به جای اینکه بورس رو نقد کنید چرا مردم رو بیچاره کرده داری کاری میکنی که سهامداران پدیده رو بدبخت کنی . نه عزیزم ما سهامداران پشت پدیده ایستاده ایم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
متاسفم برای بورس نیوز این گزارشات هدفمند هستش ولی مطمین باشید پدیده به این راحتی شکست نمی خوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
فایل صوتی صحبت های آقای پهلوان رو که شنیدم یه جایی از صحبت های ایشون خیلی جالب بود ، بد ندیدم که برای شما هم بگم ، ایشون در صحبت هاشون در جمع سهامداران گفتند وقتی من از سهم خودم یک سهم به هر 10 سهم اختصاص دادم ، عده ای گفتند میدونی چکار داری میکنی و چه مبلغی میشه ؟! من هم گفتم میخوام چه کار ؟کجا میخوام ببرم ؟! این پروژه همه اش ماله مردمه ، من اینا این یک لیوان آبه ! به حضرت عباس دیشب شام نخوردم ، امروز هم صبحانه نخوردم ، ظهر هم نهار نخوردم ! در قسمتی دیگه از صحبت های قانع کننده !! ایشون فرمودند ما میخوایم با کمک شما مردم شرکت هواپیمایی بزنیم و توریست های خارجی رو بیاریم اینجا یک پکیج خوشگل براشون ببندیم ، 5 روز مشهد 5 روز کیش و 5 روز هم شمال ، جیبشون رو خالی کنیم و بفرستیم برند کشورشون ! اسم شرکت هواپیمایی رو که شنیدم خیلی رفتم تو فکر ، چون قبلا هم بعضی از کار آفرینان اقتصادی بزرگ هم شرکت هواپیمایی داشتند و مردم تجربه خیلی خوبی از شرکت های هواپیمایی ندارند ....!
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
افزایش قیمت این سهم و سهامدارانش باعث شده است که بورس ایران وکل کانون سرمایه گذاری دولتی زیر سوال برود سهامی خاص با این همه سود و سهامی عام کله پا شده .چون مدیریت این دو بخش کاملا متفاوتند .
محسن
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
به نکته خوبی اشاره کردی،
مدیریت
یک ایرانی مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
بورس بورس بورس
چقدر خوبه بورس مثل سونا خشکه

و پولای ما مثله یخ

آخخخخخخخخخخ برین حال کنین بورسیا
علیرضا طاهری
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹
دوستان بورسی من هم چندین سال مثل شماها با هزاران امید و آرزو سهام دهها شرکت رو معامله کردم ولی در آخر جزازبین رفتن سرمایه و تباه شدن عمرم هیچی عایدم نشد به محض انتشار کوچکترین خبر منفی تو بورس صفهای میلیونی درست میشه وهمه میخان پولشونو بردارن فرار کنن شاخص هزاران واحد افت میکنه وهمه دادو فریاد میکنن
اما پدیده این همه خبر منفی اما همه سهامدارا و مدیر عامل پشت هم واستادن ونه تنها صف فروشی نمیبینی که خیلیها فرصت رو برا خرید مناسب دیدن به این میگن ایمان، اعتماد
من از تهران خبر ندارم اما دفاتر اصلی فروش که در مشهده نه شلوغیه ونه صف فروش بورس نیوز عزیز اگه میشه لطف کن از دفاتر پدیده در مشهد هم گزارش تهیه کن در ضمن از افتتاح بزرگترین پیست اسکیت رو یخ خاورمیانه که ساعت 19 روز18دی هست هم یادت نره
دوستان عزیزشما هرروزمنتظر آب رفتن 4درصد سهامتون باشید شاخصی که نه کف داره و نه کانال میشناسه
اما با پدیده بوده وتا آخر خواهم بود آخر پاییز هم شما جوجه هاتونو بشمارید هم من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲
شرکت تضمینی بابت خرید همیشگی سهام نمی دهد

خوب به این جمله توجه کنید:

این یعنی شرکت یک مقدار مشخصی پول برای بازخرید در نظر گرفته که با تمام شدن ان دیگر بازخرید نمیکند

میگوید خودتان خریدار پیدا کنید

انوقت قیمت حقیقی نمایان میشود
محسن
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
با روشن شدن اوضاع تا چند روز دیگه همین آدم های نگران و دلواپس واسه خرید سهام به شرکت هجوم میارن و تامین اعتبار میشه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
زمستون میره و روسیاهی به دیگ می مونه
توریست
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
بابا بچسب به آنتالیا و دبی ..آنور آب عشقه..
مگه ایرانم جای سرمایه گذاریه؟؟؟؟؟؟؟
درود بر عرب و ترک که هر چی پیشرفت میکنن حقشونه........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
دادستان کرمان اعلام کرد به دلیل تخلفات شرکت پدیده و غیر قانونی بودن فروش سهام این شرکت ، دفتر فروش پدده در کرمان تعطیل شد.
امین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
دفاتر پدیده در تربت حیدریه و سبزوار تعطیل هستند!
سیادت
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
اندکی صبرنبایدکردسهامدارمحترم .عجله کنید.............
امید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
دوستان اگه آدرس دفاتر پدیده در تهران را دارید ذکر کنید حقیقت اینه که من 2 هفته قبل نصف سرمایه ای که از بورس برام باقی مونده بود رو نقد کردم می خوام برو سهام پدیده رو بخرم.
نصف سرمایه ام رو تو بورس از دست دادم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
اولین صورت مالی حسابرسی شده امسال


