بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید مجلس در مذاکرات نقش‌آفرین باشد. مصوبات مذاکرات وقتی معتبر است که در مجلس به تصویب نمایندگان برسد.
کد خبر : ۱۴۸۹۰۳
به گزارش جهان به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در میزگرد تخصصی هسته‌ای که درخبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: باید مجلس در مذاکرات هسته‌ای نقش آفرین باشد.

وی اضافه کرد: مجلس باید الزامات چارچوب مذاکرات هسته‌ای را تصویب کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ماحصل مذاکرات وقتی معتبر است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب نمایندگان مجلس برسد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
بهترین کار مجلس اینه که هیچ کاری نکنه...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
خوبه ایشون فتنه رو بالاخره ول کرد و افتاد دننبال اتم. چون تا حالا ایشون تنها کاری که کرده و تنها حرفی که در مجلس زده در رابطه با فتنه بوده و بس!
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
بهترین خدمتی که نماینگان میتونن بکنن دخالت نکذدن است انها نمایندهای واقعی ملت هستند و کارشان را بلدند دخالت شما مجلسی ها که هر کدام یه چیزی میگویید به نفع کشور و مردم نیست در حال حاضر سکوت برای این کشور از همه چیزی ضرورری تر است اگر سکوت میکردیم و اینقدر افاضه کلام نداشتیم اوضایمان خیلی بهتر از الان بود مشکل کشور ما از زیادی حرف و اظهار نظر است
REZA
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴
پس یعنی باید فاتحه مذاکرات را خواند اینها دیدنند مجالس امریکا چیزی را که ارزویش را داشتند به تصویب رسانده فعلا حرفی نمیزنند همینکه ببیند انها یه کم شل کردند سریع به میدان میایند و الان هم برای انکه اعتبار این تصمیم با قوت هر چه بیشتر و حتی خیلی سخت تر از ان باقی بماند هر از چند گاهی یه چیزی میگن وای به حال این ملت و این کشور با این نماینده ها تو خدا الکی نرید به هر کسی رای بدید
همشهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
مجلس کارخودش رو انجام بده این کار ها پیشکش