بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر : ۱۴۲۸۴۶
روحانی راه بنی‌صدر را می‌رود / پیش‌بینی می‌شد روحانی زود خسته شود / این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد / پزشکی قانونی باید مطهری را معاینه کند /  شورای امنیت ملی موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید

حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» گفت: نمی دانم آقای مطهری هدفش از این حرف‌ها چیست، ایشان را در این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم این است که پزشکی قانونی، ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند.

به گزارش «انتخاب»، طائب با حضور در حسینیه جواد الائمه بیان داشت: مگر نمی‌گویید قدرت آقای هاشمی رفسنجانی با این دولت است؟ این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد. این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد. ایشان در بوشهر به مسئله برداشت از صندوق توسعه اعتراض کرده است که هی می‌گویند صندوق، صندوق. آقا بالاخره این قضیه انجام شده است یا نه؟ اگر نه، خب برنداشتی. اگر هست، بیا شجاعانه بگو برداشته‌ام. اینکه مسئله را همین‌طور معلق نگه دارید حاکی از ضعف است.

گزیده اظهارات مهدی طائب در زیر می آید:

نیروهایی که الان داریم با 35 سال پیش قابل قیاس نیستند. ما 35 سال قبل اصلاً تشخیص نمی‌دادیم فساد هست یا نیست! فکر می‌کنید فسادهایی که الان معلوم می‌شوند، در زمان جنگ نبوده است؟ بود، ولی اصلاً متوجه نبودیم روی زمین دارد چه اتفاقی می‌افتد. این جریاناتی که الان دارید تحت عنوان جریان [برخی فتنه گران] می‌بینید، پشتوانه مالی‌شان را در زمان جنگ بستند. همان موقعی که صنایع سنگین دست اینها بود. همان پول‌هایی که باید در جنگ خرج می‌کردند، در جاهای دیگر خرج کردند و پشتوانه‌هایی برای خودشان ساختند و بعداً بورس را به آن افزودند، ولی در این هنگامه آدم تربیت شد و این آدم‌ها فهمیدند که بد است. اگر جمهوری اسلامی نداشتیم، برای امروزمان آدم تربیت نمی‌شد و اصلاً نمی‌شد به افراد نمره بدهیم، یعنی ریزش و رویش.

مسعود رجوی در رفته است، مسعود رجوی‌های دیگر در نرفته‌اند. در ایران و غیر ایران که ملاک نیست. ملاک این است که دشمن در اینجا سرمایه‌گذاری کرده و دشمن از عقرب جهنم هم به ما نزدیک‌تر است. شیطان گفت به بنی‌آدم نزدیک می‌شوم «مجری الدم» مثل خونی که در رگ‌هایشان می‌گردد، پیش اینها می‌روم. دم دستمان است. شما از عبدالله بن عباس به امیرالمؤمنین(ع) نزدیک‌تر می‌شناسید؟ عبدالله بن عباس پول‌ها را برداشت و در رفت. از عبیدالله بن عباس به امام حسن مجتبی(ع) نزدیک‌تر می‌خواهید؟ امام حسن(ع) را به معاویه فروخت. آقای علی مطهری پسر شهید است دیگر. می‌خواهی چه کارش کنی؟ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟

نمی دانم آقای مطهری هدفش از این حرف‌ها چیست، ایشان را در این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم این است که پزشکی قانونی، ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند. حرف باید خطی داشته باشد. شما یا حزب‌اللهی هستی، پیشنهاد حزب‌اللهی می‌دهی یا حزب‌اللهی نیستی پیشنهاد ضد حزب‌اللهی می‌دهی. ایشان در همین سخنرانی‌اش به ساپورت حمله کرده است، یعنی لباس چسبان. از ایشان سئوال می‌کنم طرفداران آقای میرحسین موسوی چه کسانی بودند؟ چه کسانی را آقای میرحسین موسوی به خیابان می‌کشید؟ همه عالم و آدم فهمیدند ساپورت‌پوش‌ها چه کسانی هستند. ماشین‌ها را که نگاه می‌کردی پر از اینها بود و آقای میرحسین موسوی اگر سر کار می‌آمد، می‌خواست این تیپ را به قدرت برساند.

شما به اینها حمله می‌کنی، بعد می‌گویی چرا این آقایان در حصر هستند؟ بی‌عدالتی است. آزادشان کنید. این دو تا را چه جوری جمع کنیم؟ شما بالاخره کی و چی را داری می‌گویی؟ از آن طرف میرحسین موسوی را می‌خواهد از حصر در بیاورد، از این طرف به دولت می گوید تو چهار هزار میلیارد برداشت کردی. همین‌ها طرفدار آزاد شدن میرحسین هستند. اگر اینها را ناعادل می‌دانی، پس چطور حرف آنها را می‌زنی؟ این تشویش نشان می‌دهد ایشان فهم تمرکز روی مسائل ملی و جهانی را ندارد و هر چه را که به نظرش می‌رسد می‌آید و می‌گوید. واقعاً ایشان را صاحب قوه تشخیص نمی‌دانم و برایش از این حیث نگرانم. البته هیچ اعتقادی هم ندارم که حرف‌هایش مهم است. بنده اگر جای نماینده‌ها بودم هیچی نمی‌گفتم و اجازه می‌دادم حرف‌هایش را تا آخر بزند و برود سر جایش بنشیند. مردم ما دیگر از این مراحل گذشته‌اند که این حرف‌ها برایشان خطر باشد. مردم فراز و نشیب‌های فراوانی را از سر گذرانده و خیلی سعه صدر پیدا کرده‌اند و خیلی گسترش ذهنی دارند. اگر بودم فقط یک چیز را از ایشان می‌پرسیدم و آن هم اینکه شما می‌گویی این خلاف قانون است. چرا؟ توضیح بدهد، چون حصر اینها عین قانون است. شما نماینده مجلس هستی و قسم خورده‌ای پاسدار قانون اساسی باشی و دائماً می‌گویی خلاف قانون! خلاف قانون! اگر قانون اساسی را بلد نباشی، چه جوری می‌خواهی از حقوق این ملت دفاع کنی؟ ما این همه حقوقدان داریم. به همه آنها بگویید آیا این خلاف قانون است؟ می‌گویند مصوبات شورای امنیت ملی حاکم بر همه قوانین است. حصر این آقایان مصوبه شورای امنیت ملی است. هر موقع لازم باشد مصوبه می‌گذارد و آنها را از حصر در می‌آورد، ولی همین شورای موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید. حالا شما سلیقه‌ات با آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواند، دلیل نمی‌شود کار قانونی را زیر سئوال ببری.

در باب رفراندوم که ایشان دارد راه آقای بنی‌صدر را می‌رود، چون اولین کسی که رفراندوم را مطرح کرد آقای بنی‌صدر بود و ایشان گفت ایران به بن‌بست رسیده است و برای خروج از بن‌بست باید رفراندوم بدهیم. بن‌بست آقای بنی‌صدر چه بود؟ او می‌خواست هر چه می‌گوید عمل شود. قانون اساسی آن موقع هم رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر گذاشته بود و اختیارات امر دست نخست‌وزیر بود. نخست‌وزیر را هم باید آقای رئیس‌جمهور به مجلس معرفی کرد و مجلس هم رأی می‌داد. آقای بنی‌صدر هر چه همپالکی خودش بود به مجلس معرفی کرد و مجلس هم رأی نداد. آخر سر آمد و گفت این نمی‌شود. بن‌بست است. چه کار کنیم؟ رفراندوم بگذارید این اصل را عوض کنید. امام فرمود تو خودت را عوض کن. انقلاب راه خودش را می‌رود.

حالا هم هر رئیس‌جمهوری که می‌آید، وقتی می‌بیند در چهارچوب قوانین موجود نمی‌خواهد حرکت کند، اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد رفراندوم گذاشتن است. اینکه راه‌حل نشد. حالا فرض کنیم رفراندوم گذاشتیم و آنچه را که به نظر شما راه‌حل است اجرا کردیم و در همان مسیر به بن‌بست رسیدیم. آن وقت چه کار کنیم؟ باز رفراندوم بگذاریم؟ آن وقت سنگ روی سنگ بند می‌شود؟

آقای روحانی در بحث تلویزیونی گفت من مشکل اقتصاد را حل می‌کنم. ایشان حتماً می‌دانست وضع اقتصاد ما چیست. قول 100 روزه و سه ماهه خیلی قول سنگینی بود. کسی که اقتصاددان بود می‌دانست طی 100 روز یک آش را نمی‌شود هم زد. بعد شش ماهه و یک ساله. ایشان وقتی داشت قول می‌داد، واقعاً بر چه مبنایی قول می‌داد؟ تصویر و تصور آقایان این بود که ما در مذاکرات موفق می‌شویم و تحریم‌ها رفع می‌شوند و تولید نفت را به چهار پنج میلیون بشکه می‌رسانیم. پول نفت هم که بشکه‌ای 100 دلار است. پنج میلیون بشکه می‌فروشیم و پول از آسمان روی ایران می‌بارد و خرجش می‌کنیم و رفاه عجیب و غریبی برای مردم می‌آوریم و همه قفل‌ها را باز می‌کنیم و بعد همه می‌فهمند اصولگرایی غلط و ملی‌گرایی و مذاکره درست است. واقعاً به این موضوع مطمئن بودند. آقای زنگنه در مصاحبه بعد از وزارت نفتش در پاسخ به این سئوال که برنامه شما چیست، گفت می‌خواهیم تولید را بالا ببریم. معلوم می‌شد بسیار به مذاکرات مطمئن بودند.

مذاکرات بر سر چی؟ ادعای امریکایی‌ها هسته‌ای بود. آقا هم راه را باز گذاشتند و گفتند بروید مذاکره کنید. حالا رفتید مذاکره کرده‌، همه قول‌ها را هم داده، همه چیز را هم تعطیل کرده و حالا به اینجا رسیده‌اید که امریکایی‌ها بر اساس اخبار بین‌المللی هیچ چیزی برای شما روی میز نگذاشته‌اند. حالا دارد به شما می‌گوید موشک‌هایت را جمع کن. تو هوافضا می‌خواهی چه کار؟ برد موشک‌های تو فوقش باید 300 کیلومتر باشد، آن هم تحت نظارت من باید تولید شود. ای بابا! کار را به اینجا رسانده است، حالا چه کار کنیم؟ نه قانون اساسی اجازه می‌دهد، نه غیرت مردم، نه استقلال مردم و نه شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اجازه می‌دهند. این حرف‌ها اولین چیزی را که زیر سئوال می‌برد استقلال ماست. حالا اجازه نمی‌دهد. ایشان هم گفته است اقتصاد را درست می‌کنم و گیر کرده است. چه کار کنیم؟ رفراندوم بگذاریم. رفراندوم سر چی؟ سر اینکه موشک می‌خواهیم یا نه؟ حالا رفراندوم کردیم و به این نتیجه رسیدیم موشک نمی‌خواهیم. تمام می‌شود؟ حالا امریکایی‌ها می‌گویند شما در ایران حقوق بشر را باید رعایت کنید. حقوق بشر چیست؟ یکی از اموری که در ایران ممنوع است همجنس‌بازی است. آقای هادوی دادستان اول انقلاب بود. یک نفر دیگر هم هست که اسمش یادم رفته است. خیلی هم آدم شجاع و از جبهه ملی بود. پیرمرد بود و مصاحبه و بسیار اظهار شجاعت می‌کرد. قضیه برای سال 58 است. گفت رسماً از امریکا برایم نامه نوشته‌اند که در ایران یک همجنس‌باز را محاکمه کرده و حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌اید. گفت من هم با کمال شجاعت جواب دادم به شما ربطی ندارد. عجب شجاعتی! خنده‌مان گرفت، ولی الان آنها به دنبال این هستند که مانند امریکا و انگلیس که همجنس‌بازی قانونی شده است، می‌گویند حقوق بشر اقتضا می‌کند در ایران همجنس‌بازی قانونی شود. حالا فرض کنید رفراندوم گذاشتید و این را هم قبول کردید. حالا می‌گوید قانون اساسی شما دینی است. این را باید کنار بگذارید. عاقبت رفراندوم‌ها به اینجاها می‌کشد. شناخت شما از طرف مقابلت کامل نیست. اگر شناختت کامل باشد، نیاز به رفراندوم نداری. با همین قانون اساسی پدر دشمن را در آورده‌ایم و با همین قانون ساسی جلو رفته‌ایم.

پیش‌بینی هم می‌شد آقای روحانی خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌رود خسته شود. احساسم این است که ایشان خسته شده است.

