بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
کد خبر : ۱۴۴۵۵۹
تنبیه بدنی دانش‌آموزان همواره از خطوط قرمز آموزش و پرورش محسوب شده و می‌شود. امروز همه می‌دانند که اصلاح رفتار دانش‌آموزان خطاکار با تنبیه بدنی نه تنها نتیجه‌بخش نیست بلکه اثری منفی بر روح و روان دانش‌آموزان گذاشته و آنان را از درس و مشق فراری می‌دهد. با وجود این اصول اثبات شده، هنوز هم گاه و بیگاه خبرهایی از تنبیه‌بدنی دانش‌آموزان از مدارس گوشه و کنار کشور درج می‌شود و مردم و مسئولان را به تعجب وا می‌دارد.

به گزارش ایسنا، ماجرا حدود دو هفته پیش اتفاق افتاد. وقتی کاسه صبرمعلم یکی از مدارس منطقه دو آموزش و پرورش کرج برای آرام‌کردن دانش‌آموزان کلاسش لبریز شد. وی برای این‌که بتواند جلوی صحبت کردن نیمای 12 ساله با هم کلاسیش را بگیرد جوری با دست به سرنیما می‌کوبد که صورتش به میز برخورد کرده و بینی او می‌شکند. وقتی مسئولان مدرسه از این اتفاق با خبر می‌شوند، ازاین دانش‌آموز می‌خواهند که حقیقت را از والدین خود پنهان کرده و به آنها بگوید که در حین بازی به زمین خورده است!

بعد از پایان ساعت مدرسه، زمانی که مادر نیما برای بردن فرزندش به مدرسه مراجعه می‌کند، با صورت ورم کرده فرزندش مواجه شده و پس از پرس‌وجو متوجه واقعیت پیش آمده می‌شود. این اتفاق وقتی جالب‌ترمی‌شود که مسئولان مدرسه برای سرهم آوردن ماجرا، مادر نیما را دلداری داده و به او می‌گویند برای این که پدر دانش‌آموز از این حادثه عمدی بویی نبرد جای ورم کرده را با یخ ماساژ داده و بعد ازآن مقداری مواد سفیدکننده آرایشی به صورت نیما بمالد. وقتی پدرنیما به خانه می‌آید و پسرکوچکش را در تختخواب و در حالتی که صورتش پوشیده است می‌بیند، به غیر عادی بودن فضا پی برده و از همسرش دلیل سکوت سنگین حاکم بر خانه را پرس و جو می‌کند ولی قبل از این‌که همسرش بخواهد حرفی بزند پسر کوچکترش که او هم درمدرسه نیما تحصیل می‌کند شروع به صحبت می‌کند و ماجرا را برای پدر توضیح می‌دهد.

اگر مسئولان مدرسه برخورد مناسبی داشتند، شکایتم را پس می‌گرفتم
عبدالله خواه، پدر نیما، گفت: بعد از وقوع این حادثه به توصیه ساکنان محل پسرم را به بیمارستان شریعتی بردم و پس ازعکسبرداری مشخص شد، قسمتی از تیغه بینی او شکسته است.

وی افزود: وقتی با برگه پزشک به مدرسه نیما مراجعه کردم کادر مدرسه نه تنها رفتاری مبنی بر ندامت و پشیمانی از خود بروز ندادند بلکه ناظم مدرسه با رفتار نامناسب مرا از دفترمدرسه به بیرون انداخت.

وی گفت: مسئولان مدرسه تصور می‌کردند که چون من کارگرم و استطاعت مالی چندانی ندارم نمی‌توانم از حق تضییع‌شده فرزندم دفاع کنم.

خواه خاطرنشان کرد: اگر کادر مدرسه روزی که به مدرسه رفتم برخورد مناسبی داشتند و با احترام با من رفتار می‌کردند هرگز دست به شکایت قانونی علیه معلم خاطی نمی‌زدم و از کنار اتفاق پیش آمده می‌گذشتم.

