بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
کد خبر : ۱۴۷۵۰۱

علی دایی که این روزها در انگلستان دوره های مربی گری اش را تکمیل می کرد ادعاهای عجیبی از دوران حضورش در پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارشخبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام؛سرمربی سابق پرسپولیس که در همان نیم فصل اول اخراج و جای خودش را به درخشان داد ادعا کرده فایل صوتی از نشست هیئت مدیره پرسپولیس در اختیار دارد که اگر آن را منتشر کند مردم حیرت زده خواهند شد.

دایی درباره قسمتی از این فایل صوتی عنوان کرده یکی از اعضای هیئت مدیره درباره تمدید قرارداد خلعتبری گفته " این بازیکن را نگه داریم تا دایی نتیجه بگیرد؟ ". ادعایی عجیب که اگر صحت داشته باشد باید منتظر موج جدیدی از حاشیه ها در پرسپولیس باشیم.

با توجه به اینکه نتیجه نگرفتن دایی برابر با نتیجه نگرفتن پرسپولیس بوده و اتفاق های ابتدای فصل و ترک ستاره های تیم باعث بوجود آمدن یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های تاریخ شده، پرسش اصلی اینجاست اگر ادعاهای دایی صحت داشته باشد آیا این اتفاق خیانت به طرفداران میلیونی پرسپولیس قلمداد نمی شود؟ آیا وزارت ورزش که باعث و بانی حکمرانی این نفرات (اعضای هیئت مدیره) بر مسند باشگاه پرسپولیس بوده نباید این موضوع را پیگیری کند و حتی با کسانی که به صورت عمد باعث تضعیف پرسپولیس شده اند برخورد کند؟ باید در روزهای آینده منتظر واکنش ها به ادعاهای علی دایی باشیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
آقای دایی مثل اینکه یادش رفته که تیم پرسپلیس را خودش بسته بود وهمه این بازیکنان را با نظر او آوردن وضعیفترین تیم تاریخ باشگاه را درست کردند به طوری که الان باید نگران نرفتن به لیگ یک باشیم در ثانی شما خلعتبری را در فصل قبل هم در اختیار داشتید آقای دایی و دلخوشی ما این بود که جشن بگیریم که در جدول بالاتر از استقلال وایسادیم یعنی دیگر باید با قهرمانی خداحافظی کنیم نه آقای دایی شما خودت هم خوب میدانی که اینکاره نبودی واین شما بودید که شروع نزول پرسپولیس را آغاز کردی شما بهتر است در همان انگلستان با مسئول توپ جمع کن های استوک سیتی عکس بیاندازید و بگید مالک باشگاه استوک است حنای شما برای ما دیگر رنگی ندارد
امیر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۶
علی دایی .سلطان فوتبال کشورمونه .هرچی بگه واقعیت رو میگه
امیر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۹
علی دایی .سلطان فوتبال کشورمونه .هرچی بگه واقعیت رو میگه
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵
دایی مرد اسطوره ای ایران و تکرار ناشدنی...
کریم پاکدل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
دایی سلطان فوتبال ایران وبزرگ مردورزش ونمادهوش تحصیل وغیرت والگوبرای وزرشکاران جوان وپرتلاش است مابه وجودایشان افتخارمی کنیم وامیداوردوستان که برعلیه اوسخن پراکنی وتخریب انجام می دهندکمی فکرکنندوباانصاف وجوانمردی این حس حسادت ونفرت راازخوددورکنندتاشبهااسوده وراحت به خواب بروند
جمشید اسفندیاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
علی دایی سلطان فوتبال ایران و بزرگ مرد و باغیرت کشور عزیز ایران است ودر دل وقلب ما ایرانیان جا دارد تعصب ومردانگی زمان فوتبال ایشان هنوز یادمان است وبه ایشان افتخار می کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
علی دایی دروغ نمیگه حتما حرفاش با سند و مدرکه
مرتضی
ROMANIA
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶
بابا یه جور میگید اسطوره آدم خیال میکنه 100 گلش تو تیم ملی رو به آلمان و برزیل زده آخه گوام و مالدیو 15 سال پیش تیم بودند که به هر کدوم 10 تا گل زده. تیم روکش صندلی جاده ساوه هم با اون تیمها بازی میکرد 20 تا گل میزد.هر کی دوران پر از افتخاررررر فوتبالش رو تمام میکنه میشه کاپلو و دلبوسکه .خدایی علی دایی و پیروانی و منصوریان و استیلی و غیره چی بودند که حالا در مورد مربی گریشون صحبت کنیم یه کارگر با حقوق وزارت کاری رو یه 200هزار تومان بزارند رو حقوقش جای این اسطورررها مربی بشه از اینها بهتر نتیجه میگیره حیف پول که به اینا میدند فوتبال علی اصغری که اصلا مربی نمیخواد.