مگر نمی‌گویید قدرت آقای هاشمی رفسنجانی با این دولت است؟ این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد. این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد. ایشان در بوشهر به مسئله برداشت از صندوق توسعه اعتراض کرده است که هی می‌گویند صندوق، صندوق. آقا بالاخره این قضیه انجام شده است یا نه؟ اگر نه، خب برنداشتی. اگر هست، بیا شجاعانه بگو برداشته‌ام. اینکه مسئله را همین‌طور معلق نگه دارید حاکی از ضعف است. سراغ رفراندوم رفتن یعنی ناتوان بوده‌ای. در شکستن تحریم این راهی بود که همه می‌توانستند بروند. خب رفتید. چه به دست آوردید؟ قدرت آقای هاشمی زیاد شد؟ کجا زیاد شده است؟ آقای هاشمی بود و این نیروها را هم داشت. اعتقادم این است که در مجموع قضیه قدرت آقای هاشمی روز به روز کمتر می‌شود و هر چیزی که رو شود، بهتر حل می‌شود. آقای هاشمی دار و ندارش را به میدان آورد و انصافاً هم وقتی تابلو شدند، آقای هاشمی چند تا جوان داشت؟ این دولت، دولت آقای هاشمی است دیگر. چند درصدش جوان هستند؟ بالندگی آقای هاشمی زمانی بود که می‌توانست نیروهای جوان پای کار به خط‌زن داشته باشد. موجودی‌شان همین است.

اگر جد مرا از قبر در می‌آوردند، تجربه‌اش بیشتر بود. تجربه زمانی به درد می‌خورد که بغل دست یک جوان قرار بگیرد. جوان بغل دست اینها کیست؟ چه کسی برای اینها کار می‌کند؟ ذات نظام جمهوری اسلامی ایران اگر قوی نبود، اینها همان روزهای اول زمین خورده بودند. این‌قدر به سپاه فحش می‌دهند، ولی بالاخره سپاه دارد کار علمی را می‌چرخاند. روزهای اول چقدر به قرارگاه خاتم فحش دادند که سرهنگ برگردند به... آقای هاشمی اگر قدرت داشت، بعد از رفتن آقای مهدوی کنی در این مجلس خبرگان رئیس می‌شد. دولت که دستشان است، بنابراین باید در مجلس خبرگان موجود رئیس می‌شد.

در داستان قرض از صندوق توسعه اگر یادتان باشد خیلی به آقای احمدی‌نژاد هجوم بود. در آنجا گفتم این قضیه، ایراد بر احمدی‌نژاد نیست. پول نفت نیست، مجبوریم این کار را بکنیم. حالا او باشد یا هر کس دیگری. الان اوضاع اقتصادی و درآمدها و خرج‌ها با مجموعه حواشی که داریم، بالاخره ایجاب می‌کند وقتی پول کم دارند از هر جا که شدنی است بردارند، اما مشکل کار این است که بیایید و به مجلس بگویید در این قسمت پول نداریم، مجلس مجوز بده که ما برداشت کنیم. راه درستش این است. برداشت پنهانی غلط است، چون یعنی حفظ شعارهایی که دادیم یا عدم قبول شکست در شعارها. در زمان احمدی‌نژاد کمرش را شکستید از بس گفتید. حالا دارید درست مثل او کار می‌کنید. بیا بگو من غلط کردم. او راه را درست می‌رفت. بانک مرکزی! چه چیز را نسبت به آن موقع تغییر داده‌ای؟ بگو ما می‌خواستیم بیاییم و به قدرت برسیم و این حرف‌ها را زدیم. یک عده هم می‌خندند و می‌گویند نوش جانت. قرار است کار بشود، حالا یا تو یا آن.