وی ادامه داد: برخورد نامناسب ناظم باعث شد عزم خود را بر شکایت علیه معلم جزم کنم. به همین دلیل فرزندم را برای معاینه به پزشک قانونی بردم و پس از گرفتن برگه گواهی مبنی بر شکستگی بینی پسرم بر اثر برخورد با جسم سخت، به مراجع قانونی مراجعه و پرونده‌ای تشکیل دادم.

پدرنیما ابراز کرد: مسئولان مدرسه پس از آگاهی از تشکیل پرونده به سراغم آمده و گفتند درصورتی که شکایتم را پس بگیرم حاضر می‌شوند هزینه درمان نیما را بپردازند.

نیما برای رهایی از فشار روانی 10 روز به مدرسه نرفت
وی تصریح‌کرد: پس از این اتفاق بارها با معلم نیما تلفنی صحبت کردم و او هربار اظهار پشیمانی کرد ولی واقعیت این است که پشیمانی او زخم روحی و جسمی پسرم را التیام نمی‌دهد.

خواه یادآورشد: نیما تازه ششم ابتدایی است و بدون شک این اتفاق تاثیر بدی بر روح و روان او می‌گذارد، تاثیراتی که تا آخر عمر به همراه اوست و نگرش بدی از سیستم آموزشی در ذهنش حک می‌کند.

وی ابراز کرد: پس از این اتفاق نیما حدود 10 روز به مدرسه نرفت چون دانش‌آموزان کلاس او را تحت فشار قرارمی‌دادند و با دفاع از معلم او را خیانتکار صدا می‌کردند.

خواه ادامه داد: نیما طی این مدت هر روز ساعت شش و نیم صبح از خواب بیدار می‌شد و می‌خواست به مدرسه برود ولی وقتی با ممانعت من روبه رو می‌شد ناامید به رختخواب برمی‌گشت.

وی اظهارکرد: علی‌رغم میل باطنی برای رسیدگی به وضع تحصیل فرزندم مجدداً به مدرسه مراجعه کردم و مدیرمدرسه در این دیدار گفت که برای خلاصی نیما از این فشارها یا باید مدرسه او را عوض کنم یا او را به کلاسی دیگر منتقل کنم.

پدر این دانش‌آموزآسیب‌دیده گفت: با این شرایط جای سوال است که چرا فرزند من باید تاوان اشتباه فردی دیگر را پس بدهد و کلاسش را عوض کند؟ مگر مدیریت این مدرسه ساز و کاری برای کنترل شرایط موجود ندارد؟

پرداخت 12 میلیون تومان از توان مالی معلم خارج است
دربخش دیگری از این گزارش فرشته فهمیده مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش کرج به خبرنگار ایسنا گفت: پس از اطلاع از اتفاق پیش‌آمده جلساتی با پدرنیما برگزار شد که متاسفانه در هیچ یک از آنها موفق به جلب رضایت وی نشدیم.

فهمیده ابراز کرد: پدر این دانش‌آموز برای رضایت مبلغ 12 میلیون تومان از معلم طلب کرده که تهیه آن ازعهده وی خارج است.

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر صدور حکم از سوی قاضی پرونده هستیم و رای دادگاه است که مشخص می‌کند معلم باید چه مقدار دیه بپردازد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش کرج یادآورشد: تا پیش از صدور رای قطعی امکان پرداخت مبلغی از سوی معلم به پدر دانش‌آموز وجود ندارد بنابراین باید منتظر زمان برپایی جلسه دادگاهی باشیم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت ادامه تحصیل نیما اضافه کرد: من برای بررسی فضای روانی کلاس درسی که نیما در آن تحصیل می‌کند به مدرسه او رفتم و با صحبت با بچه‌های کلاس وضعیت را به حالت عادی برگرداندم.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه 2 کرج تاکید کرد: هیچ کسی حق ندارد نیما را وادار به تعویض کلاس یا مدرسه بکند و این کار خلاف قانون است ولی اگر خود دانش‌آموز راغب به این کار باشد خواسته او برآورده می‌شود.

فهمیده درادامه این سوال که چرا مسئولان پیگیر غیبت 10 روزه نیما از کلاس درس نبوده‌اند را بی‌پاسخ گذاشت و گوشی را روی خبرنگار ایسنا، قطع کرد.

مسئولان وظیفه‌شناس درهر شرایطی موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند
خسرو ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزبا اشاره به دلیل بی‌احترامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو به خبرنگار ایسنا و بی‌پاسخ گذاشتن سوالات وی گفت: طی مدت اخیر فشار رسانه‌ای زیادی روی مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش بوده و وی هر روز به ده‌ها تلفن در این خصوص پاسخگو است که همین امر باعث شده صبرش لبریز شود. البته این امر دلیل قانع کننده‌ای برای عملکرد این مدیر نیست، چرا که مدیران مسئول باید درهر شرایط وموقعیتی پاسخگوی اصحاب رسانه باشند.

ساکی با تاکید بر پیگیری پرونده نیما عبدالله خواه گفت: این پرونده در مراجع قضایی در حال بررسی است و به زودی جلسه رسیدگی به آن تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت معلمی که سبب شکسته‌شدن بینی نیما شده است، افزود: این معلم استخدام رسمی آموزش و پرورش نیست و به صورت قراردادی با این نهاد همکاری دارد.

ساکی گفت: بدیهی است یک معلم قراردادی با حقوق ماهیانه 900 هزار تومان توانایی پرداخت 12 میلیون تومان را ندارد.

وی ابراز کرد: طی جلسه‌ای که با پدرنیما برگزار شد معلم حاضر به پرداخت شش میلیون تومان جهت عمل ترمیم بینی نیما شد ولی پدر او به این مبلغ رضایت نداد و درخواست 12 میلیون تومان پول نقد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: از آنجایی که این معلم استطاعت پرداخت مبلغ درخواست شده برای جلب رضایت پدرنیما را ندارد ناچاریم تا صدور رای نهایی دادگاه و تعیین مبلغ دیه صبر کنیم.

البرز 420 هزار دانش‌آموز و 25 هزار معلم دارد
ساکی با اشاره به تعداد دانش‌آموزانی که در مدارس استان تحصیل می‌کنند، افزود: در حال حاضر 25 هزار معلم به420 هزار دانش‌آموزی که در مدارس استان تحصیل می‌کنند، آموزش می‌دهند.

این مسئول اظهارکرد: بدیهی است از بین این 25 هزار نفر معلم کسانی هم پیدا می‌شوند که گاه قوانین و اصول را زیرپا گذاشته و وجهه آموزش و پرورش را خراب می‌کنند.

کمیته انضباطی به وضعیت معلمان خاطی رسیدگی می‌کند
وی خاطرنشان کرد: درست است که آموزش‌های ضمن خدمت و سایر کلاس‌های آموزشی که برای معلمان درطول سال تحصیلی برگزار می‌شود به میزان قابل توجهی منجر به یادگیری نحوه رفتاراصولی و علمی آنان با دانش‌آموزان می‌شود ولی هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید این آموزش به صورت صد درصد منجر بروز رفتار حرفه‌ای از سوی معلمان می‌شود.

وی گفت: بخش زیادی از نحوه رفتار اکتسابی است ولی درصدی ازآن نیز ذاتی بوده و به شخصیت معلم بستگی دارد.