سهامدارانش را به عزا مینشاند
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
دلواپس اصلی همین بورس نیوز(یابهتربگم پدیده نیوزه) چون شبانه روز داره برعلیه پدیده می نویسه راستی چه خبر از بورستون؟
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۳
سلام.اون کسایی که فکر میکنن میتونن پدیده رو بالا بکشن،،باید بدونن که،مگه از روی جنازه ما مشهدی ها رد بشن.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
سلام ؛ بهترین راهکار نظر سنجی از مردم مشهد برای پروژه پدیده شاندیز است و اینگه می گویند این پزوژه مجوز ندارد حرف اشتباهی است .اما آنچه که در پدیده مهم و قابل توجه است قیمت سهام آن است که قابل دفاع نیست .و این باعث شده فرضیه کلاهبرداری بزرگ کشوری را در ذهن همه تداعی نماید.
من با تمامی پروژه های پدیده موافق هستم ولی با نجوه فروش سهام و قیمت سهام بشدت مخالف ام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
من مشهدیم فدای سرم هر بلایی سر پدیده بیاد هر کی دنبال نون مفت میگرده باید نگران باشه ......... همه دو رو بریا به پول یا مفت عادت کردن همه تنبل نشستن گوشه خونه چون پددیده دارن کسب و کارا همه خوابیده ... هر کیم دو زار میومد دستش بدو بدو پدیده بخریم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
با سلام.آرام باشید و منطقی .هرکی تا دو ماه پیش فروخت برد کرد.سقوط آزاد .این قانون است .بازار بورس هم همین جوریه .وقتی قیمتی شدید بالا میره اگر خبر ی باشه خوب و گرنه برگشت .پدیده اگر املاک رو پیش فروش کرده که هیچی و گرنه قیمت هرسهم حداقل باید تا 2000بیاد پایین.تازه خیلی زیاده.مهم در هر شرکتی درآمده نه ساختمان .
عباس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
قابل توجه خوانندگان محترم
کشاورزی نیاز اولش آب است توی زمین های پدیده در شاندیز ، کیش و تهران کشاورزی نمی شه!!!
حتی آب آشامیدنی بسیاری از شهرهای استان از سد های ترکمنستان تامین می شوند. اینکه زمین های کشاورزی تبدیل به تجاری شده اند بهانه ای بیش نیست!
مسلم يوسف نژاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
خيلي ها تو قيمتاي 2هزار 3 هزار گفتند پديده بخريم من به عنوان يه بورس باز كهنه كار گفتم نخريد.5هزار گفتن گفتم نخريد.دلم ميخاست يه روز بريزه پايين كه اين همه شرمنده دوستام نشم و حالا ريخت.ولي به قول يكي از دوستام كاش كه تو پديده ضرر ميكردم تا تو بورس شما كه زره زره ما رو ميجزونه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
روزنامه قدس :
این روزها ماجرای شرکت پدیده وارد فاز تازه ای شده است به گونه ای که مدیرعامل این شرکت مدعی است از سوی دستگاه قضایی تبرئه شده وازسوی دیگر فرمانده انتظامی خراسان رضوی مدعی است به دستور دادستان مشهد نسبت به پلمب دفتر این شرکت اقدام کرده است .

درعین حال دیروز شنیده شد که دادستان مشهد دستور توقف معامله سهام پدیده را صادر کرده و اعلام کرده که شرکت پشتیبانی پدیده فقط میتواند نسبت به خرید سهام از سهامداران اقدام کند.

در همین راستا شنیده میشود که دادستان مشهد در دستور دیگری هر گونه معامله اموال شرکت را هم تا اطلاع ثانوی ممنوع کرده است و محترمانه توقیف کرده است .

