در هفته اخیر کسانی که پیگیر ماجراهای فاطما گل و کریم و سلیم بودند چشمشان به جمال «لطیفه» هم روشن شد. از قضا این لطیفه آشنا هم درآمد.
یکی از محصولات شرکتهای تولید شوینده خودمان از آنجا که تبلیغ محصولات داخلی در شبکههای فارسی زبان خارجی از کشور مرسوم نیست این مساله یک اتفاق ویژه محسوب میشود.
البته قبلا هم شاهد اتفاقات مشابه این بودیم؛ مثلا دو برند پوشک بچه مدتها در شبکههای ماهوارهای تبلیغ میشد که مسوولان آنها گفتند چون هزینه تبلیغات در صدا و سیما 15 برابر شبکههای ماهوارهای است ترجیح دادند این کار را انجام دهند.
پیش از این رئیس تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت ارشاد گفته بود: «با آگهی دهندگان به شکبههای ماهوارهای خارجی برخورد قانونی میشود.» البته این هشدار مربوط به تولیدات غیراستاندارد بهداشتی و پزشکی مثل قرصهای لاغری تقلبی بود که سلامت جامعه را تهدید میکند.
هنوز مشخص نیست موضع نهادهای مرتبط درباره تبلیغات کالاهای استاندارد مشخص چیست؛ چون این شرکتها طبعا نگاهی هم به بازارهای صادراتی دارند و میتوانند بگویند این تبلیغات را برای مشتریان خارج از مرزها انجام میدهند.
منبع: تماشاگران امروز
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تازه دیدی این تبلیغ را من ماه ها ست دارم میگم چرا اینا جلوش گرفته نمیشه
پاسخ
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
چرا گرفته بشه؟
هم هزینه کمتر هم مخاطب بیشتر داره ، تو همه اش هست ، علی کاپیتان ، فاطما گل ، برگ ریزان و...
پاسخ
یقینا 80 در صد از مردم این سریال را پیگیری میکنند نه این بلکه.علیرضا خان. روزی روزگاریو.و.که بنظر اسپانسرها موقعیت خوبی برای تبلیغات است .......اصلا این سریالها نوشته ایرانیان میباشد؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ضریب نفوذ این تبلیغات نیز تقریبا ده برابر صدا و سیما میباشد . کاش روزی اقتصاد را برای اقتصاد بخواهیم تا بتوانیم با دنیا رقابت کنیم انحصار در همه جا مردم را بیچاره کرده است
پاسخ
ثانیه ای 40 دلار میشه هرکی خواست بگه
پاسخ
راست میگه راست میگه
پاسخ
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
نظر شما درباره نحوه واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست؟