بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس و نمایندگان روی گرانی کالا و خدمات حساس‌ است و در شرایط فعلی تا آنجا که ممکن است از طرق دیگر مشکلات کمبود منابع را جبران می‌کند.
کد خبر : ۱۴۴۸۳۱
به گزارش مشرق،علی لاریجانی در حاشیه نمایشگاه چشم سوم که به منظور انعکاس محرومیت‌ها و توانمندی‌های استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس برگزار می‌شود در جمع خبرنگاران گفت: ما اواخر بررسی لایحه بودجه هستیم و بخش درآمدی نیز به اتمام رسیده و در بخش هزینه‌ای نیز یک چهارم آن انجام شده و امیدوارم ظرف چند روز آینده بررسی‌ها به اتمام برسد و مواردی که مراعا مانده بود نیز تعیین تکلیف شود و اگر همت‌ها قوی باشد فکر می‌کنم تا پایان هفته‌ی جاری و یا نهایتا روزهای ابتدایی هفته آینده بررسی بودجه به اتمام برسد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی از صحبت‌ها در مورد گران کردن ارقام مختلف توسط مجلس در جریان لایحه بودجه تاکید کرد نایب رئیس و نمایندگان به گرانی اقلام مختلف حساس‌اند. اما بعضی از مواردی که تغییرات مختصری قیمتی داشته بر اساس لایحه دولت در مجلس تصویب شده اما در کل این مراقبت هست تا یک جهشی در قیمت‌ها ایجاد نشود و به نوعی قیمت‌ها کنترل شود و البته مشکلاتی نیز در زمینه‌ی کاهش قیمت نفت برای کشور وجود آوریم که تلاش می‌کنیم از طریق مالیات‌ها جبران شود.

منبع:ایسنا
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
گرانی های بی سابقه در زمان مجلس جنابعالی رخ داد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
البته حساس به گران شدن نه برعکس.
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
بورس نیوز جان فکر کنم اخرین جوک سال 93 را تیتر زدی ازشما متشکریم که در این گرانی کمر شکن به فکر روحیه ما هستی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
اقای لاریجانی زیاد حساس نشوید برای مقابله با گرانی می توانید لوایح زیادی از مجلس بگذرانید ازجمله اجازه به سازمانها از قبیل شهرداری اب وبرق وتلفن وووو....سایرین که سال مالی جدید دریافتی خود را بمدار خیلی کم 25ای 45درصد افزایش دهند انها هم مخارج دارند ماهیانه جوب جدول کذاری خیابان ها دمده میشود پر چم چند ملیونی دراکناف تهران برافراشته میشود
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
سواد مالی اگر ندارید از مشاورین معتبر بی طرف استفاده نمایید .هر چند تاریکی....بهتر است
علی اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
خیلی حساسن به خدا.....
حساسن برا اینکه اگه چیزی ارزون موند بگن اونم گرون کنید؟؟؟