بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
نتانیاهو، مجددا اسراییل را در زمره نخستین کشورهایی دانست که از توافق هسته ای آسیب خواهند دید
کد خبر : ۱۴۶۱۰۹

به گزارشمرآتخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو، روز گذشته ضمن انتقاد دوباره از مواضع 1+5 در مذاکرات هسته ای با اشاره به حوادث یمن گفت: توافقی که در لوزان در حال شکل‌گیری است، این پیام را ارسال می‌کند که ایران نه تنها برای تعدی (به یمن) هزینه‌ای نمی‌پردازد، بلکه برعکس، پاداش هم می‌گیرد.

نتانیاهو، در ادامه افزود: اسراییل در زمره نخستین کشورهایی خواهد بود که از این توافق آسیب خواهند دید.

گفتنی است نتانیاهو روز یکشنبه نیز با بیان این که چارچوب توافقی که قدرت‌های جهانی با ایران به دنبال آن هستند، از آنچه که اسرائیل نگرانش بود هم بدتر است، گفت: این توافق بسیار بدی خواهد بود، نه تنها برای اسرائیل، بلکه به نظر من برای همه جهان.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
نتانیاهو ای فرزند نامشروع امریکا برو بمیر.توکه مرد نیستی.ضمنا نظر تو حتی برای امریکا هم مهم نیست
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
آری بنیامین جان . از این مذاکرات عصبانی باش و از این اسبانیت (عصبانیت ) بمیر...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
ای بابا بنی هم موافقه توافقه،داره ادا در میاره،مثلاً ما خیلی ضرر می کنیم،آخه چه ضرری داره توافق ایران با آمریکا واسه اسرائیل؟!
اینا ژسته واسه متحدای عرب اسراییل و تندروهای داخل ایران مخافه توافق که ببینین اسراییل داره ضرر میکنه پس شما دیگه ساکت لطفاً!
یک ایرانی عاشق ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
اصلا فکرشم نمیکرد که ایران برسه به این مرحله قدرت.تو سازمان ملل خط و نشون میکشیدی????ماژیک میاوردی و نقاشی خط قرمز ایران رو میکشیدی?????یه حالی ازت بگیریم که فقط تنها راه برات دست به دعا برداشتن به درگاه خدا باشه که از دست ما ایرانیها نجاتت بده.با خودت فکر کردی ایرانیها پپه هستن?بدبخت برو تاریخ بخون بجای نقاشی تو سازمان ملل.ما ایرانیها شخصی داشتیم به نام سلمان فارسی که مشاور ارشد فرستاده خدا بود .میدونی مشاور ارشد فرستاده خدا بودن یعنی چی?یعنی چرچیل با تمام عظمتش پشم.درود بر رییس جمهور و سایر سیاستمداران مملکتم.فقط بدانید ای صهیونیستها کثیف که میخاهیم گچیتون بکنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
قدرت ایران به سلاح اتمی نیست قدرت ایران به اراده و بینش منطقی و عاقلانه اش است و این باعث موفقیتش بوده است و شما از آن فرار می کنید ایران با قدرتی که ذخیره دارد جواب عاقلانه همه زورگویان را دارد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کثافت، دنیا غزه و کودک کشی تو را هرگز فراموش نمیکند