ساکی تصریح‌کرد: به وضعیت معلمانی که قوانین آموزش و پرورش را زیرپا گذاشته و به دلیل برخورد نامناسب با دانش‌آموزان منجر به آسیب جسمی و حتی روحی به آنان می‌شوند در کمیته انضباطی رسیدگی می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹
به عنوان یک معلم و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی بابت تنبیه نامناسب دانش آموز عزیز از طر ف جامعه فرهنگی پوزش می طلبم. امیدوارم همکاران با سعه صدر راه ها و ابزارهای دیگری برای کنترل رفتار دانش آموزان امتحان کنند
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
من فقط موندم این منفیها رو کیا دادن؟!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷
مدير گفته طبيعي است. ايشالا با بچه ات برخورد طبيعي شد ميفهمي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
مفت خورتر از کارمند و معلم تو جامعه نداریم !!1
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
اگه معلم نباشد بچه شما زیر لنگ ....با سواد میشد
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
احمقتر از تو هم پیدا نمیشه که معلم رو مفتخور میدونی. درسته سیستم غلطه ولی ربطی به مفتخوری معلم نداره . همین اراجیفی که نوشتی رو مدیون همون معلم مفخور هستی که به نادانی مثل تو یاد داده.
سعید سنگتراش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
حتی اگر ناظم مدرسه هم برخورد مناسبی داشته باشد این حق هر شخصی است که از راه قانونی فرد خاطی را متنبه نماید مردم باید حق و حقوق خود را بدانند و بهتر بود که مدیر ناحیه 2 این شهر در مورد محق بودن هر شخص برای دانش آموزان توضیح لازم را میدادند تا دانش آموزان از برخورد نامناسب خود در قبال فرد مصدوم آگاه می شدند
محمد
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
جناب آقای حیدری از مطلب شما متشکرم.کاش شما کارشناسان معلمانی مثل من را برای برخورد با دانش آموزان بیشتر آشنا و راهنمایی کنید.من 18 سال سابقه تدریس در دبیرستان دارم و گاهی با دانش آموزان خاطی نمیدانم چطور برخورد کنم.آموزش و پرورش باید با برگزاری دوره های ضمن خدمت مربوطه همکاران عزیز را توجیه و راهنمایی کند.استان قم در این ضمینه ها بسیار ضعیف عمل کرده است.
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
باور کنید اثری که صحبت کردن داره هیچ تنبیهی نداره. من خودم معلم دبیرستان هستم و دانش آموزانی داشتم که میتونستن یک خلافکار حرفه یی بشن ولی با صحبتها و نصیحتهای دوستانه یی که کردم به گفته خودشان مسیر زندگیشان عوض شده و الان هر کدام برای خود شخص با احترام و جایگاه اجتماعی خوبی هستن و یک دوست خوب برای من.
مهدی
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷
به نظر من به هیچ عنوان نباید این معلم بخشید و باید جزای این عملش رو ببینه تا برای بقیه درس عبرت بشه ...
50 سال تو دنیا تنبیه بدنی دانش اموزان برچیده شده ولی هنوز تو ایران دارن تنبیه بدنی میکنن واقعا باعث تاسف
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
بايد تا آخرش بايستد و رضايت ندهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
من کلاس سوم راهنمائی بودم. یک روز معلم درس پرورشی یک سیلی به یکی از همکلاسی ها زد . جلسه بعد دیگه نیومد و ما فهمیدیم که اخراج شده. تعجب می کنم چطور این مدرسه این معلم را اخراج نکرده اند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
بیایم یه جور دیگه به موضوع نگاه کنیم ، چرا نمی گیم معلم بیچاره زیر هزاران فشار روحی مثل اجاره خونه ، خرجی ، پول مدرسه و درمان و ...... بوده، میدونید چیه " خانه از پای بست ویران است خواجه دربند نقش ایوان است "
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
مگر کسی اجاره خانه میدهد باید به دیگری ظلم کند؟؟؟
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۱
