بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

آل سعود با صدها میلیارد دلار، تروریست‌ها را تقویت می‌کنند

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: عربستان توانسته با حماقت‌هایش کاری کند که دشمنی با آل سعود مرز قومی، مذهبی نشناسد و پیشاپیش می‌توان گفت آن‌ها در تقابل با کشورهای دیگر شکست خورده و روز به روز وضعیت‌شان بدتر خواهد شد.
کد خبر : ۱۴۷۲۷۸
"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو با خبرنگارسیاست خارجیباشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که پادشاهان آل سعود یهودی زاده هستند، اظهار داشت: این پادشاهان را انگلیس به حاکمیت رسانده و آنان همان جنایاتی را که در عربستان مرتکب می‌شوند، رژیم صهیونیستی در غزه به کار می‌برد.

وی ادامه داد: رژیم سعودی با صرف صدها میلیارد دلار تروریست‌ها را در لبنان، سوریه و حتی گروه‌هایی مانند ریگی در ایران و.... را مورد حمایت خود قرار داده، که سر بریدن افراد برای آن‌ها مانند آب خوردن است.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: دشمنی‌های عربستان تنها به شیعیان ختم نمی‌شود بلکه آن‌ها در حق سنی‌ها نیز ظلم‌هایی را روا داشته‌اند که می‌توان به مصر اشاره کرد، آن‌ها ابتدا سعی کردند مبارک را حفظ کنند و در نهایت با کودتا السیسی را جایگزین کردند.

قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد: عربستان توانسته با حماقت‌هایش کاری کند که دشمنی با آل سعود مرز قومی و مذهبی نشناسد و پیشاپیش می‌توان گفت آن‌ها در تقابل با کشورهای دیگر شکست خورده و روز به روز وضعیت‌شان بدتر خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر