بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
علیزاده طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منتظر ابلاغ دادگاه برای ارائه آخرین دفاعیات «مهدی هاشمی» هستیم

وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: منتظر ابلاغ دادگاه برای ارائه آخرین دفاعیات هستیم.
کد خبر : ۱۴۳۱۰۰
وی ادامه داد: ما منتظر ابلاغ دستگاه قضا برای ارائه آخرین دفاعیات در دادگاه هستیم.

وکیل مدافع مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: هفته گذشته به دادگاه مراجعه کرده‌ایم اما قاضی در حال مطالعه لوایح پرونده است.

شایان ذکر است، مهدی هاشمی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 از ایران خارج شد و بعد از گذشت حدود سه سال شامگاه یکشنبه 2 مهر ماه سال 91 با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دبی به کشور بازگشت، وی پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی بازداشت شد اما تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

وی یک روز بعد یعنی سوم مهر ماه به دادسرای امنیت رفت اما در ساعات پایانی همان روز با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان اوین شد که این بازداشت 2 ماه و 23 روز طول کشید و مهدی هاشمی سرانجام در تاریخ 26 آذر سال 91 با قرار وثیقه 10 میلیارد تومانی آزاد شد.

گفتنی است، پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواستی ۱۲۵ صفحه‌ای، ۱۵ اردیبهشت ۹۲ از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود و در نهایت 11 مردادماه امسال و پس از گذشت 679 روز رسیدگی مجدد آغاز شد، و تا تاکنون 25 جلسه از دادگاه مهدی هاشمی به صورت غیرعلنی برگزار شده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
بد نیست در اینترنت کمی درباره پیدا شده فرعون زمان حضرت موسی تحقیق کنن که خدا به طور صریح در قران گفته که نمیذارم جسدت طوری بشه تا برای آیندگان عبرت باشی و چند سال قبل بعد از قرن ها پیدا شد و هم اعجاز قران هم ثابت شد و پروفسور فرانسوی هم بنام موریس بوکای مسلمان شد. به موریس بوکای میگن مسلمان
اینا مایه ننگ هستن برای اسلام مثل داعش
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
چرا غيرعلني ؟!!!