این حرفهای شما درسته فشار برای همه هست ولی ربطی به حیطه کاری فرد نداره. معلم یا هر شخص دیگه باید در محیط کارش به وظایف خودش عمل کنه. درسته دولت هم باید به شرایط زندگی مردم اهمیت بده تا تاثیری در کارش نداشته باشه.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
خداییش من به مادر بچه حق میدم ولی بعضی از بچه ها هم به هیچ صراطی مستقیم نمیشن وهم باعث ضایع شدن حق هم کلاسی ها میشن وهم باعث لبریز شدن صبر معلم.به نظر من فقط معلم مقصر نیست شاید اگر این بچه درست تربیت شده بود هیچ وقت...
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
حسین جان درسته. ولی برای هر شخصی یک راهی هست متاسفانه بیشتر معلمها به اصول روانشناسی و گفتار درمانی اهمیتی نمیدن و یا بلد نیستن. من با 23 سال سابقه به اهمیت گفتار درمانی واقعا پی بردم با صحبت کردن و استفاده از کلمات و روشهای مناسب گفتاری حتی سرسختترین فرد رو هم میشه به صراط مستقیم آورد ولی متاسفانه بیشتر افراد بدترین روش رو انتخاب میکنن
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
بچت را جوری تربیت کن که سوهان روح معلم نشه، معلم هم باید بچه را بیرون میکرد و یا با چوب تنبیه می کرد و آسیب بدنی نمیزد. ما قدیمها شاهد تنبیه بودیم ولی نه اینکه بچه را زخمی کنند.
ناشناس
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
بچه ی خودت تو مدرسه شلوغ کنه و مدیر مدرسه اونو با چوب بزنه خوبه ها؟
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
بله این هم درسته خانواده ها خیلی کم کاری میکنن و انتظار دارن معلم شق القمر کنه
البرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
اگه راست میگن باید معلم رو اخراج کنن چون چنین فردی شایسته معلم بودن نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
اونی که علوم تربیتی خونده وبا اصول تشوق وتنبیه آشناست ونظریهای روان شناسی وجامعه شناختی خونده ونشسته توخونه واونی که سواد این کارو نداره میره سرکار اوضاع همین میشه دانش آموزاش هم ی sms هم نمیتونن بخونن
امین
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
فقط اخراج معلم خاطی ...
مجتبی
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
به هر حال اینها برمیگرده به مشکلات اخلاقی جامعه این معلم هم اشتباه کرده و حتما از اشتباهش پشیمانه ، متاسفانه ما اگه یک دانش اموز بعدا پرفسور بشه اعلام نمیکنیم که معلمش چه کسی بود ولی برای این حرکت اشتباه تمام سیستم اموزش رو به چالش میکشیم البته بنده منظورم این نیست که کار معلم درست بوده
امین
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
دیه واخراج معلم خاطی عادلانه است..
کلانتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
من جای اون معلم بودم دانش آموزی که بیش ازحد شرارت کنه میکشتم آخه کی میتونه با 900000 تومن هم اجاره خونه بده هم خرج زنوبجه هاشو بده اعصابشم راحت باشه؟
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
می تواند از شغل معلمی برود بیرون اگر لیاقتش را ندارد و اگر جای دیگری بهش درآمد زیادتری می دهند.
ناشناس
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
دندش نرم ازدواج نمیکرد بچه دار نمیشد
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۰
میبایست طبق قانون معلم خاطی هم دیه بدهد ، و هم اخراج شود .
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
به نظر من بچه ها لوس و پررو شده اند و معلمها باید بچه های خاظی را تنبیه کنند ولی حساب شده و نه با نقص عضو.
پیگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
من نمیدونم چرا هر اتفاقی پیش میاد سریع ربطش میدن به بی پولی و مشکلات زندگی....اون معلم مشکل داره فکرشو به کار بندازه و بیافته دنبال شغل دوم و سوم....مردم و بچه هاشون چه گناهی کردن میارن مدرسه و میسپرن به این آدما...مگه غیر از اینه که مدرسه خونه ی دوم بچه است؟؟؟؟؟ پدر و مادر این بچه با خون دل بچه اشونو بزرگ کردن.مگه پدر اون بچه مرفه بی درده که میگین معلم...هر کسی برای خودش مشکل داره این آقا تو محیط کارش یه سری مسئولیت ها داره.....نمیتونه کارشو به درتی انجام بده شغلشو عوض کنه شاید جای دیگه موفق تر باشه
ناشناس
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
یادش بخیر... یه معلم داشتیم که واقعا، هم خوب درس میداد و هم خوش اخلاق بود و هم جمعه ها مسافرکشی میکرد! انشاا... هرکجا که هستند، موفق و سربلند باشند...
ناشناس
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
اینا واسه اینکه ربط بدن این ماجراها پول میگیرن
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
کار این معلم مسلما نادرست بوده ولی کساییکه فتوا میدن که چنینش کنید چنانش کنید مسلما خودشون تا حالا دو ساعت با 30 تا بچه سر و کله زدین؟ وقتی خونتون مهمان میان و بچه های فامیل شلوغ کاری میکنن تا حالا نشده عصبی بشین؟ حتی نشده به بچه خودت رو دعوا کنید ؟ بازم میگم کار این معلم 100 درصد اشتباه بود ولی باور کنید دوستان بعضی وقتها بی ادبی بچه ها به حدی می رسه که دیگه از تحمل خارج میشه. البته بیشتر حرفم مقطع دبیرستانه وگرنه ابتدایی و راهنمایی که بچه ان و خشونت فیزیکی اصلا نیاز نیست. خلاصه اینکه احساسی نظر ندین یک درصد هم جای بخشش بزارین
حسین بچه معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
در جواب دومین ناشناس از بالا
مفت خور .... اگه همین معلم ها نبودن پدرای شما باید میرفتن دزدی
از اینکه کار این معلم اشتباه بوده شکی نیست اما این هم بی انصافیست که به معلمان زحمت کش کشور توهین بشه
لطفا سنجیده نظر بنویسید
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
درست است که معلم بایدسعه صدر داشته باشه ولی اگر بچه تربیت داشته باشه مشکل خیلی کمتر میشه مشکل اصلی نه معلم خاص است نه دانش اموز بلکه اموزش مشکل دارد.مگر انهاییکه دوره شاه درس خوندند ازمدرسه فراری شدند بلکه هم انقلاب کردند هم جنگیدند وهم بهترین متخصصان شدند شهبد دکتر چمران و یا پروفسور سمیعی. خانه از پای بست وبران است
ناشناس
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
خیلی از عوامل هستن که دست به دست هم میدن تا همچین قضیه یی اتفاق میافته.
1- عدم تربیت درست بچه توسط خانواده های امروزی (به سخن ساده خیلی لوس و بی ادب و عقده ی پی بار میان)
2- عدم سرمایه گذاری درست از طرف دولت در زمینه های فرهنگی
3- مشکلات معیشتی برخی کارمندان (به جز شرکت نفت - مخابرات - اداره برق - بانک...)
جالبه قشرهای حساس جامعه که میبایست حقوق مکفی داشته باشن حقوق خیلی پایینی دارن مثل آموزش و پرورش - نظامیان - پرستاران
و برخی اداره ها که تاثیر چندانی در پیشرفت و سلامت جامعه ندارن دارای حقوق و مزایای میلیونی هستن که اسمشون در بالا اشاره شده.
محمدى
UNITED STATES
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
سلام يا کتک هاى قديم از معلم ميخورديم به خير.تازشم وقتى بابا مى امد مدرسه ميکفت به معلم هرچى مىتونى بزن تا ادم بشه درس بخونه.تنبيه براى بچه هاى امروز خىلى واجبه مخصوصان که.....
یزدان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
متاسفانه به دلیل بی مسئولیتی مسئولین آن هم در طی چندین دهه هم دانش آموزان قربانیند و هم معلمین بیچاره. هر کدام از ما هم برای ماهی نهصد هزار تومان(دستمزدی کمتر از درامد کارگر ساده ی روز مزد ان هم برای قشر تحصیل کرده جامعه فرهنگی) هر روز روزی پنج شش ساعت سر کلاسی با سی و پنج و بیشتر دانش اموزی که شیطنت جز خلقتشونه باشیم و وظیفه هم داشته باشیم که به اونها درس هم یاد بدیم اعصاب و روان بهتری برامون نمیمونه مخصوصا که اخر ماه هم که حقوق بگیریم با پرداخت اجاره ی یه اپارتمان پنجاه شصت متری و دو تا قسط هیچیش برامون نمونه و فکر شغل دوم و سوم هم باشیم. به نظر من که هم مادر دو تا بچه توی این اموزش و پرورش فاجعه زده هستم و هم مدتی سر کلاس های مدرسه پسرانه رفتم