بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه

تهران - ایرنا - معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: با مقاومت های صورت گرفته در عراق عمر داعش رو به پایان است و این به معنای شکست سیاست های آمریکا در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.
کد خبر : ۱۴۳۰۲۲
به گزارش شنبه قرارگاه پدافندهوایی، سرهنگ محمد اکرمی نیا درجمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ستاری با اشاره به تاریخچه پیدایش گروه تروریستی داعش و حمایت های پنهان آمریکا و اسرائیل از این گروهک اظهارداشت: تامین اینترنت داعش در مناطق دوردست و در اختیار قرار دادن عکس های گرفته شده توسط پهپاد پیشرفته به گروه تروریستی داعش از اسناد ارتباط آمریکا با داعش است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: خود آمریکایی ها نیز به این مطلب اعتراف دارند و وزیر امور خارجه سابق آمریکا نیز در کتاب خود آورده که این کشور داعش را ایجاد کرده است.

اکرمی نیا به اهداف آمریکا از مطرح کردن جنگ علیه داعش اشاره کرد و اظهارداشت: منافع اقتصادی، نمایش چهره بشردوستانه، نگرانی از سرایت بحران به متحدین آمریکا، اجرای راهبردهای گذشته، حضور نظامی در منطقه، ایجاد نظم جدید منطقه ای و نابودی زیرساخت های عراق و سوریه از اهداف آمریکا برای جنگ با گروه تروریستی داعش است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر