بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵
کد خبر : ۱۴۴۸۷۲

دادستان مشهد گفت: ستادی برای حل بحران موسسه مالی و اعتباری میزان در استانداری خراسان رضوی تشکیل شده است.

به گزارش نیوزبانک، غلامعلی صادقی دادستان مشهد در حاشیه گردهمایی دادستانها و رؤسای حوزههای قضایی خراسان رضوی که روز گذشته در مشهد برگزار شد اظهار داشت: ستادی در استانداری برای حل این موضوع تشکیل شده است.

وی گفت: این ستاد در جهت کنترل و گذر از بحران ناشی از مشکلات این موسسه تصمیماتی اخذ و به هیات مدیره میزان ابلاغ کرده است.

صادقی افزود: این تعاونی، مبالغی نیز در اختیار بانک مرکزی داشت که بخشی از این مبالغ اعاده شده و بخش دیگر نیز طی اقساطی برای پاسخگویی به ارباب رجوع بر میگردد.

وی ادامه داد: عامل مهم در کنترل این وضعیت اقدامات هیات مدیره این موسسه است که باید خود وارد کار شود و رفتارهایش را با ارباب رجوع اصلاح کند.

دادستان مشهد اظهار داشت: هیات مدیره میزان باید جدی تر و بهتر از گذشته برای پاسخگویی و تامین نقدینگی و تبدیل سرمایه خود به وجه نقد به خصوص در روزهای پایان سال عمل کند.

وی افزود: دستگاه قضایی بر اساس تدبیر ستاد تشکیل شده در استانداری خراسان رضوی تاکنون ورود خاصی در این قضیه نداشته و مسوولان میزان نیز مهلت هایی گرفته اند که مشکل را حل کنند اما مثل هر پرونده دیگر اگر اقدامات خاصی را انجام ندهند دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲
سلام و تشکر از انعکاس رویداد های پیش آمده --- در پیگیری امروز سپرده گذاران سر انجام جناب آقای علی رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی به میان تجمع کنندگان آمد و پیشنهادات و راهکارهای آنان را در جهت وصول مطالباتشان جویا شد و قرار بر پیگیری و دادن اطلاع از روند آن در روز پیش رو را بیان نمود .
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۷
کل داراییهای میزان،اعم از وامها و املاکش چقدر است،? حداقل 25 درصد پول مردم را تا اواخر فروردین بدهند ،اگر پولها را از بین نبردن? یعنی چی که مردم باید تاوان بی تدبیری مسءولین را بدهند،تا حرفی زده میشود میگویند اگر به بانکهای دولتی هم هجوم ببرید نمی توانند پولتان را پس بدهند!!!!! در کشورهای دیگر هم همینجور است.??????