بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
سازمان انرژی آمریکا اعلام کرد: تولید نفت این کشور به ۹ میلیون و ۵۶۶ هزار بشکه در روز رسیده که این مقدار تولید از ماه «می» سال ۱۹۷۲ میلادی به بعد بی‌سابقه گزارش شده است
کد خبر : ۱۴۹۱۰۶

به گزارش «نسیم»، به نقل از پایگاه خبری «سی ان بی سی»، علی‌رغم رقابت شدید جهانی بر سر قیمت نفت که به کاهش چشمگیر قیمت آن منجر شده است، آمریکا تولید نفت خود را به بالاترین میزان در ۴۳ سال اخیر رساند.

در همین حال، سازمان انرژی آمریکا اعلام کرد: تولید نفت این کشور به ۹ میلیون و ۵۶۶ هزار بشکه در روز رسیده که این مقدار تولید از ماه «می» سال ۱۹۷۲ میلادی به بعد بی سابقه گزارش شده است.

همچنین تولید نفت آمریکا در ماه مارس به روزانه ۹ میلیون ۴۲۲ هزار بشکه رسید که رقم کنونی نشان دهنده رشد جهش دار در تولید نفت آمریکا دارد.

بر این اساس، میزان تولید نفت آمریکا و عربستان سعودی که در ماه آوریل به رکورد ۱۰.۳ میلیون بشکه در روز رسید، حکایت از افزایش عرضه جهانی علی‌رغم قیمت پایین نفت دارد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
حالا چی مونده آخرین مرحله از سناریو یعنی انداختن کشورهای نفت خیز بخصوص ایران و عربستان به هم و بالا کشیدن قیمت نفت تا جای ممکن و تک اف اقتصاد امریکا و نابود شدن اقتصاد چین.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
امید است با پایین ماندن قیمت نفت به رشد اقتصاد جهانی کمک شود