موافق بازگشت ایشان نیستم. تاریخ مصرف ایشان تمام شده است، مدل کار هم دیگر به ایشان نمی‌خورد. باید به سراغ چهره‌های جدید بروید و ما آن‌قدر چهره جدید داریم که نیازی به امثال آقای احمدی‌نژاد نیست. ما مدل آقای احمدی‌نژاد زیاد داریم که آن نواقص را نداشته باشد. یک دانه که نیستند. دارید دنیا را اداره می‌کنید. اگر نیرو نداشتیم که نمی‌توانستیم دنیا را اداره کنیم. دایره را تنگ گرفته بودیم و دائماً بین قدیمی‌ها چرخیدیم و این‌جوری شد. به اعتقاد من این دفعه دیگر آخرین خط رفتن به سراغ قدیمی‌ها بود. بابا! برو سراغ جدیدها. یک نفر را آوردی، کار تمام شد. برو سراغ نفر بعدی. در تاریخ نمانید. جلو بیایید. آقای احمدی‌نژاد مال زمانه خودش بود و تمام شد. ما نیروهای خوب زیاد داریم که به وقتش جلو می‌آیند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
اقای برادر که میفرمایید بعدا بورس را بهش افزودند اصلا میدانی بورس چیست وبه چکار می اید اگر بورس کشورت بورس بود امروز شاهد این همه فلاکت نبودیم عزیزم از اینکه از اول انقلاب تا حالا مسکن چند هزار درصد رشد کرده خم به ابرویت نمی اید مسبب این بدبختی هادکیست چرا همه شماها گرانی مسکن را هیچ کاه به چشم نمی اورید
عليرضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
بندگان پول و سرمايه(اصلاح طلبان، کارگذاران سازندگي، سرمايه داران و برخي دولتمردان فعلي) نمي توانند مسائل آرماني را تحليل کنند و در مقابل فشار اقتصادي بالاخره تبديل به وادادگان سياسي مي شوند.
رضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
جناب علیرضا خان شما که می گی بندگان پول بیا خودتو جای اون بدبختی بذار که پول نداره پشت در بیمارستان مونده اونوقت باید چه غلطی کنه .بازم از آرمان هاش دفاع کنه.
علی
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
آقای علیرضا که بنده پول نیستی بنده قدرتی به جای این پاچه خواری ها برو ببین اقتصاد مملکتت 90 درصد دست کیا افتاده بعد بگو اصلاح طلبا و غیره بنده پول و سرماین
ناشناس
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۳
علیرضا جان حرف نزنی میگن لال مرد؟بروببین معاون اول بروسلی چرامحکوم به اختلاس وفساداقتصادی شد؟اینها که دردولت قبل پشت سرشون نماز میخوندید واداده سیاسی بهتراز دزدان به ظاهر آرمانی هستند
اس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
چرا بايد با همه در همه موارد اظهار نظر کنند ؟ سياست ، دين ، توليد ، اجتماع و ... اين آقا در تمام زمينه ها صاحب نظر تشريف دارند
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
بدبختی مملکت ما همین است .
نازنین
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
من نمیدونم چرا شما هر سخن حقی را که میشنوید به نوعی با آن مخالفتتان را اعلام می کنید......
رضا
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
این اقای برادر رسم امانت داری را نمیداند تمام حرف وحدیث مطهری وروحانی و.. را وارنه جلوه داده
رضا
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
نازنین عزیز کسی بنای مخالفت با کسی را ندارد فقط به من بگو از این دوستان هم میشود با همین صراحت انتقاد نمود و حرف های حق برایشان زد. آیا این بلندگو در اختیار ما هم قرار می گیرد؟
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
با سلام من سواد 5 ابتدایی دارم فقط مشگل نداشتن صداقت است
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
در چاههای نفت رو پلمب کنید.تا کی میخاین از آمریکا رکب بخورید؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
تو هم شدی نخود هر آش. زیر تمام خبرها حاضری. مثل خیابانی با
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
خوابی عمو یادگار !
خیلی وقته داریم التماس می کنیم نفتمون رو بخرن.
تازه وقتی می خرن پولشم نمیدن.
گشت اون دورانی که آقایون نفت رو یک سلاح استراتژیک برای خودشون می دونستن.
تبریزی
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
این ایرانی عاشق و 313 از اون اصولگراهان که مملکت رو به این روز انداختن از اونایی که فکر میکنن با شلاق میشه مردم رو برد بهشت
تا میتونین بهشون منفی بدین
رسول
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
با هزار امید و آرزو جهت بهبود اوضاع نا بسامان اقتصادی به روحانی رای دادیم و هر روز شاهد کارشکنیها و مخالفتهای متعدد با دولت هستیم همان مواردی که با خاتمی انجام دادند و یکبار شاهدش بودیم والا باید چجوری بگیم دیگه خسته شدیم از این حرفا
J
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
ریشه بدبختی هایمان این است که به دیگران وابسته ایم .باید به خودمان وابسته باشیم . خاتمی و روحانی میخواهند با وابستگی به دشمنان وضع اقتصادی را خوب کنند و این اشتباه است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
ایشان بهترست بازنشسته شوند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
سلام. صحبتهای ریشه دار ومحکمی هست که خیلی کم کفته اند مثلا در زمان جنک خیانت های عجیب وغریبی اتفاق افتاده که به صورت جک بین مردم کفته می شود...وو که اوج خیانت ها جریان کاسه زهر است که هنوز جوک ان هست کی ها زهر را ساختند جه کسانی کاسه شدن ..ووو جه کسانی زهر را خوردند چه کسانی سردار و قهرمان . مهدس ودکتر سرمایه دار ..ووو شدند ناگفته ها بسیار هست البته عاقلها از گفته ونگفته شده و نه شوده وو و بسیا ر م ی دانند والسلام
ا ج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
درود خداوند بر اهل حقیقت گو
رها
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
احتمالا داری با خودت فکر می کنی که این یارو حقیقت رو گفته دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کسی که با رای اکثریت ملت رییس جمهور شده راهی را میرود که ملت میخواهند .چرا شما همیشه فکر میکنید خبره هستید و حق با شماست. شما هم کسی جز خدمت گذار ملت نیستید و حق ندارید به ولی نعمت های خود توهین کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
با اینکه از اصول گرایان خوشم نمیاید

و فقط حرف میزنند به جای عمل

ولی حرفهایش بنظر درست میاید
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کسی هم برای نظرهایت ارزشی می گزارد ؟؟؟
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
بخدا که ای اظهار نظرها کشور را باین روز انداخته همه تو هر کاری دخالت و اظهار نظر میکنند
ياري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
شما در حدي نيستي كه به رئيس جمهور ايران توهين كني همين شما ها بوديد كه از احمدي ن‍اد حمايت و مملكتو بدبخت كرديد متاسفانه شما حاشيه امني داريد به همه توهين ميكنيد
رها
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
یاری جان ولش کن دیگه رسما خودش اعلام کرد که زمانی که روحانی روی کار اومد اوضاع اقتصاد خیلی داغون بوده. دیگه اعتراف از این صریح تر؟
اشکان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
هرچی باشه روحانی از طریق مردم انتخاب شده رییس جمهوره کشوره شما چیکاره ای؟
ناشناس
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
حرف حق جواب نداره!
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
همه باید مالیات بدهند و بر مدار قانون حرکت کنند.
رمضانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
خودت رو اصلاح کن حاجی
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
اول دو صفحه A4 راجع به مطهری حرف زده بعد گفته این نه خودش مهمه نه حرفاش.من اگر جای نماینده ها بودم بهش توجه نمی کردم :)))))
اصول گرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
تا وقتی رهبری است به شما نرسیده است .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
بورس نیوز جان : عجب تیترایی میزنی که در انتظار بررسی ید طولایی داره ها.
com
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
برادر عزیز پدیده با این همه پول مردمی که بهش اعتمادکردند و می کنند همچون بنده که اعتماددارم این همه ثروت اندوخته بعدآقایون....معلوم نیست چطوری....الله اعلم...نظرحذف نکن ...اگه فرهنگ رسانه ای داری...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
اقای طائب طوری مسائل مهم کشوری را بیان میکنند که فکر میکنند کشور و مردم ان فقط همان افرادی هستند که ایشان و همفکرانش برای انان سخنرانی میکنند و عملکرد امثال محمودی نزاد با انهمه مصیبتهایی که بر سر این ملت و مملکت اورده نادیده گرفته و مسئولیت این همه فقر و فساد مالی و طلاق خانواده ها و بیکاری و ادم فروشی و خروج نخبگان کشور و ... و جوانانی که همه وجود انان در حال از بین رفتن است با کیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
در مورد «خاتمی» هم دقیقاً همین حرفا رو میگفتن ولی خودشون میدونن خاتمی در بین مردم چه جایگاهی داره!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
برو بابا اگه روحانی برداشت ازصندوق را پنهان کرد به خاطر اون تاثیر روانی که میگذارد امریکا نباید بفهمد که دیگه چرخاندن این اقتصاد به کمک صندوق نیاز داره برای مذاکرات خوب نیست..؟"
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
شما تو حیطه مسئولیت های مدنی خودت حقداری توجه کن حق داری حرف بزنی نه چیزهایی که هیچ ارتباطی به شما نداره
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
سلام:جناب طائب شماکه میگویید جناب روحانی راه بنی صدررا میرود منظورتان این است که نمایندگان جناب روحانی را در مجلس استیضاح کنند؟
سهامدار حقیقی مفلوک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴
چقدر سخت بود تا آخرش را بخونیم تست اعصابه ؟بورس نیوز من رد شدم :ذی
مهدی
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
من فقط تیترش دیدم ، تا آخر افاضاتشو حدس زدم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
اس :::شما ومثبتهات چی در تمام زمینه ها صاحب نظری ؟؟/؟/راستی اسم این نرم افزار چی بودباهاش میشه کلی لینک مثبت ومنفی به دلخواه ثبت کرد؟؟
سوسن
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
اسمش " كلنگ " هست . بگرد پيداش كن تو هم منفي بزن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
فقط احمدی نژاد
ناشناس
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
اون احمدی نزاد مجید جان احمدی نزاد فهمیدی مجید جان
احمدی نژاد اونی که هم را به خاک سیا نشوند مجید جان
اسنا
ROMANIA
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۷
فوق فوق يكي و دو ميليون را كه همفكر شان استت ملت ميداند ... ما بقي جز اين ملت ايران نيستيم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۰
درود برطائب
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۹
سلام .به حکم قران همه مسئول هستند وحق مردم واینکه بعضی ترفدار انحصار تلبی ونوعی نزاد پرستی ورانت سازی وبایکوت و فضا سازی ناحقبرای غرض ومرض خودشان هستند ودوست دارند دزوغ وبد و بیراه بکند وکسی نفس نکشد بماند چتور قانون قابل تغیر ادمها را مف فهمد ولی قانون ثابت وهمیشکی خداوندرا فراموش وتوجه ندارد ووو. ولی اقایون صاحب منصب ووزرا ومذیران به همه مردم با ادبیات ناشایست وبی احترامانه برخورد کنند کسی جیزی نکوید ومسئولان باید صحیح رفتار کنند وپاسخگوی نضرات مردم وتامسئولان اصلاح نشوند هیچ جیز اصلاح نمی شود والسلام
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۱
جناب طائب و آقایان ... اگر کسی بنی صدر هم نباشد فکر نمی کنید با این حرفها ترغیب می کنید که راه بنی صدر رابرود؟ و خدای ناکرده از این حرفهای شما چنین برداشت کند که ملت هم نگاه اینچنینی به او دارند و راهش کج شود شما که روحانی هستی اسلام به شما نگفته که با حرفهای نامربوط خدای ناکرده کسی را به گمراهی و فساد نکشید؟!
اگر واقعا دلت برای کشور و ملت می سوزد خودش رو بدون اینکه در بوق کرنا کنی راهنمایی اش کن نه اینکه خودت را نشان دهی جار بزنی .
چرا ما که مسلمان هستیم راه درست انتقاد و پیشنهاد و راهنمایی را یاد نگرفتیم تا با اینگونه انتقادها که دست کمی از توهین ندارد آسیبی به شخص و مهمتر به کشور وارد نکنیم؟
آیا فکر نمی کنید با همین حرفها و کارها خودمان داریم بنی صدر ها و دشمنان خودمان را تولید می کنیم؟
خدا همه مارا به راه راست هدایت کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۸
این اقا همونی هست که می گفت سوریه از خوزستان واجب تره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۰
به کوری چشم دشمنان اسلام وقران بله اسلام ومسلمین همیشه عالم طالب دارند .تا کور شود هرانکس که نتواند بیند
علی
ROMANIA
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
منبر جای سخنرانی هست وسالیان درازیست که هرسخنی از هردری ازآن تریبون گفته میشودچیزی که عوض شده رسانه هاهستندکه شدیدا فتنه میکنن وهرحرف چیپی رابابزرگنمائی بگوش جهانیان برسانن البته انهم ازبدبختی انهاست چون مجاز نیستن چیز دیگری بنویسن.حالایابایدتعطیل کنن یابرن پای منبرها هرکس هرچی گفت تورسانه شون جاربزنن.
كامران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
کسانی که حقوق بشر را در همجنس گرایی خلاصه میکنند نه دغدغه اسلام دارند نه ایران. گوش به فرمان همسایه شمالی هستد.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
بسمه تعالی
بعضی افراد با سخنان خود آب به آسیاب دشمن می ریزندومعلوم نیست هدفشان دوستی است یا دشمنی
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
اقای محترم زمان وزیر اقتصادی بنی صدر می توان گفت 80 در صد مردم شهری صاحب خانه شدند 20000 تومان ودیعه می گذاشتند بعد از 4 ماه 200000 تومان وام می گرفتند پنجاه یا صد هزارتومان هم خودشان می گذاشتند وبا نصف اجاره بها 1450 تومان قسط حلا چی
ناشناس
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
فکر میکنید یکی از علل تورم و گرانی مسکن چیست

