بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
مدیر مالی شرکت تأمین ماسه ریخته گری عنوان کرد:

اجرای برنامه افزایش سرمایه "کماسه" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها

شرکت تأمین ماسه ریخته گری سود برآوردی براساس عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 93 را مبلغ 750 ریال اعلام نموده که طی دوره مذکور موفق به پوشش 71 درصدی آن شده است.
کد خبر : ۱۴۳۴۲۴
نویسنده :
جمشیدی
شرکت تأمین ماسه ریخته گری سود برآوردی براساس عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 93 را مبلغ 750 ریال اعلام نموده که طی دوره مذکور موفق به پوشش 71 درصدی آن شده است. علاوه بر این، اجرای برنامه افزایش سرمایه "کماسه" ا زجمله گمانه زنی هایی است که پیرامون تک نماد گروه استخراج سایر معادن شنیده می شود.

در همین ارتباط، مدیر مالی شرکت تأمین ماسه ریخته گری در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: این مجموعه برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را در نظر دارد. به گونه ای که زمینی با متراژ 320 هزار مترمربع در حال ارزیابی و قیمت گذاری توسط کارشناسان دادگستری می باشد و گزارشات مربوط به آن تا اواخر هفته جاری تهیه خواهد شد و میزان افزایش سرمایه "کماسه" توسط کارشناسان تعیین و به قطعیت می رسد.

علیرضا ستاری در خصوص وضعیت شرکت نیز عنوان کرد: محصولات تولیدی این مجموعه عمدتاً ماسه ریخته گری و صنعتی است که در فرآیند تولید خودرو و ساخت قطعات آن مورد استفاده قرار می گیرد. برهمین اساس می توان گفت بهبود وضعیت تولید و فروش خودروسازان به طور قطع بر وضعیت سودآوری "کماسه" نیز تأثیرگذار خواهد بود.

این در حالی است که مشکلات نقدینگی موجود در مجموعه های خودروساز طرف قرارداد "کماسه" موجب بروز مشکلات وصول مطالبات گردیده که این امر نیز بر وضعیت نقدینگی "کماسه" تأثیر می گذارد.

وی در خاتمه به طرح توسعه ای شرکت تأمین ماسه ریخته گری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح توسعه ای به منظور انتقال کارخانه به محلی نزدیک به معادن در دست اقدام است که در حال تأمین منابع مالی لازم جهت هزینه های این پروژه هستیم و در همین راستا پیگیری هایی جهت دریافت وام بانکی انجام شده که هنوز به نتیجه قطعی منجر نشده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر