بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مشکلات بازار بورس ربطی به مدیریت آن ندارد، گفت: هرچند که شرایط بازار بورس باید بهتر از وضعیت کنونی باشد، اما به هر حال امیدواریم که با مدیریت جدید، شاهد شکوفایی این بازار باشیم.
کد خبر : ۱۴۲۷۴۴

علی طیب نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با برنامه های وزارت اقتصاد برای کاهش اتکای بودجه به نفت، گفت: ما تاکنون جلسات متعددی را در خصوص سیاست های پولی، مالی، ارزی و بودجه ای برگزار کرده ایم و کمیسیون های تخصصی مجلس از قبیل کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه نیز با تلاش بسیار، این موضوع را بررسی می کنند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بعد از تقدیم لایحه بودجه و با توجه به شرایط جدید پیش آمده، در تلاش برای کاهش اتکای بودجه به نفت هستیم و تصمیمات قابل اتخاذ بسیاری در دست بررسی بوده که می تواند از اتکای بودجه به نفت بکاهد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص دلایل انتخاب "محمد فطانت فرد" به عنوان رییس جدید سازمان بورس، گفت: وی یک مدیرکارآمد و موفق در زمینه بورس بوده ومجموعه مدیران موجود در بورس نیز عموما از شاگردان وی محسوب می شوند.

این عضو کابینه دولت یازدهم ادامه داد: بنده قبل از این انتصاب، به برخی از مدیران کنونی، پیشنهاد مدیریت بورس را دادم، اما همین کارشناسان هم پیشنهاد میدیریت فطانت فرد را مطرح کردند که این موضوع، بیانگر اشراف وی به موضوعات و وضعیت کنونی بورس است.

طیب نیا در پاسخ به این سوال که آیا ریاست جدید سازمان بورس توان حل مشکلات موجود را دارد، نیز بیان کرد: مسایل بورس مربوط به یک مدیر نیست، بلکه از جمله مسایلی است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مشکل بازار بورس، ربطی به مدیریت آن ندارد، گفت: هرچند که شرایط بازار بورس باید بهتر از وضعیت کنونی باشد، اما به هر حال امیدواریم که با مدیریت جدید، شاهد شکوفایی این بازار باشیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
hnr
United States of America
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
یه وجهش به مدیریت نامناسب و غیر علمی شما بر می گرده جناب وزیر!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
امیدوارم این شکوفایی مانند شکوفه های بهاری دچار تگرگ نشود و شاهد بدختی دیگری نباشیم چرا که شما وزیر محترم هر وقت از شکوفایی صحبت کردید شاخص ریزش کرده مثل برگ های پاییزی.

خدایا به فریاد ما برس
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
مدیریت عالی شما در دی ماه سال قبل و سقوط دستوری بورس از شاهکارهای چند سال اخیر است .
matin
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
خداییش جناب وزیر خودتون میدونین بورس چیه؟
مهدی شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
آقای وزیر نگران نباش آه مظلوم ها بالاخره میگیره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷
اقای وزیر اقای فطانت کجا یک مدیر در زمینه بورس بوده ما توی رزومه ایشون ندیدیم
ناشناس
Germany
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
پارسال دی ماه هدفشون این بود که بخشی از نقدینگی جامعه را از بین ببرند تا مثلا به خیال خودشون با تورم مبارزه کنن که موفق هم شدن. ولی بیچاره مردمی که با تبلیغات اینها اومدن توی بورس
رضا
Germany
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
منظور اقای وزیر حرف شنوی وتابع دستور بودن فطانت است نه جنبه های دیگرش
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
موافقم.