بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر : ۱۴۸۹۹۸
منابع امنیتی عراق اعلام کردند سازمان اطلاعات نظامی این کشور برخی فرماندهان الانبار را تحت بازجویی سختی قرار داده است.
به گزارش خبرگزاری سما از بغداد ، این منابع تصریح کردند این بازجویی در پی تحقیقات سازمان اف بی آی از همسر ابو سیاف درباره یکی از فرماندهان داعش که هفته گذشته به دست نیروهای ویژه آمریکایی کشته شد صورت گرفت.
به گفته همسر ابو سیاف برخی فرماندهان نظامی الانبار برای تسهیل در تسلط گروه داعش بر منطقه رمادی با این گروه همکاری کرده اند.
این منبع در مصاحبه با روزنامه سعودی عکاظ تاکید کرده است که همسر ابو سیاف اطلاعاتی را درباره فرماندهان نظامی عراق در اختیار محققان آمریکایی قرار داده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
نهج البلاغه را بخوانید متوجه می شوید مردم عراق چطور افرادی هستند و چقدر خون به دل حضرت علی(ع) کردند.راحت با پول خریده می شوند و خیانت می کنند و سست اراده هستند.
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
ای ول آقا محمد موافقم با صحبت تون، فکر کنم بدبختی های مردم عراق نتیجه ظلمی که در مورد حضرت علی کرده بودند هستش، همین ملت عراق هشت سال با ملت ما جنگیدند ونه فقط صدام، این ملت داره تقاص پس میده پس باید به حال خودشون واگذارشون کنیم آه مادران خانواده شهدا وجانبازان پشت این ملته،عزیزی که سه سال اسیر بود میگفت موقعی که ما رو از داخل شهر عبور میدادن مردم به سمتمون سنگ میانداختند و توف میکردن