بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر : ۱۴۳۳۸۹
خبرگزاري آريا- رئيس سازمان انرژي اتمي تأکيد کرد: تصور به نتيجه نرسيدن فرايند مذاکرات هسته اي را به ذهن راه نمي دهيم.
به گزارش خبرگزاري آريا،دکتر علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي، ، در خصوص ارزيابي اش از روند مذاکرات هسته‌اي اظهار داشت: ما اميدمان به اين است که فرايند مذاکرات ان شاء الله به نتيجه خواهد رسيد، لذا تصور اينکه اين فرايند به نتيجه نمي رسد را به ذهنمان راه نمي‌دهيم. ما تفأل به خير مي‌کنيم تا نتيجه مثبت باشد؛ تفائلوا بالخير تجدوه. ولي اگر به هر دليلي طرف مقابل خواست از به نتيجه رسيدن با ما استنکاف کند، فعاليت‌هاي صلح آميز هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران با قدرت ادامه پيدا خواهد کرد.
وي افزود: دستاوردهاي ما در فناوري هسته اي امر روشني است؛ در بحث غني سازي، ساخت مجتمع هاي سوخت، آب سنگين، سانتريفيوژهاي نسل جديد و بخش هاي کاربردي در بهداشت و سلامت، صنعت و کشاورزي ما فعاليت هاي وسيعي داريم.
صالحي سپس در پاسخ به خبرنگاري که از وي خواست خاطره‌اي از ملاقات امام را بيان کند، گفت: ما با خاطرات امام زندگي مي کنيم، من در دهه چهل اولين بار که توفيق زيارت امام را داشتم زماني بود که ايشان در نجف بودند و من در بيروت دانشجو بودم که براي زيارت به عراق رفتيم و در حرم امام علي(ع) ايشان را در حالي که مشغول دعا بودند زيارت کرديم. تنها کاري که توانستند انجام دهم اين بود که به سيماي نوراني ايشان خيره شده بودم تا اينکه خداحافظي کردند و از حرم رفتند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
سلام: جناب صالحی منظورتان این است که توافق به هرقیمتی باید انجام شود.واقعا که