همین راه کارهای کوتاه مدت و پوپولیسم گونه

درست مثل مسکن مهر دولت قبلی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
عمو به همه چیز وارده بجز ایرادهای خودش
لبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
تاریخ روزگاری بر من خواهد گریست....
شعیب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
بر اساس نظر شما هر کس که مثل شما نیندیشد دشمن است. هر کش که چاپلوسی کند دوست است. هر کس واقعیت ها را نادیده بگیرد دوست و هر کس حقیقت و واقعیت را ببیند دشمن است؟
شما هم اکنون مثل برادر محمود متخصص همه چیز هستید و در همه امور صاحب نظر و کارشناس ارشد و حتی بالاتر؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
هر کس به خاتمی وموسوی و کروبی و مدافعانشان محکم تر فحش بده جایگاهش میره بالاتر و عزیز تر میشه!!!!! دوستان گوی سبقت رو در توهین به محبوبین مردم گرفته اند. چه خوب جناب هاشمی رفسنجانی تصویر کردند که یک گروه تنها پشتوانه و سلاحشان رای مردم است و یک عده رسانه و پول و سلاح وچه زیباست که در قلبها جا داشته باشی تا ......
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
پناه بر خدا از بی اخلاقی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
نمکدان نشکن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
ناشناس :10:40رچراداری دروغ میگی ؟؟؟؟چرا واقعیت را معکوس میکنی ؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
همینه دیگه هرکی واسه مملکت اظهارنظر میکنه که کشور به این روز افتاده
محمدرضا تیموری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
سلام
یعنی خداوکیلی من خالی بندتر از این آقا ندیدم
نفت 250 دلاری از بافته های ذهن این بابا برای ا.ن بود که امر بهش مشتبه شد و می گفت نفت ارزان تر از 150 دلار نمیشه.
یعنی میشه مملکت از خیر این استراژیست های نوظهور آسیب نبینه؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
ای کاش آقای طائب عزیز یه نسخه جادویی برای این بورس کلاهبردار بپیچد تا این بنده سر تا پا گناهکار را از این مخمصه نجات دهد. قول می دهم اگر این دولت بگوید ماست سفید رنگ است باور نکنم.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
من نفهمیدم رفراندوم در مورد هسته ای چه ایرادی داره؟ آیا مردم نامحرمند؟؟؟؟؟؟؟ چرا نمیخوای تایید مردم بر مهمترین مسله کشور باشه؟ اگر ادعا میکنیم طرح ملی است بگذارید خود ملت پشتوانه آن باشند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
اصلا تنگه هرمزوکانال سوئز راببندید
فروتن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
سیستم خراب است ما ها به افراد بند کرده ایم.
آقا این قانون اساسی را یومنون ببعض و یکفرون ببعض قبول کنیم یا همه اش خوب است؟
مگر در قانون اساسی تحصیلات تا دیپلم نباید رایگان باشد؟ پس ایم مدارس غیرانتفاعی خلاف قانون اساسی است چرا جلویش را نمی گیرید؟ امروز تحصیل ابتدایی هم هزینه میلیونی دارد. اگر ندهی باید بچه ات در محیطی نامناسب و سطح پایین درس بخواند و فردا چندین برابرش را برای اهل کردنش خرج کنی.
از قانون اساسی فقط آنجا که بنفعتان باشد گرفته اید.
این فقط یک چشمه اش هست. بخدا توی این سیستم سلمان فارسی هم فاسد می شود کما اینکه سیف الاسلام زبیر شد.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
چه کاره است؟ تحصیلاتش چقدره؟ در مورد چیا نظر میده؟ اصلا نظرش بدرد مملکت می خوره؟ اصلا صلاحیت نظر دادن داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
خدایا توبه
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
اگر مادر انتخابات دمبال جو نباشیم شعارهای دروغ گولمان نزند ومدیران لایق وتوان مند و دین دار وشجاع که کم نداریم انتخاب کنیم هم نفتمان با التماس می خرند وهم قیمت نفت بلای 150 دلار فروش می شود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰
متشکریم.اقای طائب.