بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: همان طور که دکتر ظریف تاکید کردند ما امیدواریم تا مذاکرات هر چه سریع تر در زمان مقرر به نتیجه برسد.
کد خبر : ۱۴۳۲۷۹

به گزارشخبرنگار سیاست خارجی «خبرگزاری دانشجو»، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالخبرنگار سیاست خارجی این خبرگزاریمبنی بر اینکه دکتر ظریف طی صحبت هایی که در چند روز گذشته داشته اند وعده داده بودند که تا پیروزی انقلاب اسلامی به توافق نهایی خواهیم رسید و با توجه به مذاکراتی که ما در طی چند روز گذشته و آینده داریم به نظر شما آیا این وعده تحقق پیدا می کند و در مورد جزئیات مذاکرات آتی ایران و 1+5 اظهار داشت: از فردا قرار است معاونین تیم مذاکره کننده مذاکرات یک روزه ای را در استانبول داشته باشند و دکتر عراقچی نیز مذاکرات تلفنی با مقامات روسیه در این خصوص داشت که این در واقع جدول مذاکراتی پیش رو است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان رسیدن به توافق هسته ای است و همان طور که شما گفتید دکتر ظریف تاکید کردند که ما باید هر چه سریع تر به این تفاهم برسیم و باید از هر پیشرفتی برای این مذاکرات استفاده کنیم. در یک ماه گذشته مذاکرات بسیار فشرده و پیچیده بوده و ما همواره به دنبال راه حلی برای موضوعاتی که بسیار سخت بوده است بوده ایم.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران پشنهاداتی برای خروج از نکات سختی که وجود دارد ارائه کرده است و امیدواریم طرفین مذاکره کننده به این موضوعات اهمیت دهند و با اقداماتی کارشناسی که صورت می گیرد هر چه سریع تر به توافق دست پیدا کنیم.

افخم تاکید کرد: مذاکرات در حال حاضر بسیار سخت و حساس است و فاصله ها بسیار زیاد اما چارچوب های اصلی در مذاکرات تعیین شده و ما در حال حاضر در گفتگوها وارد جزئیات فنی شده ایم و همواره به طرف مقابل نیز توصیه می کنیم که با اراده بسیار زیادی وارد جزئیات شوند تا اجازه دهند مذاکرات هر چه سریع تر به نتیجه برسد تا این امر تحقق پیدا کند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
akbar
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
انشاالله به کوری چشم دشمنان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
مذاکره‌ کننده ارشد هسته‌‌ای با تأکید بر اینکه من هیچ وقت نگفتم که تا 22 بهمن به نتیجه خواهیم رسید، یادآور شد: من گفتم در صورتی که طرف مقابل آمادگی داشته باشد و واقع‌بینانه به مذاکرات بیندیشد، به نتیجه می‌رسیم.
olgoo
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
فکر نمی کنم توافقی حاصل شود .
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
برای تیم مذاکره کننده آرزوی موفقیت دارم.
سینا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
جام جم آنلاین-ظریف:هیچ وقت نگفتم تا 22 بهمن به نتیجه می‌رسیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
چشم سهامدارها روشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
نوع معاملات امروز بورس در گروه خودروئي و بانكي گواهي بر نزديك بودن توافق است
ناشناس
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
امیدوارم مثل 3 آذر نشه بعد سهامهائی که رشد کردند بادشون خالی می شه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
به نظر من هیچی معلوم نیست...یهو دیدی هفته بعد صف فروش باشن شایدم مثبت باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
آقایون ظریف صبح مصاحبه کرده از صحبتش مشخص بد فاصله زیادی وجود داره سر مسایل اصلی اصلن توافقی نشده خواستم بگم دپباره جوگیر نشید بعد گریه و زاری راه بندازید
نارون
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
بشنو و باور نکن
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
انشاالاه که توافق انجام میشه و تو دهن انهایی که مردم را به انحراف میاندازند و جلوتر میگن اگه توافقی هم بشه برای مردم سودی ندارهزده خواهد شد یکی نیست بگه اگه توافق اولی نبود از دارایی ها ازاد نمیشد ازکجا میخواستند حقوق و پاداش تو را که همیشه خودتونو طلبکار و وام دار کشور و مردم میدونید و حاضر نیستید ریالی از درامدتون کسر بشه میتونستند بدند اگر نه که ما اکثریت مردم که خودمون از بازوی خود نان زن وبچه درمیاریم و ریالی از دولت نمیگریم باندازه تو فرصت طلب که چند شغل برای خودت درست کردی و شیره درامد کشور را میمکی طلبکار دولت و نظام نیستیم
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
امیدوار باش جنگ نشه با این کارهای حزب الله
ناصر
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
امیدواریم که همین که میگن باشه ولی من چشم آب نمیخوره.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
سلام: خواب دیده اید خیر باشد.