بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر : ۱۴۳۴۱۵
ترکمنستان در اقدامی خارج از عرف دیپلماتیک و مغایر با قوانین بین المللی تعدادی از ماهیگیران ایرانی را در دریای خزر بدون اخطار قبلی هدف گلوله قرار داد.

منابع موثق در استان گلستان به ایرنا گفتند که پلیس دریایی ترکمنستان اواخر آذرماه امسال تعدادی از ماهیگیران ترکمن ساکن روستاهای خواجه نفس و چپقلی این استان را که با قایق های خود برای صید ماهی به دریا رفته بودند در یک عملیات غافلگیرانه در کمین خود قرار داد و به سمت آنان گلوله های جنگی شلیک کرد.

این منابع به ایرنا افزودند: یکی از قایق ها با شلیک گلوله پلیس ترکمنستان غرق شد و متاسفانه از سرنوشت سرنشینان آن اطلاع دقیقی در دست نیست، اما بر اساس اظهارات شاهدان یک ماهیگیر کشته شده و بقیه به اسارت پلیس دریایی عشق آباد درآمده اند.

بر اساس این گزارش، ماهیگیران ترکمنی که با شش قایق عازم صید شده بودند، نزدیک به 300 کیلوگرم ماهی صید کرده بودند.

رفتارهای خصمانه ترکمنستان بر ضد ایران در ماه های اخیر تشدید شده و ایرنا از اخبار واصله کسب اطلاع کرده است که تنها مسجد شیعیان در عشق آباد نیز در آستانه تخریب قرار گرفته است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
وقتی که با ارمنستان روابط برقرار می کنید وانهارا به هیچ ...
تک تیرانداز بختیاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
وقتی شیری که دندان و پنجه و یال و کوپالش رو از دست بده شغال و کفتار براش عر عر میکنند
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
آنقدر ملاحظه کاری انجام می دهند ولی جرات مقابله با این اقدامات را ندارند چون ایران در جامعه بین الملل محبوبیت چندانی ندارد جرات نکردند در اخبار بگویند
علي
GERMANY
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
هر دم از اين باغ بري ميرسد!!!
اينهم در تكميل زنجيره تدابير آقايان در سياست خارجي!! اينهمه كوتاه آمدن در وزارت امور خارجه نوبر است! شيطونه ميگه بريم نفري يه سطل آب بريزيم سرشون تا آب ببرشون!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
عجب شیری
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
معنی اقتدار رو هم فهمیدیم
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
چند وقت دیگه توی اب دریای خزر شنا میکنی می بینی یکی میزنه به پات که چرا پات وارد حریم ما شده است یه زمانی 50درصد مال ما بود حالا 11در صد میگن خدامیدونه واقعا چقدر هست !!!!!!!!!!
iraj
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
لطفاً خبر را برای بعضی ارگان ها و نهاد ها که هر روز برای این و آن رجز خوانی می کنند ارسال کنید تا واکنش آنها را به ریخته شدن خون هموطنمان ملاحظه کنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
حالا محاسبات با واقعیت می تواند مقایسه شود و شعار با عمل - زمانی حتی شوروی از ایران حساب می برد و جرات حمله به افغانستان را نداشت حالا یک کشور عقب افتاده شرقی برای ما شاخه شانه می کشد و بقیه فقط نگاه می کنند و سانسور اخبار می کنند ؟؟!!