بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
حال وهوای خوانندگی حسابی به سربسیاری از جوانان زده است. خیلی ها برای رسیدن به شهرت ودر نتیجه به ثروت راه خوانندگی در پیش گرفته اند.
کد خبر : ۱۴۸۹۴۹
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز،با ورود به این حرفه خیلی زود از نزدیک با مشکلات و مشقت های آن آشنا می شوند و اکثر آنها با ارایه یک یا دو کار ضعیف عطای کار خوانندگی را به لغایش می بخشند.



ومعدود افرادی هستند که می توانند در بازار خوانندگی دوام بیاورندواز حنجره های طلایی پول های میلیاردی در بیاورند ودر این حرفه برای خود جایی باز کنند.
اما این حرفه در طول یکی دو دهه اخیربرای عده ای بسیار خوب بوده است به طوری که اکنون درآمد های هنگفتی از کنسرت ها و آلبوم هایشان کسب می کنند.


در این رابطه ،فریدون آسرایی از خوانندگان پرطرفدار و پرکار کشورچندی پیش در گفت وگو یی ،در پاسخ به این سوال که "درحال حاضر گردش مالی موسیقی چگونه است؟" گفت:برای یکسری از خواننده ها که خیلی خوب است،به طوری که بعضی ها برای یک شب اجرا در میلاد نمایشگاه 35 میلیون تومان می گیرند.البته تعداد این آدم ها شاید به 10 نفر هم نرسد.
آسرایی ،درمورد هزینه جمع کردن یک آلبوم موسیقی حرفه ای نیز گفت:جمع کردن یک آلبوم حرفه ای حداقل 50 میلیون تومان آب می خورد.

وی افزود:یک ترانه خوب حداقل یک میلیون تومان است که 10 تای آن برای یک آلبوم 10 میلیون می شود.ملودی،میکس،مسترینگ،استودیووغیره هم هزینه های خودشان را دارند./تیتر بیست


اشتراک گذاری :
ارسال نظر