بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
با آموزش و یادگیری افراد سرمایه گذار می توانند ریسک خود را در این بازار به حداقل رسانده و به بالاترین بازدهی ها در مدت زمان های کوتاه، میان و بلند مدت دست یابند.
کد خبر : ۱۴۷۱۲۲
یادگیری و آموزش بخش جدایی ناپذیر بازار سرمایه کشور بوده و تمامی علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار بورس اوراق بهادار بایستی بدانند که اولین قدم از پله های موفقیت در بازارهای مالی کسب آموزش صحیح بر طبق منابع معبتر می باشد.

با آموزش و یادگیری افراد سرمایه گذار می توانند ریسک خود را در این بازار به حداقل رسانده و به بالاترین بازدهی ها در مدت زمان های کوتاه، میان و بلند مدت دست یابند.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز ، بر همین اساس آموزشگاه نوین پردازان راتین (راتین بورس) با توجه به رسالت خود و حضور فعال در حوزه آموزش بورس از سال 1389 در استان اصفهان در راستای برگزاری همایش های رایگان آموزشی معرفی بورس اوراق بهادار؛ برای دومین بار همایش بزرگی را در شهرستان زرین شهر اصفهان برگزار خواهد نمود.

این همایش جهت آشنایی با سرمایه گذاری در بازار بورس و رازهای سودآوری افراد موفق در بازارهای مالی می باشد و از کلیه مدیران، کارمندان ادارات و بانکهای زرین شهر، دانشجویان، علاقمندان و مردم فهیم این شهر دعوت به عمل می آید.

زمان همایش: 4 اردیبهشت ساعت 10 صبح

مکان: فرهنگسرای مرکزی زرین شهر

تلفن ثبت نام: 1242 800 0935

علاقمندان به تبلیغات در این همایش می توانند درخواست خود را با شماه 09137973720 مطرح نمایند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
سلام
تیم راتین بورس در استان اصفهان از اولین ها و بهترین ها هستند و از این موسسه و بورس نیوز که باعث رشد فرهنگ سهامداری هستند تشکر ویژه ای دارم
به دوستان حضور در این همایش ها را توصیه میکنم
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
بورس هیچ ربطی به سواد نداره همش رانت حقوقی هاست. حقوقی ها قبل از حقیقی ها از همه چی خبر دارن. اگر سهمی خوب باشه چند هفته قبل حقوقی خبر داره و میخره و برعکس. هیچ ربطی به سواد نداره. سهم خپارس بدترین سهم بازار حداقل 120 درصد سود داده و بهترین سهم بازار شبندر از 1800 به 300 تومان کاهش داشته. با این سود فردا کسی 300 هم نمیخره