اما کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد درخصوص مسایل این شرکت درگفتگویی به جلسه اش با دادستان اشاره کرده و گفته که بررسی دستگاه قضایی نشان میدهد که هر سهم 12هزار تومانی پدیده فقط 1700تومان ارزش دارد . او همچنین گفته که خیلی از ساختمانهای موجود قبلا پیش فروش شده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
امان از حسادت
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
بورس نیوز جان باز خوبه که این 1 سالی که بورس تعطیل هست کمتر مردم رو بدبخت میکنید،،سر مردم رو هم داری با پدیده گرم میکنی.فقط این رو بدون که پدیده خیلی کارش درست هست.به زودی این رو میفهمی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۸
تبرعه هم بشه دیگه نمیتونه سهامش رو اینجوری بفروشه ,بخواد باید بیاد تو بورس که درستشم همینه ,من بورسیم نه سهام این پدیده رو دارم ,مشهد زندگی میکنم ,و این ساخت وساز رو دیدم به شخصه با اباد کردن هر جا که باشه موافقم ,ولی نکته اینجاست به چه قیمتی این شرکت سهامش رو میخرید واسه اینکه نشون بده سهامش با ارزشه حالا مدیر عاملش در مصاحبه با خبر نگار روزنامه قدس گفته چرا باید همه سهام مردم رو بخریم !!!!!یا قبلا تبلیغ میکردن در روزنامه خراسان که پروژه روزشماره ۸۸۸روز ,این زمان گذشت و فقط هایپر رو افتتاح کرده بود اونم که سیستم گردش هواش مشکل داره همیشه غبار داره ,تازه مسیرم که دوره ,هر ماه ۹۰۰ نیلیون تومن هزینه داره یعنی سود بی سود ,بعد پرسیدن که چرا افتتاح نکردی کل پروژره گفت ما که نگفتیم همش رو !!!!!!!!این یعنی عوامفریبی و.....فقط اساس این ,فروختن کاغذ به مردم و با تبلیغ جو دادن و بالا بردن قیمت کاغذها بود و دلالهای این شرکت همه از خود شرکت بودن برای اینکه نشون بدن همیشه کاغذا مشتری نقد پاش نشسته ,خیلی بریز و بپاش سر اینکار شد ,خیلی ها تو این قضیه راه چندین ساله رو به چن ماه رفتن ولی به قیمت بیچاره شدن بعضی های دیگه ,حالا اگه تا ۳۰ال ۴۰روز دیگه که موعد چک دلالها میرسه مشکلاتشون حل شه که هیچ وگرنه فاتحه,متاسفم ایران
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
سقوط پدیده = سقوط خراسان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
من یه سهامدارم و اگه سهام یک ریال هم بشه نمیفروشم
فقط خواستم بگم مسئولین عزیز برین بوق بزنین فقط همین
امیر از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۰
راستی بورس نیوز چه خبر از شاخص بورس ایران؟؟؟یعنی حتی یک روز هم نیست که توش یه شاخص منفی نبینیم.حالا چقدر جوون یه شبه در بورس ایران بدبخت میشن دیگه بماند.(حالا از حسادت گیر بدید به پدیده)
ofside
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
ببینید یچیزی می گم بگیرید چی می گم سهامدارای پدیده اکثرا تو این شرکت بلند مدت سرمایه گذاری کردن با یکی دوتا خبر اوضاشون عوض نمی شه یه تعدادی هم دلال و طمع کار بودن بساتشون جمع شد سود سهامدارای قدیمی پدیده که تعدادشون 2 برابر یه سال اخیری هاست تو اتمام پروژه های کیش و بعدیهاست بیخود بر طبل قیمت سهم نکوبید اگه می خواستن با این چیزا راضی بشن تاحالا صد بار فروخته بودن برید بورستونو نقد کنید وسلام ما رفتیم دافس ...... ؟؟؟؟؟؟؟
نادر سهامدار بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
خلاصه سخنرانی آقای پهلوان (مدیرعامل شرکت پدیده) در روز ۱۱تیر۹۴:
۱.چون رهبری طی بیاناتی فرمودند که سرمایه های خرد مردم را جمع کرده و تبدیل به پروژه های عظیم کنید ماهم سریع دست به کار شدیم و با این ترفند شروع به چاپ برگه های سهام کردیم و به بهانه پروژه عظیم ملی پول های بی زبان مردم را با تبلیغات گول زننده جمع آوری کردیم.
۲.در سال ۹۰ همزمان با تورم و نابسامانی اقتصادی کشور, رشد اقتصادی برگه های سهام را افزایش دادیم و این یعنی کلید خوردن خرید و فروش سهام پدیده بین مردم و باد کردن حبابی قیمت آن.
۳.در سال ۹۲ دیدیم با پول هنگفتی که دارد از مردم جمع می شود, می توان ۵۰ نقطه دیگر کشور ایران را هم با زدوبند پروژه بزنیم.
۴.مدیران یک شرکت انگلیسی آمدند و به من گفتند کارت درسته.
۵.دادستان محترم شرکت های دیگری را که میخواستند مدل پدیده سهام بفروشند و پول مردم را بالا بکشند جمع آوری کرد تا همچنان پدیده بی رقیب باشد. دست مریزاد دادستان.
۶.تیم کارشناسی دادگستری همیشه به حقانیت و درستی کار ما اذعان می کنند ولی رویشان نمی شود این را رسانه ای کنند تا مردم هم بفهمند.
۷.لطفا جایی تجمع نکنید. چون این کار برایتان پول نمی شود. خواب را هم از چشم ما می دزدد. دیدید تجمعات میزان به جایی نرسید. عبرت بگیرید و سرجایتان بنشینید. میزان را ما به خاک سیاه نشاندیم.
۸.و مطلب اصلی و همیشگی ما: تو را جان هرکی دوست دارید از فروش سهامتان انصراف دهید. چون واقعا پولی در بساط نیست. پول کارگرهایمان را هم چند ماهی است که نداریم بدهیم. چندتا شرکت خارجی میخواهند بیایند سرمایه گذاری کنند. ضرر میکنید. نفروشید…