بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد خبر : ۱۴۸۶۸۲
سازمان برنامه جهانی غذا روز جمعه مدعی شد که قرار است محموله امدادی ایران پس از تخلیه در جیبوتی، توسط کشتی‌های سازمان ملل به یمن تحویل داده شود. 

این کشتی که حامل اقلام امدادی و دارو است، پیش از این قرار بود در بندر «الحدیده» یمن پهلو بگیرد، اما نهایتا برای بازرسی راهی جیبوتی شده است. 

خبرنگار خبرگزاری فارس که در این کشتی حضور دارد، می‌گوید کشتی وارد آب‌های جیبوتی شده، اما هنوز در بندر پهلو نگرفته است. خبرگزاری رویترز هم نوشته است که کشتی فاصله زیادی با بندر ندارد و در آب‌های جیبوتی به سر می‌برد. 

«عبیر اتفا» سخنگوی برنامه جهانی غذا به رویترز گفته است: «تا آنجا که می‌دانم، کشتی هنوز در جیبوتی پهلو نگرفته و پیش از شنبه هم نمی‌گیرد.»

وی افزود: «محموله کشتی در جیبوتی تحویل برنامه جهانی غذا می‌شود و به کشتی‌های تحت اجاره برنامه جهانی غذا تحویل داده می‌شود تا به بندرهای یمنی حدیده و یا عدن منتقل شده و در آنجا به نیروهای حاضر در محل برای توزیع، تحویل داده شود.»
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کشتی نجات با اقتدار وارد جیبوتی شد
سغید
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
خخخخخخخخخخخخ
خودمونو کردیم مضحکه عالم و دنیا
خوب وجودشو ندارین پزشو نیاییند حداقل
مسلم نوروزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
هدف ما تضعیف آل سعود و مفتضح کردن آنان و حمایت از مردم مظلوم یمن بوده و هست، بله یزیدیان زمان حتی جلوی ارسال آب شرب به این مردم مظلوم نمیدهند، اخرش روسیاهی به زغال میماند و بس.
وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد....
علی
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
عزیزم اشتباه اومدی.
تو بورس نیوز چیکار داری ؟
برو برس به جهادت
در ثانی خیلی مردی ، برای دفاع از ملت مظلوم یمن پاشو برو جهاد ، منتظر حکم نمون

با شعار دادن و حرف مفت زدن دردی درمان نمیشه.
مردی ، بگو یاعلی و برو جهاد
ببب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
فقط ضایع شدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
شما ها از اولش هم ضایع فکر میکردید ومیکنید معلومه که ضایع هم میشوید چون به حق طلبی حق گویی اعتقاد ندارید ونخواهید داشت از شما ها انتظاری بیش از این نمیرود دنیا طلبی از اول بوده وپیروی از ارزشهای دنیوی همچنان ادامه دارد وخواهد داشت پس بروید کیش خود برسید
مسلم نوروزی
UNITED STATES
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
درود
ببخشید متوجه نشدم بورس نیوز ارث پدری شماست و کسی حق اظهار نظر ندارد متاسفم برای کسانی که دل به دست کدخدا دارند ، البته نیاز به جهاد نیست و ما در امور دیگر کشور ها دخالتی نمیکنیم ولی همیشه از مظلومان عالم دفاع میکنیم و صد البته مطیع مراجع و رهبری عزیزمان هستیم