بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
هماهنگی ذهن با تصمیمات مقام های ارشد و تصمیم ساز، برای جهت دهی صحیح سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضرورتی انکار ناپذیر است. این اهداف در تقابل بایکدیگر، چالش جدی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در بازار بورس ایجاد می کند
کد خبر : ۱۴۳۱۴۹

برای اولین با در ایران باشگاه مشتریانبورس نیوز با همکاری اقتصاد ایرانیان اقدام به برگزازی اولین کارگاه رایگان آموزشی - تحلیلی با عنوان "تاثیرذهن سرمایه گذاران بازار بورس بر سود و ضرر سرمایه" می نماید.

نقش ذهن بر سرمایه گذاری در بورس :

سال 1393 با فراز فرودهای بسیار در حال پایان است، برای تصمیم گیری فعالان اقتصادی در سال 1394 داشتن ذهن هماهنگ و اطلاعات از ابعاد ششگانه اقتصاد ایران، که شامل 1) آینده مذاکرات هسته ای ایران 2) سقوط جهانی قیمت نفت3) رسیدن به رشد اقتصادی مد نظر 4) تاثیرات بودجه انقباضی 5) کاستن از شتاب تورم 6) کاهش بیکاری، ضروری است. هماهنگی ذهن با تصمیمات مقام های ارشد و تصمیم ساز، برای جهت دهی صحیح سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضرورتی انکار ناپذیر است. 

این اهداف در تقابل بایکدیگر، چالش جدی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در بازار بورس ایجاد می کند. چگونگی رسیدن به این اهداف و دغدغه های سرمایه گذاران بورس برای سال آینده و الزامات مدیریت سبدهای فعلی ما را بر آن داشت تا با حضور شما سرمایه گذاران از یکسو و اساتید این حوزه در سویی دیگر امکانی بی بدیل برای ارتباط این عناصر کلیدی را فراهم آوریم.

مسائل مورد برسی در این کارگاه:

  • چرخه روانی سرمایه گذاران بازار بورس
  • فرایند بقاء سود در بازار بورس
  • تعیین روشمند حجم معاملات
  • ترجمه نمودار های سهام

برهمین اساس از کلیه متقاضیان شرکت در کارگاه تقاضا می شود با توجه به محدود بودن ظرفیت افراد شرکت کننده؛ حضور قطعی خود را با ثبت نام از طریق لینک زیر اعلام نمایند.لازم به ذکر است که حضور در این کار گاه برای عموم آزاد می باشد.


لینک ثبت نام کارگاه

زمان برگزاری:

دوشنبه 13 بهمن ماه 1393 ساعت 15 تا 17

محل برگزاری:

تهران،میدان ونک،خیابان ملاصدرا،خیابان شیراز جنوبی،بن بست بهاران،پلاک ۳،ساختمان اقتصاد ایرانیان


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ضد شاخص
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
حالا که رایگانه و از اونجا که روانشناسی بازار خیلی کم کار شده تو بورس در صورت امکان به صورت زنده این جلسه رو پخش کنید تا امثال منی که دسترسی نداریم و امکان تهران اومدن نداریم هم بهره مند بشیم.نا گفته پیداست برای برگزار کننده بهترین روش برای معرفی خودش هم میتونه باشه
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
با سلام
من حدود ساعت 19 اقدام به ثبت‌نام كردم. ولي پيغام داد كه اين فرم قبلاً توسط شما ارسال شده! آيا ظرفيت تكميل شده يا اشكال سيستميه؟
ممنون ميشم پاسخ بدين.
با سپاس
مدیر سایت
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
با سلام
برای رفع این مشکل مرورگر (browser) خود را تعییر داده و مجددا اقدام به ثبت نام فرمایید. مثلا اگر از کروم استفاده می نمودید حال از موزیلا یا اکسپلورر استفاده فرمایید.

با تشکر