بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر : ۱۴۹۱۷۶
وزیر کشور با بیان این که موضوع انرژی هسته ای در چارچوب منافع ملی با هدایت رهبری، اجرای دولت و نظارت مجلس و دیگر دستگاه های نظارتی به پیش می رود، گفت: بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد. 
 
عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در تالار بزرگ کشور در حال برگزاری است، افزود: به هیچ عنوان تجمعی در کف خیابان نخواهیم داشت و با شدت با این موضوعات برخورد می کنیم. 
 
رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نزدیک شدن به فضای انتخابات و نیز با عنایت به فرمایشات رهبری به شدت باید از این موضوعات پرهیز شود. 
 
وی با بیان این که برگزاری انتخابات باید مبتنی بر نشاط، وحدت و انسجام باشد، تصریح کرد: نباید با تحریک مباحث قومی، اقلیت ها و اقوام جامعه را دچار تشنج کنیم تا آثار سوء آن تنش ها بر وحدت، انسجام و امنیت ملی سایه بیفکند. 
 
وزیر کشور همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: یقینا در زمان انتخابات و دو ماه پیش از زمان برگزاری، سیاست های تبلیغاتی و نیز خطوط قرمز تبلیغاتی را به شما فرمانداران اعلام خواهیم کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
حالا که این چند روزه دلواپسان در برخی شهرها تجمع سرخود برگزار کرده اند یادتون افتاده ؟؟؟؟ تقصیر خود ماست اگه همون 14 فروردین که دکتر ظریف از لوزان برگشت مردم یک استقبال پرشور و در خور او انجام میدادند این دلواپسان چرات نمیکردند به عنوان نماینده کل مردم به خیابان بیایند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
قابل توجه کاسبان تحریم که میخوان کفن پوش بشن
مرگ بر كاسب تحريم
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
كاسبان تحريم عبارتي است براي گمراه كردن مردم
اگر روحاني راست مي گويد بايد با عملش كاسبان تحريم را تنبيه نمايد
همه ما و شما مي دانيم كه بزرگترين كاسبان تحريم بنجل سازان خودرو هستند كه يا محصول بي كيفيت چيني را به ملت تحويل مي دهند يا پرايد قاتل آن هم با چندين برابر قيمت
حال روحاني راست مي گويي تعرفه واردات را صفر كن تا ما احمدي نژادي ها نيز روحاني گرديم
با كاسب تحريم گفتن كاسبان متنبه نخواهند شد بلكه با كاهش تعرفه تنبه خواهندشد
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
مطابق قانون اساسی تجمع بدون حمل سلاح آزاد است.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
این تجمع کنندگان در ایام هفته کاسب تحریم اند و مشغول کاسبی !

اخر هفته هم دلسوز و دلواپس مشغول شعار دادن هستند و البته بابت شعار هایی که میدن بازم کاسبند و سر برج حقوق و مزایا به راهه !

****

هیچ کاری هم با هاشون ندارن .


فقط اگر دو تا کارگر بدبخت بگن اقا دو ساله حقوق نگرفتیم و نون شب نداریم 160 تا جرم پاشون میزان و به هزار گناه نکرده باید اعتراف کنند !
ناشناس
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
اينكه در جامعه با كارگر ظلم مي شه هيچ شكي نيست ولي به شما برادر عزيز آدرس اشتباهي دادند
توليد كنندگان بنجل به كارگر را استثمار و مردم را سركيسه مي كنند
و اگر شعار روحاني در مورد كاسبان تحريم درست نه عوام فريبي بايد با كاهش تعرفه اين كاسبان تحريم نظير بنجل سازان خودرو تنبيه نموده و اجازه ورود افراد و شركت هاي توانا و دانش بنيان و صادرات محور را بدهند با بهره وري و مديريت بهتر هم حقوق حقه كارگر را پرداخت كنند نه آنها را استثمار كنند و هم باعث كاهش قيمت و افزايش كيفيت توليدشان شوند
و گرنه اين حرف هاي دكتر روحاني فقط عوام فريبي است چون ما مي بينيم كه وزير صنعت به جاي حمايت از مصرف كنند از بنجل سازان خودرو اين كاسبان بالفطره تحريم حمايت مي كند
خان دایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
پس هم دلی وهم زبانی چی شد اون داش فرمون چی شد
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
آقای رحمانی فضلی!
اول سئوال می فرمودید دلواپسان برنامه ای، راهپیمایی، تجمعی، چیز دیگه ای نداشته باشند بعد از این اوامر برای جلوگیری از تجمع میلیونی مردم در دفاع از سیاست دولت در تشنج زدایی با جهان صادر می کردین! واسه خودتون میگم که سنگ رو یخ نشین! برادری دلواپس که از شما مجوز نمی گیرن! بگیرن هم شما جرات ندادن ندارین!